Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 07.07.2017. 15:20
Nabavka novog teretnog motornog vozila
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
528-1-1-4-3-5/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JKUP "KOMUNALIJE" D.O.O.
IDB/JIB 4263437550005
Kontakt osoba Anel Gračanin; 062 / 149 - 053
Adresa Ulica Ive Marinkovića bb
Poštanski broj 77230 Velika Kladuša (bhp sa)
Općina/Grad Velika Kladuša
Telefon (037) 775-195
Faks (037) 775-196
Elektronska pošta sulejman.mujakic@bih.net.ba
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Velika Kladuša
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka novog teretnog motornog vozila
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka novog teretnog motornog vozila za potrebe JKUP "Komunalije" d.o.o. Velika Kladuša
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34144750-0 | Teretna vozila |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
prema TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Velika Kladuša
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?
Ne
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do isporuke traženih roba
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
detaljno u TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
detaljno u TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
detaljno u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
detaljno u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Ekonomski najpovoljnija ponuda
IV 2.a. Potkriteriji
R.Br. Naziv Učešće
1 Rok plaćanja 5,00 %
2 Cijena 80,00 %
3 Garancija 10,00 %
4 Rok isporuke 5,00 %
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
30.7.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 31.7.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 31.7.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Kao pod I 1.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ASA PSS d.o.o. Sarajevo - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva broj 24 71000 Sarajevo
-
Auto Kuća Buba d.o.o. Vitez - Poslovni centar 96-2 72250 Vitez
-
A.S.auto-centar d.o.o. Zenica - Crkvice do broja 66 72000 Zenica
-
AUTOKUĆA JAJČEVIĆ d.o.o. Banja Luka - Ulica Knjaza Miloša broj 26 78000 Banja Luka
-
F-AC d.o.o. - ul. Džemala Bijedića broj 175 a 71000 Sarajevo
-
HYUNDAI-AUTO BH d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Šipa br. 4C 71000 Sarajevo
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
ASA PVA d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 16 71000 Sarajevo
-
ASA NEKRETNINE BH d.o.o. Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića 16 71000 Sarajevo
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Bihać - Kralja Tvrtka 3 77000 Bihać
-
Gig Inženjering d.o.o. Kneževo - Ulica Rajka Dukića bb 78230 Kneževo
-
SVJEĆICA d.o.o. Široki Brijeg - Kardinala A.Stepinca 4 88220 Široki Brijeg
-
LADA AUTO d.o.o. Banja Luka - Ulica Ivana Gorana Kovačića broj 203/E 78000 Banja Luka
-
M.R.M. export-import d.o.o. Ljubuški - Hrašljani broj 12 88320 Ljubuški