Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 01.08.2017. 11:10
Nabavka stolica
UNION BANKA
Dubrovačka br. 6.71000 Sarajevo
+387 33 561000
+38733219201
ODJEL ZA OPŠTE POSLOVE
Broj: OO-11/4-17-12899/17
Datum: 01.08.2017. godine
JAVNI POZIV ZA DOSTAVLJANJE PONUDA
ZA ISPORUKU STOLICA
Pozivaju se potencijalni ponuđači za dostavljanje ponuda za isporuku stolica za potrebe opremanja poslovno-stambenog objekta Banke, na adresi Hamdije Kreševljakovića br. 19 u Sarajevu.
Kao preduslov za preuzimanje tenderske dokumentacije u cilju podnošenja ponude, potrebno je da zainteresirani ponuđači dostave sljedeće potrebne dokaze:
1. Naziv i tačnu adresu registrovanog sjedišta ponuđača u Bosni i Hercegovini, broj tel/fax, e-mail, odgovorno lice i kontakt osobu, osnovne informacije o ponuđaču;
2. Kopije aktuelnog izvoda iz sudskog registra, identifikacionog i PDV broja ponuđača.
Navedena dokumentacija se može dostaviti putem protokola Banke ili skenirano na email: tenderi@unionbank.ba, najkasnije do srijede 09.08.2017. godine, do 15 sati.
U slučaju sticanja preduslova za učešće u pozivu za dostavljanje ponuda (dostave gore navedene dokumentacije), potencijalni ponuđači mogu preuzeti tendersku dokumentaciju na protokolu Union banke, svakog radnog dana u periodu od 9 do 15 sati. Na izričit zahtjev potencijalnog ponuđača, tenderska dokumentacija se može dostaviti putem pošte.
Krajnji rok za dostavljanje ponuda je petak 11.08.2017. godine u 12h, primljeno na protokolu Banke, adresa Dubrovačka br. 6, 71000 Sarajevo.
Za sve dodatne informacije kontakt email je: tenderi@unionbank.ba.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SEDŽAN-INGENERING d.o.o.Sarajevo - ul.Igmanska bb Sarajevo-Vogošća 71000 Sarajevo
-
AKSA d.o.o. ZENICA - ul. Londža 128b PC Roma II 72000 Zenica
-
Forma 77 d.o.o. Sarajevo - ul. Safeta Pašalića br. 24 71000 Centar
-
MALCOM D.O.O. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 11 71000 Sarajevo
-
ITALGROUP d.o.o. Sarajevo - ul. Stara cesta bb 71320 Vogošća
-
EMEDING d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb, Poslovni objekt 6 71000 Sarajevo
-
Tehnograd d.o.o. Tuzla - ul. Turalibegova br. 48 75000 Tuzla
-
KL SPORT OPREMA d.o.o. Karlovac - Ohridska bb 47000 Karlovac
-
Koncept adc d.o.o. Banja Luka - Jovana Dučića br 74 c 78000 Banja Luka