Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.07.2017. 15:30
Nabavka bankarskih usluga odobravanja dugoročnog kredita
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
528-1-2-5-3-6/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JKUP "KOMUNALIJE" D.O.O.
IDB/JIB 4263437550005
Kontakt osoba Ibrahim Kajtazović; 062 / 793 - 594
Adresa Ulica Ive Marinkovića bb
Poštanski broj 77230 Velika Kladuša (bhp sa)
Općina/Grad Velika Kladuša
Telefon (037) 775-195
Faks (037) 775-196
Elektronska pošta sulejman.mujakic@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Velika Kladuša
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka bankarskih usluga odobravanja dugoročnog kredita
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Bankarske usluge odobravanja dugoročnog kredita
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66113000-5 | Usluge odobravanja kredita |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dugoročni kredit u iznosu od 1.500.000 KM na period od 84 mjeseca
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Velika Kladuša
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
84 mjeseca
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
detaljno u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
detaljno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
detaljno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
detaljno u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 28.8.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 28.8.2017. 12:15:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Ibrahim Kajtazović, v.d. direktor
UIN 4263437550005
Contact person Ibrahim Kajtazović
Address Ulica Ive Marinkovića bb
Postal code 77230 Velika Kladuša (bhp sa)
Municipality/City Velika Kladuša
Telephone (037) 775-195
Fax number (037) 775-196
Email address sulejman.mujakic@bih.net.ba
Website address
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Municipality level (FBiH),Velika Kladuša
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Financial services: Insurances services, Banking and investment services
II 1.a. Title of the object of the contract
Banking services
II 1.b. Description of the object of the contract
Banking services for the approval of a long-term loan
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 66113000-5 Credit granting services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
1
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
27.8.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 28.8.2017. 12:00:00
Address and place Ive Marinkovića bb; 77230 Velika Kladuša
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ZiraatBank BH d.d. Sarajevo Filijala Brčko - Bulevar Mira 10/J 76100 Brčko Distrikt
-
RAIFFEISEN BANK DD BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Zmaja od Bosne bb 71000 Novo Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ProCredit Bank d.d. Sarajevo - ul. Franca Lehara bb 71000 Centar
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
BPŠ Banka a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 69 78000 Banja Luka
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
ADITON d.o.o. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 24-26 78000 Banja Luka