Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 31.07.2017. 13:20
Nabavka invalidskih sportskih kolica za košarku
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1015-7-1-9-3-4/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MINISTARSTVO ZA BORAČKA PITANJA TUZLANSKOG KANTONA
IDB/JIB 4209420530006
Kontakt osoba SELMA BEŠIĆ ČERKEZOVIĆ
Adresa Rudarska 65
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 369-401
Faks (035) 369-405
Elektronska pošta selmabc@tk.kim.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka invalidskih sportskih kolica za košarku
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Invalidska sportska kolica za košarku, po mjeri igrača
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33193120-6 | Invalidska kolica |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
1
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9401,71
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 14.8.2017. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 14.8.2017. 10:30:00
Adresa i mjesto Kao pod I1.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba SELMA BEŠIĆ ČERKEZOVIĆ
Adresa Ministarstvo za boračka pitanja Tuzlanskog kantona, Centralna pisarnica Ureda
za zajedničke poslove kantonalnih organa, Rudarska 57,
Poštanski broj 75000 Tuzla (bhp sa)
Općina/Grad Tuzla
Telefon (035) 369-438
Faks (035) 369-405
Elektronska pošta selmabc@tk.kim.ba
Internet adresa
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
OTTO BOCK ADRIA d.o.o. Sarajevo - ul. Ramiza Salčina broj 85 71000 Sarajevo
-
Bauerfeind d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića br. 19 71000 Novo Sarajevo
-
Ortopedija International d.o.o. Sarajevo - ul. Salke Lagumdžije br. 12 71000 Sarajevo
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
cemedic d.o.o. Zenica - Ul. Fra Grge Martića br. 10 72000 Zenica
-
KS REHA d.o.o. Sarajevo - ul. Želimira Vidovića Kelija 4a/2 71000 Sarajevo
-
KARL DIETZ d.o.o. Mostar - BRISAN LIKVIDACIJOM - Cim 2 88000 Mostar
-
Izvor komerc - tehnička ortopedija d.o.o. Banja Luka - Ulica Sime Matavulja broj 26 78000 Banja Luka
-
DERBY TRADEd.o.o.BRČKO DISTRIKT - Jovana Dučića br. 1 76000 Brčko Distrikt
-
ORTOSAR d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 37 71000 Novo Sarajevo
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo
-
Analitika d.o.o. Sarajevo - ul. Ferde Hauptmana br. 7 71000 Sarajevo
-
ATEX d.o.o. Sarajevo - ul. Mula Mustafe Bašeskije br. 7 71000 Stari Grad