Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.05.2019. 10:21
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1255-1-1-518-3-159/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE
IDB/JIB 4400928890000
Kontakt osoba Danijela Lukić
Adresa Dvanaest beba bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Općina/Grad Banja Luka
Telefon (051) 342-806
Faks (051) 342-698
Elektronska pošta javne.nabavke@kc-bl.com
Internet adresa www.kc-bl.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
13
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Tender br. 01-6091-1/19 od 25.04.2019. godine radi nabavke potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne
bolesti
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Sredstva tekućeg poslovanja
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
10.7.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 10.7.2019. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 10.7.2019. 10:00:00
Adresa i mjesto Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora, Univerzitetskog kliničkog
centra Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba b.b.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-6091-1/19, naziv predmeta nabavke i naznaka:"NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, ul.Dvanaest beba bb.
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se
do 10.07.2019. godine do 9 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača.
Univerzitetski klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom međunarodnom postupku.
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa
članom 69.Zakona o javnim nabavkama BiH("Službeni glasnik BiH" broj: 39/14).
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka savitljivih trodijelnih intraokularnih sočiva
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
70000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tvrdih, jednodjelnih, intraokularnih sočiva za primjenu kod afakije
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
20000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti.
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka tvrdih PMMA zadnjekomornih intraokularnih sočiva
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka oftalmoloških nožića
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
83000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka iris retraktora
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka kohezivnog viskoelastika
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
86000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka disperzivnog viskoelastika
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
8
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka boje za prednju kapsulu sočiva
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
52000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
9
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka balansiranog slanog rastvora
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
10
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka Carbachola
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
6000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
11
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka oftalmoloških prekrivki
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
36000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
12
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka seta za oftalmološke operacije (prekrivke, štapići, šprice, etc.)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
28000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
ANEKS B
Broj lota
13
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka intraorbitalnih / intraskleralnih implanata i konformera
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33140000-3 | Medicinski potrošni materijal |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Precizirano Tenderskom dokumentacijom
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
15000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
FCO apoteka, Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, istovareno.
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name PHI University Clinical Center of Republika Srpska
UIN 4400928890000
Contact person Danijela Lukić
Address Dvanaest beba bb
Postal code 78000 Banja Luka (sp)
Municipality/City Banja Luka
Telephone (051) 342-806
Fax number (051) 342-698
Email address javne.nabavke@kc-bl.com
Website address www.kc-bl.com
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Republika Srpska
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Tender no. 01-6091-1/19 of 25.04.2019. for the procurement of consumable surgical material for the needs of the Clinic for
Eye Diseases
II 1.b. Description of the object of the contract
Procurement of consumable surgical material for the needs of the Clinic for Eye Diseases
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 33000000-0 Medical equipments, pharmaceuticals and personal care
products
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
According to tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
10.7.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 10.7.2019. 09:00:00
Address and place Public Procurement Service and Monitoring of Contract Implementation,
University Clinical Center of Republika Srpska (Gynecology Building), Ul. Twelve
babies b.b.
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Bids must be submitted in a sealed envelope, on which the name and address of the contracting authority should be
indicated, name and address of the bidder, procurement number: 01-6091-1/ 19, name of the subject of procurement and
indication: "DO NOT OPEN - OPEN A COMMISSION" to the address: University Clinical Center of Republika Srpska,
ul.Dvanaest beba bb Bids are delivered personally to the protocol of the University Clinical Center of the Republic of Srpska
or by post, recommended, and accepted until July 10, 2019. until 9 am.
Untimely and incomplete bids will not be considered. Public opening of bids with the presentation of a written authorization
may be attended by a representative of the bidder. The University Clinical Center of the Republic of Srpska does not bear
any costs of the bidders in an open procedure with an international publication. The Purchaser reserves the right to cancel
the tender or reject all offers at any time prior to the conclusion of the contract in accordance with Article 69 of the Public
Procurement Law of BiH ("Official Gazette of BiH" No. 39/14)
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
STEPMED d.o.o. Banja Luka - ulica I Krajiškog korpusa broj 136 78000 Banja Luka
-
OKTAL PHARMA d.o.o. Sarajevo - ul. Pijačna br. 14 A 71210 Ilidža
-
MEDIETIK d.o.o. Banja Luka - Ulica Vojvode Pere Krece broj 12 78000 Banja Luka
-
ĐAKOVIĆ d.o.o. Banja Luka - Aleja Svetog Save broj 51 78000 Banja Luka
-
ADRIALINE d.o.o. Banja Luka - Ulica Ilije Garašanina bb 78000 Banja Luka
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
PHOENIX d.o.o. Bijeljina - Donja Ljeljenča 015b 76300 Bijeljina
-
SEMIKEM d.o.o. Sarajevo - ul. Omladinska br. 44 71320 Vogošća
-
BOSNAMEDIC d.o.o. Sarajevo - ul. Kemala Kapetanovića bb 71000 Sarajevo
-
LAB UNICA d.o.o. Sarajevo - ul. Stupska broj 19c-II (prizemlje) Sarajevo
-
EXO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića bb 71000 Sarajevo
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
SANAM STYRKA d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 35 71000 Centar
-
Berg d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 7A 71000 Novo Sarajevo
-
UNIFARM d.o.o. Lukavac - Bistarac, Magistralni put bb 75300 Lukavac
-
MEDICOM d.o.o. Bijeljina - Save Šumanovića br.89 76300 Bijeljina
-
Mediprom d.o.o. Mostar - ul. Rodočkih branitelja 34 88000 Mostar
-
MEDICAL export-import Mostar d.o.o. - Ul. Maršala Tita br.237 88000 Mostar
-
19.09.2019
-
19.09.2019
Set za oftalmološke operacije (prekrivke, štapići, šprice, etc.)
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
-
19.09.2019
(poništenje poziva) Nabavka potrošnog hirurškog materijala za potrebe Klinike za očne bolesti