Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.07.2017. 15:31
Nabavka kancelarijskog i metalnog namještaja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1364-7-1-29-3-39/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv MUP KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200220350006
Kontakt osoba Budić Dejan
Adresa La benevolencija br 16
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 286-875
Faks (033) 286-875
Elektronska pošta javnenabavke@mup.ks.gov.ba
Internet adresa mup.ks.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka kancelarijskog i metalnog namještaja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 39000000-2 | Namještaj (uključujući kancelarijski namještaj), unutrašnja oprema, naprave za domaćinstvo (osim rasvjete) i sredstva |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
dato u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Nema
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
dato u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
dato u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
dato u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
7.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.8.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.8.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto Sarajevo, La Benevolencija 16, MUP Kantona Sarajevo, Sala za sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Preuzimanje tenderske dokumentacije i pojašnjenje iste se vrši u skladu sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja
obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu e-nabavke (Službeni glasnik BiH,
broj 90/14 i 53/15)
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Kancelarijski namještaj
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
(Radna stolica sa srednje visokim naslonom, stolica konferencijska, radna menadžerska fotelja-tip 1, radna menadžerska
fotelja – tip 2, stolica za akviziciju, radni sto sa ladicama 140x80x80, komoda 115x85x50, klub sto 100x50x40, ormar
dvokrilni 210x90x40, vješalica za kapute)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39130000-2 Kancelarijski namještaj
III Ukupna količina ili obim ugovora
(Radna stolica sa srednje visokim naslonom – 112 kom, stolica konferencijska – 4 kom, radna menadžerska fotelja-tip 1- 20
kom, radna menadžerska fotelja – tip 2 – 16 kom, stolica za akviziciju – 8 kom, radni sto sa ladicama 140x80x80 – 9 kom,
komoda 115x85x50 – 1 kom, klub sto 100x50x40 – 1 kom, ormar dvokrilni 210x90x40 – 2 kom, vješalica za kapute - 6 kom)
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
59000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u td
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Garancija 10,00 %
3 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, MUP KS, Magacin Rakovica
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Metalni namještaj
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
(metalne kase za pečate, metalni ormari, metalni ladičari, metalne stalaže)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 39100000-3 Namještaj
III Ukupna količina ili obim ugovora
količine navedene u tehničkim specifikacijama
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
23832,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dato u td
IV Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 80,00 %
2 Garancija 10,00 %
3 Rok isporuke 10,00 %
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo, MUP Kantona Sarajevo, Magacin Rakovica
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
TOP SPORT d.o.o. Bijeljina - Hajduk Veljka br. 13 76300 Bijeljina
-
Design office d.o.o. Banja Luka, u likvidaciji - Ulica Pave Radana broj 2 78000 Banja Luka
-
GRAFIKON d.o.o. Sarajevo - Ul. Grbavička br. 30 71000 Novo Sarajevo
-
Keckom d.o.o. Banja Luka - Ulica ravnogorska broj 24 78000 Banja Luka
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo