Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Kupovina/nabavka objekta za potrebe smještaja Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine u Sarajevu, uključujući i njegovu prilagodbu potrebama za uredskim prostorom Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine
Na osnovu člana 3. Odluke o odobravanju Javne nabavke objekta za potrebe sm Bosne i Hercegovine u Sarajevu („Službeni glasnik BiH" broj: 25/19), i člana 10. stav (1) tačka e) i člana 18. stav
(2) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, objavljuje:
JAVNI POZIV
za podnošenje ponuda
ZA KUPOVINU/NABAVKU OBJEKTA ZA POTREBE SMJEŠTAJA UREDA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE U SARAJEVU
I - PREDMET JAVNOG POZIVA
(1)Predmet javnog poziva je prikupljanje ponuda za kupovinu/nabavku objekta za potrebe smještaja Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine u Sarajevu, uključujući i njegovu prilagodbu potrebama za uredskim prostorom Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine, procijenjene vrijednosti 5.000.000,00 KM, a planirana dinamika potrošnje sredstava realizirat će se u tranšama.
(2)Objekt koji je predmat kupovine mora ispunjavati sljedeće uslove:
1.Objekt mora biti lociran u užoj gradskoj zoni Grada Sarajeva, blizu javnog prijevoza, udaljen manje od pet kilometara od sjedišta institucija BiH;
2.Potrebna površina prostora je minimalno 1.200 m2 (neto);
3.Objektu mora biti omogućen kolski i pješački pristup kao i pristup za osobe sa poteškoćama u kretanju;
4.Objekt sadržajno treba imati tri kabineta;
5.Jedan kabinet mora biti minimalne površine 40 m2;
6.Dva kabineta moraju biti minimalne površine po 30 m2;
7.Kabineti moraju biti funkcionalno povezani sa prostorom šefa kabineta i tajnika/ce;
8.Objekt treba imati 8 ureda za rukovoditelje temeljnih organizacijskih jedinica, minimalne površine 15 m2, od kojih je jedan i za šefa kabineta;
9.Objekt bi trebao imati urede za još 80 uposlenika, veličine koja se dogovara u roku koji se ostavlja najpovoljnijem pomiditelju da se objekt prilagodi potrebama Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine;
10.Objekt treba imati server sobu sa minimalno 1 Gb mrežom, sa čvorištem u istoj, minimalne površine 20 m2, klimatiziram! neovisno od ostale klimatizacije objekta i propisno tehnički opremljenu za dane svrhe;
11.Objekt treba posjedovati jednu manju višenamjensku salu površine od 50 do 60 m2 i jednu veću višenamjensku salu površine od 120 m2 do 150 m2;
12.Objekt treba imati arhivski prostor površine od maksimalno 150 m2;
13.Objekt treba imati video nadzor na glavnom ulazu;
14.Objekt treba imati skladišni prostor minimalne površine 10 m2;
15.Objekt treba imati ostave i prostorije za osoblje, materijal i opremu u svrhu održavanja prostora i servisne prostorije;
16.Objekt treba na ulazu imati prostor za recepciju koji može poslužiti i za smještaj osobe za osiguravanje objekta i prostor za KDZ opremu;
17.Objekt treba imati bife u kome se mogu služiti hladni i topli napitci;
18.Objekt treba imati prostoriju za pušenje koja ima ventilaciju, minimalne površine 10 m2;
19.Objekt treba imati na svakom katu odvojen ženski i muški toalet, ukoliko se radi o višekatnom objektu;
20.Objekt treba imati osiguran parking prostor, od čega 8 garažnih mjesta unutar prostora;
21.Objekt mora biti prostran, svijetao i funkcionalan za administrativnu upotrebu sa funkcijskim stolarskim i bravarskim pozicijama, podovima, stropovima i instalacijama i - ako se radi o starijem prostoru - da se dovede u stanje pune funkcionalnosti kao nov prostor;
22.Objekt mora biti odvojena fizička i infrastrukturna cjelina;
23.U slučaju daje broj katova veći od P+2 nužno je posjedovanje vertikalne komunikacije-lifta u unutarnjosti objekta; i
24.Objekt mora biti bez ikakvih opterećenja, sa riješenim vlasničko-pravnim odnosima, te posjedovati uporabnu dozvolu i ostalu potrebnu tehničku dokumentaciju;
25.Objekt mora biti priključen na energente i to: električnu mrežu sa odgovarajućom instalacijom za potrebe Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine i posjedovati agregatsko napajanje po dvije neovisne linije, gdje svaka od linija mora biti minimalne snage 9 kW, koje se aktivira u roku od tri minute od momenta nestanka električne energije, s tim da iskakanje osigurača jedne linije ne bi smjelo utjecati na rad druge linije, vodovodnu i kanalizacijsku mrežu, PTT i Internet mrežu, odnosno posjedovati svu unutarnju infrastrukturu, instalaciju, sustav klimatizacije i grijanja i za iste imati zasebna mjerila, te mora imati sustav ventilacije, protupožarnu zaštitu, kao i električnu rasvjetu u zoni objekta (vanjska rasvjeta);
26.Objekt mora biti pogodan za smještaj Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine, useljiv i slobodan od stvari i ljudi u roku od 90 dana od dana potpisivanja Ugovora, uz spremnost ponuđača da u istom roku,
0svom trošku, uz konzultacije sa Uredom za reviziju institucija Bosne i Hercegovine i Službom za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, izvrši dodatno prilagođavanje prostora iskazanim zahtjevima Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine, o čemu daje izjavu.
NAPOMENA:
U slučaju prijave više ponuđača sa objektima sličnih karakteristika, prednost ima objekt bliži sjedištu institucija BiH, lociranih na Trgu BiH 1.
U slučaju da ponude sadrže određena odstupanja po pojedinim zahtjevima prednost ima objekt sa manje odstupanja od traženih uvjeta.
Potrebna dokumentacija za tehnički dio ponude:
Pored dokaza o ispunjavanju uslova iz tačke I stavak (2) Javnog poziva, ponuđač je dužan dostaviti i slijedeću dokumentaciju:
1.Naziv / ime i prezime i točna adresa (kontakt telefon i ime odgovorne osobe ponuditelja);
2.Ovjerenu i potpisanu specifikaciju priloženih dokumenata u tehničkom dijelu ponude, sastavljene po rednim brojevima, sa naznakom ukupnog broja priloženih dokumenata;
3.Kraći tehnički opis objekta koji treba da sadrži točnu adresu, godinu izgradnje, opis građevine i materijalizaciju objekta, tabelarni pregled bruto i neto površina, opis povezanosti sa saobraćajnicama, kratak sadržaj objekta, spratnost, podatke o površini objekta (bruto, neto i korisna površina), podatke o razinu infrastrukture
1sistemima unutar objekta i u granicama parcele, sadržaj tip, vrsta i kapaciteti s točnim načinom priključka na električnu energiju, vodovod, kanalizaciju, grijanje, PTT i ostale priključke;
4.Elektro-energetsku suglasnost;
5.Situaciju s lokacijom i položajem objekta u mj. 1:500 ili 1:1000 sa naznačenim granicama objekta;
6.Projekt izvedenog stanja po svim fazama i snimak objekta tj, projekat postojećeg stanja mj. 1:50 i 1:100, osnove svih etaža i fasade, s ucrtanim dispozicijama, sadržaj svake etaže, bruto i neto korisnu površinu svakog kata i korisnu površinu svakog prostora, presjek objekta mj. 1:100;
7.Fotografija objekta u boji, formata A4;
8.Upotrebna dozvola i dokaz o namjeni objekta;
9.Original zemljišnoknjižnog izvatka, sa popisnim, vlasničkim i teretnim listom, ne starijim od 15 dana od momenta podnošenja ponude;
10.Original Izvod iz katastarskog plana sa oznakom prostora, odnosno objekta, ne stariji od 3 mjeseca prije podnošenja ponude;
11.Potvrdu, nadležne porezne uprave, temeljem koje je moguće utvrditi da porezni obveznik uredno izmiruje porezne obveze, ne stariju od 3 mjeseca prije podnošenja ponude;
12.Potvrdu Uprave za neizravna oporezivanje o uredno izmirenim obvezama po osnovu neizravnih poreza, ne stariju od 3 mjeseca prije podnošenja ponude;
I i. Izjava ponuđača daje suglasan da objekt prilagodi korisniku u skladu sa uvjetima navedenim u točki I. (2) 26. uvjeta.
Napomena: U slučaju da ponuditelj ima zaključen sporazum o obročnom i odgođenom plaćanju obveza, navedenih pod toč. 11. i 12., isti je dužan dostaviti uvjerenje da redovito izmiruje obveze po zaključenom sporazumu I ili zaključenim sporazumima, koje ne može biti starije od 3 mjeseca prije podnošenja ponude;
Pored navedene dokumentacije u tehničkom dijelu ponude, ukoliko je vlasnik objektaFizička osoba osoba, obvezna je dostaviti:
1. Ovjerenu kopiju osobne karte
2.CIPS - potvrdu o mjestu prebivališta (PBA4), original ili ovjerenu kopiju ne stariju od 15 dana do momenta
dostavljanja ponude;
3.Ovjerenu izjavu da nije obuhvaćen odredbama članka IX. 1 Ustava Bosne i Hercegovine,
b) Pravna osoba, obvezna je dostaviti:
1.Izvod iz Sudskog registra koji izdaje nadležni registarski sud ili drugi organ, original ili ovjerenu kopiju, ne stariju od 3 mjeseca prije podnošenja ponude;
2.Dokaz da nije pod stečajem ili nije predmetom stečajnog postupka, osim u slučaja postojanja važeće odluke o potvrdi stečajnog plana ili da nije predmet likvidacije.
Potrebna dokumentacija za financijski dio ponude:
1.Ovjerena i potpisana specifikacija priloženih dokumenata u financijskom dijelu ponude;
2.Specifikacija mora biti sačinjena po rednim brojevima i sa oznakom ukupnog broja priloženih dokumenata;
3.Ponuđena cijena u KM (konvertibilnim markama) po lm2 neto površine objekta, bez uračunatog iznosa pripadajućeg PDV-a, ponuđena cijena u KM (konvertibilnim markama) po 1 m2 neto površine objekta sa PDV-om, i ukupna cijena ponuda sa i bez PDV-a;
4.Ovjerena i potpisana izjava da objekt podliježe pod obračun poreza na dodanu vrijednost i poreza na promet nepokretnosti ili da ne podliježe pod obračun poreza na dodanu vrijednosti i poreza na promet nepokretnosti;
5.Ovjerena i potpisana izjava o opciji ponude, minimalno 120 dana od momenta podnošenja ponude;
6.Ovjerena i potpisana izjava o prihvatanju uvjeta i načina plaćanja od momenta potpisivanja ugovora;
7.Garancija za ozbiljnost ponude, u iznosu od 2% od ponuđene cijene sa PDV-om, sa rokom trajanja minimal¬no 120 dana;
8.Garancija za ponudu mora biti u obliku bezuvjetne bankovne garancije, naplative na prvi poziv i ista treba biti validna tijekom cijelog razdoblja važenja ponude;
9.Garancija za ponudu mora se dostaviti posebno kuvertirana uz ponudu, sa naznakom: „Originalna garancija za ozbiljnost ponude".
10.Garancija za ozbiljnost ponude dostavlja se u originalu, u zatvorenoj plastičnoj foliji, na vrhu zatvorenoj naljepnicom na koju je stavljen pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jemstvenikom, a na mjestu vezivanja zalijepi naljepnica i otisne pečat ponuđača;
11.Garancija ne smije biti na bilo koji način oštećena (probušena ili poderana i si.), jer se kao takva ne može naplatiti;
12.Ugovorni organ može zahtijevati produljenje garancije za ozbiljnost ponude, te će se u tom slučaju pisanim putem obratiti ponuditeljima za produljenje garancije;
13.Garancija mora biti važeća tijekom cijelog vremena važenja ponude;
14.U slučaju da ponuditelji ne dostave pisanu suglasnost za produljenje garancije za ozbiljnost ponude, kao i produljenu garanciju za ozbiljnost ponude, na rok koji je utvrdio ugovorni organ, smatrat će se da je ponu¬ditelj odustao od ponude po javnom pozivu;
15.Ukoliko garancije za ozbiljnost ponude dostavlja grupa ponuditelja, garanciju za ozbiljnost ponude može dostaviti jedan član, više članova ili svi članovi grupe;
16.Ponuditelj je obvezan dati ovjerenu i potpisanu izjavu da će ispuniti uvjete iz tačke I. (2) 26. Javnog poziva.
II- PRAVO UČEŠĆA
Pravo učešća po ovom javnom pozivu imaju sva fizička i pravna lica sa područja Bosne i Hercegovine, koja dostave svoje ponude u predviđenom roku i kompletnu traženu dokumentaciju.
III- DETALJNE INFORMACIJE
Detaljne informacije za zainteresirane ponuđače u vezi javnog poziva mogu se dobiti svakog radnog dana od 10.00 do 15.00 sati u prostorijama Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine broj 1 Sarajevo, kancelarija broj 42A, na telefon 033/707-821 , kontakt osoba sekretar Komisije Jasmina Šabanović.
IV- KRITERIJI ZA DODJELU UGOVORA - OCJENA PONUDA
Predviđeni kriteriji za ocjenu i odabir najpovoljnije ponude za objekt su:
1.Ponuđena cijena ocjenjuje se sa maksimalno 35 bodova (potpuno funkcionalnog objekta prilagođenog smještaju Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine);
2.Kvalitet gradnje, estetske, fukcionalne i druge karakteristike objekta ocjenjuju se sa maksimalno 35 bodova;
3.Lokacija, blizina lokacije u odnosu na sjedište centralne gradske zone i gradskog prijevoza ocjenjuje se sa maksimalno 30 bodova;
V- SADRŽAJ I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponude se dostavljaju u dvije odvojene i posebno zapečaćene koverte na navedenu adresu, a moraju sadrža¬vati odvojen tehnički od finansijskog dijela ponude, označenim kao „Tehnički dio ponude" i „Finansijski dio ponude" sa imenom i prezimenom odnosno nazivom ponuđača i kontakt telefonom ponuđača na poleđini obje koverte.
Ponude sa naznakom: „NE OTVARATI-PONUDA ZA KUPOVINU/ NABAVKU OBJEKTA "
A) Za potrebe smještaja Ureda za reviziju institucija Bosne i Hercegovine u Sarajevu dostaviti putem pošte najkasnije do 19.08.2020. godine, a ukoliko se ponude dostavljaju lično najkasnije 19.08.2020. godine do 16 časova, na adresu Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine broj 1, Sarajevo, protokol, kancelarija broj 43. Ukoliko su ponude dostavljene nakon isteka roka određenog za podnošenje ponuda, iste se neće razmatrati i biće vraćene kao neotvorene.
VI- OTVARANJE PONUDA
Komisija za provedbu postupka kupovine/nabavke objekta, imenovana Odlukom Vijeća ministara Bosne i Hercegovine će pristupiti ocjeni ponuda koje su pristigle do naznačenog roka.
Ponuđači koji su podnijeli svoje ponude će biti obavješteni o rezultatima odabira najpovoljnije ponude u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno o razlozima neprih-vatanja ponude i uputstvom kojem organu i u kojem roku mogu podnijeti prigovor.
VII-OSTALO
Ostali uslovi u vezi kupovine/nabavke objekta regulisaće se posebnim ugovorom.
Shodno članu 10. stav e) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", br. 39/14), na predmetni javni poziv ne primjenjuju se odredbe navedenog Zakona.
Odabrani ponuđač je dužan prije potpisivanja kupoprodajnog Ugovora da dostavi projektnu dokumentaciju Službi za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine u printanoj verziji (IX) i u elektronskoj verziji na CD (IX).
VIII - INFORMACIJE O ZAŠTITI PRAVA PONUĐAČA
Ponuđač koji je sudjelovao u postupku javnog poziva, može radi zaštite svojih prava, u roku 5 dana od prijema pismene obavijesti o izboru najpovoljnijeg ponuđača, odnosno njegovom neizboru, izjaviti prigovor Vijeću ministara Bosne i Heregovine, u pismenoj fonni, na nepravilnosti u postupku izbora. Nedopušten, nepravodoban ili prigovor izjavljen od strane neovlaštene osobe, odbacuje se.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BAR-FLOOR d.o.o. Kiseljak - Obala hrvatske mladeži 31 71250 Kiseljak
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
SUTON d.o.o. ŠIROKI BRIJEG - Varaždinska br. 2A 88220 Široki Brijeg
-
Balkanika d.o.o. Konjic - Seljani do broja 13 a 88400 Konjic
-
PMP MIKRON-METALNO d.o.o. Lukavac - ul. Tuzlanski odred bb 75300 Lukavac
-
SALKIĆ d.o.o. Jablanica bb-Tešanj - Jablanica bb 74260 Tešanj
-
PREMIUM GROUP d.o.o. Visoko - Industrijska zona Ozrakovići bb 71300 Visoko
-
TTD Dolac d.o.o. Tomislavgrad - Šujica b.b. 80240 Tomislavgrad