Nabavka dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

Datum objave: 14.07.2017. 10:57 / Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 14.07.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1255-7-1-442-3-121/17


ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JZU Univerzitetski klinički centar Republike Srpske
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Vladana Javorac
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Republika Srpska

I 5.c. Djelatnost

Zdravstvo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Da

II 2.a. Broj lotova

14

II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za

Svi lotovi

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Ponovljena nabavka dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti Univerzitetskog kliničkog centra
Republike Srpske

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Sredstva tekućeg poslovanja

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Konkurentski zahtjev

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

25.7.2017.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 25.7.2017. 09:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 25.7.2017. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, Univerzitetski klinicki
centar Republike Srpske (zgrada Ginekologije, kanc.17), ul. Dvanaest beba b.b.
Banja Luka.

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Uvid i preuzimanje tenderske dokumentacije, zahtjev za pojašnjenje i odgovor na pojašnjenje ponuđači mogu da realizuju
isključivo preko Portala javnih nabavki, u skladu sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja
izvještaja u postupcima javnih nabavki i informacionom sistemu „E-nabavke“ („Službeni glasnik BiH“, broj: 90/14) i
Uputstvom o dopunama Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih
nabavki i informacionom sistemu „E-nabavke“ („Službeni glasnik BiH“ broj: 53/15).


ANEKS B


Broj lota

1


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptirana mliječna formula za prijevremeno rođenu djecu i djecu male TM

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

10000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno.



ANEKS B


Broj lota

2


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptirana mliječna formula za dojenčad od rođenja do navršenih 6 mjeseci

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

22000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno.



ANEKS B


Broj lota

3


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptirana mliječna formula za dojenčad od navršenih 6 mjeseci

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

2000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

4


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptirana mliječna formula za djecu oboljelu od dijarealnog sindroma FL (bez laktoze)

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

3000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

5


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Antirefluksna formula

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1500,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

6


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptirana mliječna formula za djecu sa kolikama

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

7


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptirana mliječna formula za djecu sa opstipacijom

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

8


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptitana mliječna formula koja sadržava ekstanzivne hidrolizate kazeina sa antirefluksnom komponentom

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1500,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

9


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Adaptitana mliječna formula koja sadržava ekstanzivne hidrolizate surutke

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

1500,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

10


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Fortifajeri

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

400,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

11


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Maltodekstrin

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

200,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

12


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Stimulance

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

300,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

13


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Cink sulfat

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

500,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno



ANEKS B


Broj lota

14


I Opis

I 1. Naziv predmeta ugovora

Tender broj: 01-7311-8/17 radi ponovljene nabavke dječije hrane za potrebe mliječne kuhinje na Klinici za dječije bolesti
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske

I 2. Kratak opis predmeta ugovora

Voćne kašice

II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 15000000-8 Hrana, piće, duhan i srodni proizvodi
Dodatni predmet(i) 15884000-8 Dječija hrana

III Ukupna količina ili obim ugovora

Precizirano tenderskom dokumentacijom

III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

5000,00

III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora

V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno

 

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:
1255-7-1-442-3-121/17
PODIJELI: