Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 08.12.2015. 14:32

Nabavka rezervnih dijelova za 35 kV postrojenje za HEJ i HEG za potrebe Podružnice Hidroelektrane na Neretvi, Jablanica

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 08.12.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

1409-1-1-175-3-92/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv HIDROELEKTRANE NA NERETVI, JABLANICA
IDB/JIB 4200225150072
Kontakt osoba Rasim Idrizović
Adresa Jaroslava Černija br.1
Poštanski broj 88420 Jablanica (bhp sa)
Općina/Grad Jablanica
Telefon (036) 758-145
Faks (036) 758-107
Elektronska pošta ju.jusic@elektroprivreda.ba
Internet adresa

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao pod I 1.

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Električna energija

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka rezervnih dijelova za 35 kV postrojenje za HEJ i HEG za potrebe Podružnice „Hidroelektrane na Neretvi“, Jablanica


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Nabavka rezervnih dijelova za 35 kV postrojenje za HEJ i HEG za potrebe Podružnice „Hidroelektrane na Neretvi“, Jablanica

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 34913000-0 Razni rezervni dijelovi


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

Kako je dato u tenderskoj dokumentaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

73000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Detaljni podaci i ostali uslovi ponude sadržani su u tenderskoj dokumentaciji

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Započinje potpisivanjem ugovora a završava izvršenjem ugovorenih obaveza

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Ne

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

29.12.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

10

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 29.12.2015. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 29.12.2015. 13:00:00
Adresa i mjesto Jaroslava Černije br. 1, 88420 Jablanica

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

1. Ponuda treba da sadrži sve tražene dokumente navedene u ovom obavještenju o nabavci, kao i dokumente navedene u
tenderskoj dokumentaciji na način i u formi utvrđenoj u tenderskoj dokumentaciji, u suprotnom ista može biti eliminirana
zbog formalno pravnih ili suštinskih nedostataka.
2. Tenderska dokumentacija se izdaje na pismeni zahtjev ponuđača uz dokaz o uplatii 10 KM sa uračunatim PDVom, a mogu
je preuzeti lično na naznačenoj adresi svakim radnim danom u periodu od 09.12.2015 ÷ 29.12.2015. godine ili se ista može
dostaviti poštom prepručeno ili elektronski e-mail-om. Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se preko Vakufske banke
d.d. - Sarajevo, račun broj 1606060000008841, za JP Elektroprivreda BiH; Podružnica ''Hidroelektrane na Neretvi'' Jablanica,
sa pozivom na otkup tenderske dokumentacije broj 10202-203/15 ____, valuta KM.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine vrši se preko Vakufske banke d.d. - Sarajevo, BIC/ SWIFT VAKUBA22, IBAN CODE:
BA391601020000013652, na račun 1601060000004629 za JP Elektroprivreda BiH d.d - Sarajevo, sa pozivom na otkup
tenderske dokumentacije broj 10202-203/15 ___, valuta EUR.
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno naznačiti klauzulu „sve troškove snosi nalogodavac“ (our...). Ponuđač je dužan uz
kopiju uplatnice dostaviti kopiju uvjerenja o registraciji PDV obveznika.
3. Ugovorni organ, ne snosi nikakve troškove ponuđača nastale po ovom obavještenju o javnoj nabavci. Ugovorni organ,
zadržava pravo da prekine-otkaže postupak dodjele ugovora iz razloga-slučajeva navedenih u članu 69. Zakona o javnim
nabavkama, o čemu će objaviti obavještenje o otkazivanju.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: