Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 26.07.2017. 11:25
Nabavka opreme za čuvanje vrijednosti: poštanski depo, prenosna blagajnička kaseta, kasa priručna i poslovni sef
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1180-1-1-81-3-113/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv POŠTE SRPSKE A.D. BANJA LUKA
IDB/JIB 4400959000002
Kontakt osoba Dragana Ševo
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 241-599
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta sonja.plavsic@postesrpske.com
Internet adresa
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Poštanske usluge
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka opreme za čuvanje vrijednosti
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Detaljno navedeno u TD
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 35000000-4 | Sigurnosna, vatrogasna policijska i odbrambena oprema |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
u skladu sa TD
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
ne traži se
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
ne traži se
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
16.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.8.2017. 12:30:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.8.2017. 13:00:00
Adresa i mjesto ul Kralja Petra I Karađorđevića 93,sala za otvaranje tendera
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Dragana Ševo
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 246-030
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta dragana.sevo@postesrpske.com
Internet adresa
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Dragana Ševo
Adresa Kralja Petra I Karađorđevića br. 93
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 246-030
Faks (051) 215-570
Elektronska pošta dragana.sevo@postesrpske.com
Internet adresa
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Poštanski depo
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
detaljno navedeno u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 35000000-4 Sigurnosna, vatrogasna policijska i odbrambena oprema
Dodatni predmet(i) 44421720-0 Ormarići s bravom
III Ukupna količina ili obim ugovora
detaljno navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
425,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do ispunjenja ugovornih obaveza
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin Banjaluka
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Prenosna blagajnička kaseta
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
detaljno navedeno u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 35000000-4 Sigurnosna, vatrogasna policijska i odbrambena oprema
Dodatni predmet(i) 44421720-0 Ormarići s bravom
III Ukupna količina ili obim ugovora
detaljno navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
8425,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do ispunjenja ugovornih obaveza
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin Banjaluka
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Kasa priručna
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
detaljno navedeno u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 35000000-4 Sigurnosna, vatrogasna policijska i odbrambena oprema
Dodatni predmet(i) 44421790-1 Prenosne sigurnosne kutije za novac
III Ukupna količina ili obim ugovora
detaljno navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
7375,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do ispunjenja ugovornih obaveza
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin Banjaluka
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Poslovni sef
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Detaljno navedeno u TD
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 35000000-4 Sigurnosna, vatrogasna policijska i odbrambena oprema
Dodatni predmet(i) 44421300-0 Sefovi
III Ukupna količina ili obim ugovora
detaljno navedeno u TD
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
340,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
do ispunjenja ugovornih obaveza
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Glavni magacin Banjaluka
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DEFTER-KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
UNI - EXPERT d.o.o. Sarajevo - ul. Branislava Nušića br. 162 71000 Sarajevo
-
Establish d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića br. 16 71000 Sarajevo
-
D.o.o.NETWORK I Bijeljina - Potporučnika Smajića br.26 76300 Bijeljina
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
BISCOMMERCE CC d.o.o. Banja Luka - Ulica Miše Stupara broj 32 78000 Banja Luka
-
02.10.2017
-
02.10.2017
-
02.10.2017
-
28.09.2017
-
06.09.2017
-
06.09.2017