Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 21.12.2015. 11:37

Izvođenje radova na održavanju javne ulične rasvjete u općini Srebrenik u 2016. godini

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 21.12.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

761-7-3-110-3-60/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv OPĆINA SREBRENIK
IDB/JIB 4209464820001
Kontakt osoba Beazeta Kešetović
Adresa Radnička bb
Poštanski broj 75350 Srebrenik (bhp sa)
Općina/Grad Srebrenik
Telefon (035) 369-162
Faks (035) 369-162
Elektronska pošta opc.sreb@bih.net.ba
Internet adresa www.srebrenik.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN

I 5.b. Nivo

Općinski nivo (FBIH),Srebrenik

I 5.c. Djelatnost

Izvršna vlast

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

izvođenje radova održavanju javne ulične rasvjete u općini Srebrenik u 2016. godini


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Izvođenje radova na održavanju javne ulične rasvjete u 2016. godini

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 45316100-6 Instalacija vanjske rasvjete


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

31.920,00

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

31920,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Općina Srebrenik

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

2016. godina

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

plaćanje je 15 dana po završetku svakog pojedinačnog ugovoraugovora

III 4. Ograničenja za učešće

čl.45 ZJN

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

dokaz o pravu na obavljanje predmetne djelatnosti

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

ne zahtijeva se

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

da ima na raspolaganju dva tehničara elektro struke i da ima na raspolaganju motorno ili priključno vozilo sa korpom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima

III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju

Ne

III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

31.12.2015.

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 31.12.2015. 10:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 31.12.2015. 10:30:00
Adresa i mjesto Ul. VaroUl. Varoških polja bb Srebrenik, Služba za finansije i inspekcijski nadzor,
Kancelarija broj: 25, I sprat

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponudbena dokumentacija se može preuzeti lično u prostorijama Službe za finansije i inspekcijski nadzor Ul.Varoških polja
bb, ili na pismeni zahtjev ponuđača Ugovorni organ će dostaviti ponudbenu dokumentaciju preporučenom poštanskom
pošiljkom, u zakonom propisanom roku, u kojem slučaju Ponuđač snosi rizik blagovremenog pristizanja ponudbene
dokumentacije. Tenderska dokumentacija se može preuzeti i na internet stranici Općine Srebrenik na adresi:
www.srebrenik.ba , nakon objave obavještenja o nabavci na poratalu javnih nabavki, uz obavezno pismeno obavještenje
ugovornom organu da je preuzeta tenderska dokumentacija, kao i datum i vrijeme preuzimanja tenderske dokumentacije.
Ponuđači koji preuzmu tendersku dokumntaciju, a ne obavijeste pismeno ugovorni organ da su istu preuzeli, smatraće se da
nisu preuzeli tendersku dokumentaciju i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.


ANEKS A


I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Beazeta Kešetović
Adresa Ul. Varoških polja bb
Poštanski broj 75350 Srebrenik (bhp sa)
Općina/Grad Srebrenik
Telefon (035) 369-162
Faks (035) 369-162
Elektronska pošta opc.sreb@bih.net.ba
Internet adresa www.srebrenik.ba
 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: