Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.06.2017. 13:05
Nabavka elektronskih zdravstvenih kartica, potrošnog materijala i printera elektronske zdravstvene kartice za potrebe Zavoda zdravstvenog osiguranja USK-a
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
190-1-1-11-3-21/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA UNSKO SANSKOG KANTONA
IDB/JIB 4263067790001
Kontakt osoba Mirza Tatarević
Adresa 5. Korpusa 10
Poštanski broj 77000 Bihać (bhp sa)
Općina/Grad Bihać
Telefon (037) 222-971
Faks (037) 222-971
Elektronska pošta nabavke@zzousk.ba
Internet adresa www.zzousk.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Unsko-sanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Javna nabavka Elektronske zdravstvene kartice , potrošni materijal i printeri Elektronske zdravstvene kartice za potrebe
Zavoda zdravstvenog osiguranja USK-a
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Javna nabvaka Elektronske zdravstvene kartice,potrošni materijal i printeri Elektronske zdravstvene kartice za potrebe
Zavoda zdravstvenog osiguranja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30237131-6 | Elektronske kartice |
Dodatni predmet(i) | 30232100-5 | Štampači i ploteri |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
prema t.d.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
329999,67
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Zavod zdravstvenog osiguranja Unsko-sanskog kantona, Ul. 5 Korpusa br.10
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
prema t.d.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
prema t.d.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
prema t.d.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
prema t.d.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
prema t.d.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
18.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 22.8.2017. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 22.8.2017. 13:30:00
Adresa i mjesto Zavod zdravstvenog osiguranja Unsko-sanski kanton, ul. 5 Korpusa br.10
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Zavod zdravstvenog osiguranja Unsko-sanskog kantona
UIN 4263067790001
Contact person Mirza Tatarević
Address 5. Korpusa 10
Postal code 77000 Bihać (bhp sa)
Municipality/City Bihać
Telephone (037) 222-971
Fax number (037) 222-971
Email address nabavke@zzousk.ba
Website address www.zzousk.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Una-Sana Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Electronic Health Cards, Supplies and Printers of Electronic Health Cards for the Health Insurance Institute of Una-Sana
Canton
II 1.b. Description of the object of the contract
Electronic Health Cards, Supplies and Printers of Electronic Health Cards
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 30237131-6 Electronic cards
Additional object(s) 30232100-5 Printers and plotters
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to Tender Documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
18.8.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 22.8.2017. 11:00:00
Address and place According to Tender Documentation
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
DI-NAMIK d.o.o. Zavidovići - Ulica Stjepana Radića bb 72220 Zavidovići
-
GRAFIČAR Stanoje-Zele Lujić s.p. Doboj - Kralja Aleksandra 60, Doboj, Doboj 74000 Doboj
-
GAMA d.o.o. Brčko distrikt BiH - Poljoprivrednik III/48 76000 Brčko Distrikt
-
Svjetlost-BH print d.o.o. - ul. Ismeta Alajbegovića Šerbe br. 3 71210 Ilidža
-
SVJETLOSTKOMERC d.d. Sarajevo - ul. Bačići broj 5 71000 Sarajevo
-
08.09.2017
-
10.07.2017