Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 03.07.2017. 15:35
Nabavka alkoholnog i bezalkoholnog pića i napitaka
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1098-1-1-22-3-29/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv KJP CENTAR SKENDERIJA D.O.O.
IDB/JIB 4200736910008
Kontakt osoba Fuad Mavrić
Adresa Terezija b.b.
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 665-334
Faks (033) 445-156
Elektronska pošta dejana.s@skenderija.ba
Internet adresa www.skenderija.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka pića LOT 1 – nabavka alkoholnog pića LOT 2 – nabavka bezalkoholnog pića i napitaka
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka pića po lot- ovima Lot 1 – nabavka alkoholnog pića i Lot 2 – nabavka bezalkoholnog pića i
napitaka
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 15000000-8 | Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
19.7.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 19.7.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 19.7.2017. 14:00:00
Adresa i mjesto KJP Centar Skenderija doo Sarajevo; Terezija bb, 71 000 Sarajevo; kancelarija
br.12.
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 1 – nabavka alkoholnog pića
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka alkoholnog pića na osnovu potreba Ugovornog organa, predviđenog u finansijskom
planu za 2017.god..
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15911000-7 Alkoholna pića
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Okvirna količina predmeta nabavke data je u specifikaciji
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
5 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
KJP Centar Skenderija doo Sarajevo
Terezija bb, 71 000 Sarajevo
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
LOT 2 - nabavka bezalkoholnog pića i napitaka
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je nabavka bezalkoholnog pića i napitaka na osnovu potreba Ugovornog organa, predviđenog u
finansijskom planu za 2017.god..
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15980000-1 Bezalkoholna pića
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Okvirne količine predmeta nabavke date su u specifikaciji
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
5 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
KJP Centar Skenderija doo Sarajevo
Terezija bb, 71 000 Sarajevo
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
AS d.o.o. Jelah-Tešanj - Industrijska zona Ekonomija broj 5 74260 Tešanj
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Krajinalijek a.d. Banja Luka, u stečaju - Ulica Ilije Garašanina broj 6 78000 Banja Luka
-
BOSNA-KOM d.o.o. Gračanica - Stjepan Polje bb 75320 Gračanica
-
Nital d.o.o. Zenica - Londža-Poslovni centar Roma 2 72000 Zenica
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Salčinovići d.o.o. Zenica (Likvidiran) - Mehmedalije Tarabara 6 72000 Zenica
-
18.08.2017
-
27.07.2017
(poništenje poziva) Nabavka alkoholnog i bezalkoholnog pića i napitaka