Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 21.07.2017. 15:46
Nabavka medicinskih sredstava i potrošnog materijala V za potrebe svih klinika KCUS-a
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
893-1-1-360-3-246/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS
IDB/JIB 4200089110002
Kontakt osoba Lejla Hasibović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-520
Faks (033) 298-543
Elektronska pošta amina.suko@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
135000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Medicinska sredstva i potrošni materijal V za potrebe svih klinika KCUS-a
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Medicinska sredstva i potrošni materijal V za potrebe svih klinika KCUS-a
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
1.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 8.8.2017. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 8.8.2017. 11:00:00
Adresa i mjesto Bolnička 25, objekat Tehničkog sektora, lokalitet "bivša Klinika za opštu i
abdominalnu hirurgiju KCUS-a"
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuđači koji budu učestvovali u navedenom postupku javne nabavke obavezni su svoje ponude (prilog Aneksa 3) dostaviti
u elektronskoj formi na CD-u.
ANEKS A
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Lejla Hasibović
Adresa Bolnička 25
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 298-536
Faks (033) 298-715
Elektronska pošta lejla.hasibovic@kcus.ba
Internet adresa www.kcus.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Zavoj gipsani i podloge
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
95000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Kupca - O.J. Klinička apoteka KCUS-a
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Zavoj elastični
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
13000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Kupca - O.J. Klinička apoteka KCUS-a
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Materijal za sterilizaciju
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33140000-3 Medicinski potrošni materijal
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Detaljne informacije u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
27000,00
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
24 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
fco skladište Kupca - O.J. Klinička apoteka KCUS-a
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ENA d.o.o. Sarajevo - P.J. Trgovina na veliko br. 2 Sarajevo - DŽEMALA BIJEDIĆA 162 71000 Sarajevo
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
ĐAKOVIĆ d.o.o. Banja Luka - Aleja Svetog Save broj 51 78000 Banja Luka
-
KRAJINAGROUP d.o.o. Banja Luka - Novakovići bb 78000 Banja Luka
-
Mes d.o.o. Zenica - Roma II, Ul. Londža br. 138 72000 Zenica
-
MEDIETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Vojvode Pere Krece broj 12 78000 Banja Luka
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
Co.MEDPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 24A 78000 Banja Luka
-
Mark Medical d.o.o. Sarajevo - ul. Radenka Abazovića br. 5 71000 Sarajevo
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
25.09.2017
-
25.09.2017
-
25.09.2017