Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 25.02.2021. 08:15

Nabavka računarske opreme

Izvor: Akta.ba, 24.02.2021.

JAVNI POZIV za prikupljanje ponuda i izbor najpovoljnijeg ponuđača za nabavku računarske opreme

 

 

Date24 feb 2021

 

 

  1. PREDMET NADMETANJA:

Predmet Javnog nadmetanja je prikupljanje ponuda i odabir najpovoljnijeg ponuđača za nabavku računarske opreme kako slijedi :

 

LOT I

1. Brendirani PC minimalnih karakteristika :  25 kom
  Kućište Tower  
  Procesor Intel Core i3-9100 Processor ( 6M Cache , 3.6-4.2GHz)  
  RAM 8GB DDR4 2666MHz UDIMM, 2 slobodna slota  
  Operativni sistem Instaliran direktno od proizvođača- Windows 10 Pro 64  
  HDD 1TB/7200 RPM,3.5″,SATA3  
  SSD 256 GB 2,5“ SATA  
  Grafička kartica Integrisana  
  DVD DVD RW drive  
  Mrežna kartica Integrisani Gigabit ethernet  
  Sound sistem HD Audio, Interni zvučnik  
  Portovi Minimalno 4 x USB 3.1, 1 x USB 3.1 Type C, 1 x Serijski, 1 x Paralelni, 3.5mm priključak za slušalice i mikrofon (bez adaptera),  
  Slotovi za proširenje minimalno 1 x PCI Express x16, 2 x PCI Express x1  
  Tastatura USB lokalizirana, od istog proizvođača kao i računar (crna)  
  Miš USB optički, s kotačićem, od istog proizvođača kao i računar (crni)  
  Ostalo Mogućnost  zabrane zapisivanja podataka na medije preko usb porta – „Smart USB Disable“  
  Garancija

Minimalno 3 godine proizvođača

 

 

 
2. Brendirani LED Monitor 21.5” minimalnih karakteristika :  25 kom
  Istog proizvođača kao i PC  
  Ekran 21.5″ dijagonala  
  Rezolucija Minimalno 1920×1080 IPS  
  Omjer 16:9  
  Vrijeme odziva Minimalno 7ms  
  Ugao gledanja 178° horizontalno / 178° vertikalno  
  Konektori VGA, DisplayPort, HDMI  
  Garancija Minimalno 3 godine proizvođača  
       
3. SSD disk 20 kom
  2,5“, SATA 3.0; Kapacitet 256GB  
  Garancija minimalno 24 mjeseca  
       
4 RAM   20 kom
  DDR4, 4 GB,  
  Garancija minimalno 24 mjeseca  

 

LOT II

1. Laptop tip 1 3 kom
  OS Windows 10 PRO  
  Display 14“, Touchscreen  
  Rezolucija 1920×1080  
  CPU Intel Core i5-1035G1 ili AMD Ryzen 5 4500U  
  RAM 8GB  
  SSD 512 GB  
  VGA Intel UHD Graphics ili AMD Radeon  
  Povezivanje WiFi, Bluetooth, LAN  
  Priključci 2xUSB3.1, 1xTypeC, HDMI, Audio-combo priključak  
  Baterija 3-cell  
  Garancija Minimalno 24 mjeseca  
  Ostalo Kamera, stereo zvučnici  
       
2. Laptop tip 2 12 kom
  OS Windows 10 Home  
  Display 15.6“  
  Rezolucija: 1920×1080  
  CPU: Intel Core i3-1005G1 2C ili AMD Ryzen 5 3500U  
  RAM: 8GB  
  SSD 512 GB  
  VGA Intel UHD Graphics ili AMD Radeon  
  Povezivanje WiFi, Bluetooth, LAN  
  Priključci 2xUSB3.1, 1xTypeC, HDMI, Audio-combo priključak  
  Baterija 3-cell  
  Garancija: Minimalno 24 mjeseca  
  Ostalo Kamera, stereo zvučnici  
       
3. Laptop tip 3 5 kom
  OS Windows 10 PRO  
  Display 15.6“  
  Rezolucija: 1920×1080  
  CPU: Intel Core i5-1035G1 ili AMD Ryzen 5 4500U  
  RAM: 16 GB DDR4  
  SSD 512GB SSD M.2 NVMe  
  VGA Intel UHD Graphics ili AMD Radeon  
  Povezivanje WiFi, Bluetooth, LAN  
  Priključci 2xUSB3.1, 1xTypeC, HDMI, Audio-combo priključak  
  Baterija 3-cell  
  Garancija: Minimalno 24 mjeseca  
  Ostalo Kamera, stereo zvučnici  

 

 

  1. PRAVO SUDJELOVANJA:

Pravo sudjelovanja imaju sva domaća pravna lica koja su registrovana za obavljanje djelatnosti koja su predmet tendera.

 

  1. SADRŽAJ PONUDE:

 Ponuđač mora dostaviti:

  • naziv i tačnu adresu ponuđača
  • ovjerenu fotokopiju rješenja o registraciji
  • ovjerenu fotokopiju uvjerenja o poreskoj registraciji
  • original ponude sa cijenama (po tačkama za koje učestvuje na tenderu)
  • pismo proizvođača kojim se potvrđuju garantni uslovi
  • izjava ovlaštenog servisa o podršci u BiH
  • kopija ugovora kojom se dokazuje postojanje skladišta rezervnih dijelova u BiH

 

  1. KRITERIJ ZA IZBOR NAJPOVOLJNIJE PONUDE:
  • Dokumentacija navedena u Sadržaj ponude
  • Cijena
  • Rok isporuke
  • Način i uslovi plaćanja
  • Referenca obavljenih istih ili sličnih poslova sa Bankom
  • Prednost pri izboru najpovoljnijeg ponuđača će imati klijenti Banke

 

  1. PODNOŠENJE PONUDA:

Ponuda se predaje propisno zapečaćena putem pošte ili direktno na protokol banke, na adresu  PBS dd Sarajevo, Obala Kulina bana 18 Sarajevo, sa naznakom “PONUDA po tenderu za računarsku opremu- ne otvarati” i sa naznakom LOT-a na koji se ponuđač prijavljuje.

 

  1. ROK ZA PODNOŠENJE PONUDA:

Rok podnošenja ponuda je 7 dana od dana objavljivanja.

 

  1. OTVARANJE PONUDA:

Otvaranje ponuda će izvršiti Komisija, koja će predložiti najpovoljnijeg ponuđača, te nakon donošenja odluke o izboru najpovoljnije ponude, o tome obavijestiti sve ponuđače.

 

  1. TROŠKOVI PONUDE:

PBS d.d. Sarajevo  ne snosi nikakve troškove ponuđača u postupku nadmetanja, te zadržava pravo prihvatiti u potpunosti ili djelimično ponudu, odbiti ponudu, poništiti javno nadmetanje ili odgoditi sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora i pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuđačima, niti je u obavezi objasniti razloge takve odluke.

 

Sve potrebne informacije u vezi sa Javnim nadmetanjem mogu se dobiti putem :  033 278 549, e-mail informatika@pbs.ba

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: