Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.06.2017. 15:21
(izmjena) Nabavka usluga prijevoza učenika osnovnih škola i subvencionirani prijevoz učenika srednje škole u školskoj 2017/18 godini u općini Čitluk
ISPRAVKA ZA
OBAVIJEST O NABAVI
1270-1-2-11-8-11/17
Obavještenje koje se ispravlja
Broj obavještenja 1270-1-2-11-3-10/17
Datum objave obavještenja 7.6.2017.
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO
I 1. Podaci o ugovornom tijelu
Naziv OPĆINA ČITLUK
IDB/JIB 4227147160002
Kontakt osoba Natali Paradžik
Adresa Trg žrtava domovinskog rata 1
Poštanski broj 88260 Čitluk (hp mo)
Općina/Grad Čitluk
Telefon (036) 640-505
Faks (036) 640-528
Elektronička pošta javne.nabave@citluk.ba
Internet adresa www.citluk.ba
I 2. Ispravlja se sljedeće
Odjeljak IV 6. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 31.7.2017. 11:00:00
Odjeljak IV 7. mijenja se i glasi:
Datum i vrijeme 31.7.2017. 11:30:00
Adresa i mjesto Trg žrtava Domovinskog rata 1, sala za sastanke Općine Čitluk
Mijenja se INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY (III 4.).
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Općina Čitluk
UIN 4227147160002
Contact person Natali Paradžik
Address Trg žrtava domovinskog rata 1
Postal code 88260 Čitluk (hp mo)
Municipality/City Čitluk
Telephone (036) 640-505
Fax number (036) 640-528
Email address javne.nabave@citluk.ba
Website address www.citluk.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (FBiH),Čitluk
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Land transport services, including armoured car services, and courier services, except transport of mail
II 1.a. Title of the object of the contract
Prijevoz učenika osnovne škole i subvencionirani prijevoz učenika srednje škole za školsku 2017/18.godinu
II 1.b. Description of the object of the contract
Prijevoz učenika
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 60000000-8 Transport services (excl. Waste transport)
Additional object(s) 60112000-6 Public road transport services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
274.500,00
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
17.7.2017.
III 2.c. The fee for the tender documents
Yes
III 2.c-1. Amount
10,00KM
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 31.7.2017. 11:00:00
Address and place Trg žrtava Domovinskog rata 1., 88260 Čitluk
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
TD se dostavlja uz predočenje dokaza o uplati na slijedeći način:
-Osobno preuzimanje u prostorijama ugovornog tijela(ured br.17)
-putem pošte
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
KJKP GRAS d.o.o. Sarajevo - ul. Srđana Aleksića br. 1 71000 Sarajevo
-
SLAVIJA-PREVOZ Cazin d.o.o. - Gornja Koprivna 187. 77220 Cazin
-
HAZRE TOURS d.o.o. Srebrenik - Babunovići bb 75350 Srebrenik
-
TERZIĆ d.o.o. Konjic - Buturović polje bb. do br.6. 88400 Konjic
-
Javni izvanlinijski prijevoz putnika BELJO-BUS Prozor-Rama - Mluša bb 88440 Prozor - Rama
-
PREVOZ PUTNIKA d.o.o. Zavidovići - Omladinsko naselje bb 72220 Zavidovići
-
PUTNIKTOURS-PROZOR d.o.o. - Kralja Tomislava bb. 88440 Prozor