Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 08.02.2021. 13:56
Nabavka usluga istraživanja tržišta
Sarajevo, 08.02.2021
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
ZA PRUŽANJE USLUGA ISTRAŽIVANJA TRŽIŠTA
- NARUČILAC USLUGE
R&S d.o.o. Sarajevo
Igmanska bb
71 320 Vogošća
ID broj: 4200056290005
Telefon: +387 33 476 380
Fax: +387 33 476 390
Email: ris@ris.ba
KONTAKT OSOBA:
Merima Habul
Email: merima.habul@ris.ba
Kompanija R&S d.o.o. Sarajevo je jedan od vodećih uvoznika i distributera kancelarijskog materijala, uredskog namještaja, promo materijala, IT opreme i sredstava za čišćenje u Bosni i Hercegovini. Vodeći se sloganom "Olakšava posao", kompanija svim klijentima pruža mogućnost da sve potrebno za kancelariju i obavljanje redovnih poslovnih aktivnosti nabave na samo jednom mjestu. Više informacija o kompaniji možete pronaći na web stranici: www.ris.ba
- OPIS I KOLIČINA PREDMETA NABAVE
Usluga istraživanja tržišta
Naša kompanija uspješno posluje na tržištu Bosne i Hercegovine već duže od 20 godina. Istraživanje zadovoljstva klijenata se treba sprovesti u pogledu usluga koje pružamo, proizvoda koje imamo u ponudi te generalnog zadovoljstva klijenata u pogledu saradnje s nama.
Potrebno je uraditi dvije detaljne analize:
- Kvalitativni pristup (dubinski intervju) koji će obuhvatiti 15 ispitanika i pružiti detaljniji uvid u potrebe klijenta, percepciju o firmi, kategorijama, načinu donošenja kupovnih odluka, zadovoljstvo B2B klijenata cjelokupnom saradnjom i lojalnosti.
- Kvantitativni pristup koji će obuhvatiti 300 ispitanika na području cijele Bosne i Hercegovine iz privatnog i javnog sektora i biti realizovan telefonskim anketiranjem u trajanju do 15 minuta. Ovaj pristup treba dati informacije o mišljenju i zadovoljstvu B2B klijenata svim oblastima te odrediti poziciju u odnosu na konkurenciju. Repreznetativan uzorak će se kreirati na osnovu baze koju dostavimo odabranom ponuđaču.
Da bi se na najadekvatniji način realizovalo istraživanje tržišta, Naručilac će održati edukaciju Izvršiocu kako bi se na što bolji način implementirali koraci koji budu navedeni u Ponudi.
3. ROK I NAČIN DOSTAVE PONUDE
Ponuda se dostavlja u elektronskom formatu na e-mail adresu kontakt osobe: Merima Habul (merima.habul@ris.ba), najkasnije do 21.02.2021. do 12:00 sati.
4. ROK I MJESTO IZVRŠENJA USLUGA
Rok za izvršenje traženih usluga je 6 mjeseci od datuma kad je odabrani izvršilac usluga potpisao ugovor o nabavi.
Mjesto izvršenja usluga je mjesto koje dogovore naručilac i odabrani izvršilac usluga.
5. ROK I UVJETI PLAĆANJA
Temelj za plaćanje za izvršenje usluga iz člana 2. je račun pružioca usluge. Naručilac usluge izvršit će plaćanje po primitku računa od strane pružaoca usluge u roku od 30 dana.
6. KRITERIJ ZA ODABIR PONUDE
Kriterij za odabir ponude je ekonomski najpovoljnija ponuda.
7. JEZIK I PISMO PONUDE
Ponuda se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuje i dostavlja na bosanskom jeziku (moguće je navesti pojmove, nazive projekata ili sl. na stranom jeziku).
8. CIJENA PONUDE
Ponudilac dostavlja ponudu s cijenom u markama bez PDV-a (BAM). Cijena ponude piše se brojkama. Cijena sadrži u sebi sve troškove i popuste.
Ako Ponudilac nije u PDV sistemu, potrebno je to naglasiti.
9. ROK VALJANOSTI PONUDE
Ponuda je valjana 60 dana od krajnjeg roka za dostavu ponuda.
10. ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE O ODABIRU
Naručilac će Odluku o odabiru donijeti i poslati u roku od 20 dana od isteka roka za podnošenje ponuda.
Odluka o odabiru bit će poslana svim ponudiocima koji su dostavili ponudu.
11. ZAŠTITA PRAVA
Naručilac zadržava pravo da poništi poziv za dostavu ponuda u bilo kojoj fazi postupka, izmjeni kriterije poziva, ne izabere niti jednog od prijavljenih ponuđača i oslobođen je troškova i odgovornosti u slučaju istog postupanja.
Naručilac će sa izabranim dobavljačem potpisati ugovor kojim će se definisati uslovi nabavke, kao i ugovorna kazna za slučaj kašnjenja u isporuci usluge.
12. POTPIS UGOVORA
Unutar 7 dana od dana primitka ugovora potpisanog od strane naručioca usluge, izabrani ponudilac mora potpisati, ovjeriti vratiti ugovor naručiocu usluge.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AUDIENCE MEASUREMENT d.o.o. - ul. Pijačna br.14 K 71210 Ilidža
-
JADRANSKI SUSRETI d.o.o. Dubrovnik - Sinjska 13 20000 Dubrovnik
-
DCS d.o.o. Sarajevo - ul. Augusta Brauna br. 10 71000 Centar
-
Eptisa Proyectos Internacionales Madrid - Emilio Muñoz 35-37 28037 Madrid
-
PRISM RESEARCH & CONSULTING d.o.o. Sarajevo - ul. Maršala Tita broj 6 71000 Sarajevo
-
Privredna komora Kantona Sarajevo - La Benevolencija 8 71000 Sarajevo
-
EPRD Biuro polityki gospodarczej i rozwoju regionalnego Poljska - Szkolna 36a 25 001 Kielce
-
DELOITTE d.o.o. Banja Luka - Ulica braće Mažar i majke Marije broj 58 i 60 78000 Banja Luka