Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 13.04.2021. 13:22
Nabavka korpica, kanti i toplocinčanih kontejnera 1100 l za potrebe preduzeća
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1308-7-1-45-3-2/21
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JP "KOMUNALAC" DD
IDB/JIB 4209238650004
Kontakt osoba/Služba za kontakt Suvada Kavazović
Adresa Jaz 10
Poštanski broj 75280 Kladanj (bhp sa)
Općina/Grad Kladanj
Telefon (035) 621-310
Faks (035) 622-026
Elektronska pošta komunalac.jkp@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Kladanj
I 5.c. Djelatnost
Vodosnabdjevanje
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka korpica, kanti i toplocinčanih kontejnera 1100 l za potrebe preduzeća
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka korpica, kanti i toplocinčanih kontejnera 1100 l za potrebe preduzeća
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 44613800-8 | Kontejneri za otpadni materijal |
Dodatni predmet(i) | 44613700-7 | Posude za otpad |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
21000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji
III 9. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Cijena 95,00 %
2 Rok plaćanja 5,00 %
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije
25.4.2021.
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?
Ne
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 26.04.2021. 13:00
IV 8. Rok za otvaranje ponuda
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
Datum i vrijeme 26.04.2021. 13:30
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena i dostupna na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.
Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN(ejn.gov.ba). sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SV Company d.o.o. Trn, Laktaši - Ulica Obilićeva bb 78252 Laktaši
-
PROCESNA OPREMA INŽENJERING d.o.o. Trn - Laktaši - Ulica Vlade Miloševića broj 65 78252 Laktaši
-
GLOVIS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
ALTERNATIVA d.o.o. Sarajevo - ul. Put Famosa broj 38 71210 Ilidža
-
ČISTOĆA AD Banja Luka - Ulica Braće Podgornika broj 2 78000 Banja Luka
-
SELA d.o.o. Sarajevo - ul. Rajlovačka cesta broj 31 71000 Sarajevo
-
T&A Auto d.o.o. Visoko - Zanatski centar Sebilj 2 bb 71300 Visoko
-
Babel d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića br. 2 71000 Sarajevo
-
ECO GROUP d.o.o. - Bulevar srpske vojske 17 78000 Banja Luka
-
DOO PEŠTAN Glamočani, opština Laktaši - Rade Janjuša 73 78252 Laktaši
-
ECOTIME d.o.o. Sarajevo - ul. Lužansko polje broj 7 71210 Ilidža