Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.05.2018. 11:21
Nabavka električne energije za potrebe javne rasvjete u Kantonu Sarajevo za 2018/2019. godinu
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
5500-1-1-1-3-1/18
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv Ministarstvo komunalne privrede i infrastrukture Kantona Sarsjevo
IDB/JIB 4202081120001
Kontakt osoba Nedim Ohranović
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-086
Faks (033) 562-177
Elektronska pošta mki@mki.ks.gov.ba
Internet adresa http://mki.ks.gov.ba/
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka i isporuka električne energije za potrebe javne rasvjete u Kantonu Sarajevo
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka električne energije za potrebe javne rasvjete u Kantonu Sarajevo za 2018/2019.godinu
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09310000-5 | Električna energija |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Ne
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4400000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Mjesečno u skladu sa uslovima prihvaćene ponude
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnim ili drugim registrima (original ili ovjerena
kopija od strane nadležnog organa) ili da se osiguraju posebne izjave ili potvrda nadležnog organa kojomse dokazuje njihovo
pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Ponuđač je dužan dostaviti poslovne bilanse stanja i uspjeha za 2015,2016 i 2017.godinu u smislu člana 47.stav 1, tačka c.
Zakona kojom treba dokazivati pozitivno poslovanje u navedenoj godini poslovanja kao i potvrdu o solventnosti.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Da bi ponuđač učestvovao u otvorenom postupku javne nabavke mora zadovoljavati sljedeće uslove tehničke i
profesionalne sposobnosti u postupku nabavke roba:
Ponuđač je dužan da u skladu sa članom 49. tačka a) i b) obezbijedi dokaze:
a) Ponuđač je dužan dokazati i posjedovanje uredno izvršenih ugovora (referens liste) sa minimalno 1 (jednim) potpisanim i
realizovanim ugovorom iz oblasti nabavke i isporuke električne energije za svaku godinu posebno i to za 2015,2016,2017
godinu, a čija pojedinačna vrijednost na godišnjem nivou mora iznositi minimalno 300.000 KM i više (dokaz potpisane i
ovjerene izjave o uspješnoj realizaciji ugovora izdate od strane naručioca posla, kopije ugovora ili spisak realizovanih
ugovora ovjeren od strane ponuđača);
b) Ponuđač je dužan dokazati da je registriran kao snabdjevač električnom energijom kod regulatornih tijela za električnu
energiju u Bosni i Hercegovini.
Dokaz se dostavlja kao kopija dozvole za rad- licenca izdata od regulatornih tijela za električnu energiju u Bosni i Hercegovini
ili ovjerena izjava od strane naručioca posla da posjeduje dozvole za rad - licencu izdatu od regulatornih tijela za električnu
energiju
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 90,00 %
2 Rok isporuke 10,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
11.7.2018.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 12.7.2018. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 12.7.2018. 12:30:00
Adresa i mjesto Reisa Džemaludina Čauševića br.1, Multimedijalna sala Kantona Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Kontakt telefon Ministarstva 033/562-086, kontakt osoba za predmet nabavke Jasna Mujagić 033/562-143
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Nedim Ohranović
Adresa Reisa Džemaludina Čauševića 1
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 562-086
Faks (033) 562-177
Elektronska pošta mki@mki.ks.gov.ba
Internet adresa http://mki.ks.gov.ba/
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) od the
PPL
UIN 4202081120001
Contact person Jasna Mujagić
Address Reisa Džemaludina Čauševića 1
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 562-086
Fax number (033) 562-177
Email address mki@mki.ks.gov.ba
Website address http://mki.ks.gov.ba/
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Contract for the purchase of electricity for public lighting in Sarajevo Canton for 2018/2019
II 1.b. Description of the object of the contract
Public lighting in Canton Sarajevo for 2018/2019
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 09310000-5 Electricity
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
1.
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
11.7.2018.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 12.7.2018. 12:00:00
Address and place Reisa Džemaludina Čauševića 1
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Contact 033/562-086, Jasna Mujagić 033/562-143
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo - ul. Vilsonovo šetalište br. 15 71000 Novo Sarajevo
-
ENERGOINVEST - SUE d.d. Sarajevo - ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
ENERGOINVEST d.d. - Sarajevo - ul. Hamdije Ćemerlića br. 2 71000 Novo Sarajevo
-
DALEKOVOD d.o.o. Mostar - Dr Ante Starčevića bb. 88000 Mostar
-
DIVECO-ENERGO d.o.o. Sarajevo - Radićeva broj 10 71000 Sarajevo
-
Termo Nova d.o.o. Ugljevik - ul. Karađorđeva 2 76330 Ugljevik
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
ENERGOINVEST-DVI, d.d. Sarajevo - ul. Zujevinska broj 6, Blažuj 71210 Ilidža
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
General Engineering d.o.o. - ul. Safeta Zajke br. 183 A 71000 Sarajevo
-
RUDNAP d.o.o. Banja Luka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka
-
MALCOM D.O.O. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 11 71000 Sarajevo