Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.06.2019. 15:31
Nabavka usluga izbora banke za dugoročno kreditno zaduženje grada Trebinja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1379-1-2-66-3-53/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD TREBINJE
IDB/JIB 4401369910000
Kontakt osoba Miro Gredo
Adresa Vuka Karadžića 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 273-460
Faks (059) 260-742
Elektronska pošta kabinet@trebinje.rs.ba
Internet adresa www.trebinje.rs.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Trebinje
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Finansijske usluge: usluge osiguranja, bankarske i investicijske usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izbor banke za dugoročno kreditno zaduženje grada Trebinja
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Izbor banke za dugoročno kreditno zaduženje grada Trebinja
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 66000000-0 | Finansijske usluge i usluge osiguranja |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
data u Tenderskom dokumentu
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1012086,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Trebinje
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
data u Tenderskom dokumentu
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
data u Tenderskom dokumentu
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
data u Tenderskom dokumentu
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
data u Tenderskom dokumentu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
data u Tenderskom dokumentu
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
16.7.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.7.2019. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.7.2019. 11:30:00
Adresa i mjesto mala sala Gradske uprave, Vuka Karadžića br.2, Trebinje
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name City of Trebinje
UIN 4401369910000
Contact person Miro Gredo
Address Vuka Karadžića 2
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje
Telephone (059) 273-460
Fax number (059) 260-742
Email address kabinet@trebinje.rs.ba
Website address www.trebinje.rs.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
City,Trebinje
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Financial services: Insurances services, Banking and investment services
II 1.a. Title of the object of the contract
Bank selection for the long-term credit debt of the city of Trebinje
II 1.b. Description of the object of the contract
Bank selection for the long-term credit debt of the city of Trebinje
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 66000000-0 Financial and insurance services
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Specified in the Tender Documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
16.7.2019.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 16.7.2019. 11:00:00
Address and place City of Trebinje, Vuka Karadzica 2, Trebinje
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - Podružnica Bihać - Kralja Tvrtka 3 77000 Bihać
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
SARAJEVO-OSIGURANJE d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 29 71000 Centar
-
ADRIATIC OSIGURANJE d.d. - ul. Trg Međunarodnog prijateljstva br. 20 71000 Sarajevo
-
INTESA SANPAOLO BANKA d.d. BOSNA I HERCEGOVINA - ul. Obala Kulina Bana br. 9A 71000 Centar
-
d.d BRČKO-GAS OSIGURANJE Brčko Podružnica BRČKO-GAS OSIGURANJE Tuzla - Stupine B 9/VI 75000 Tuzla
-
NLB Banka a.d. Banja Luka - Ulica Milana Tepića broj 4 78101 Banja Luka
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
ERSTE CARD CLUB d.o.o. Zagreb - Ulica Frana Folnegovića 6 10000 Zagreb
-
DRINA OSIGURANJE AD MILIĆI - Ulica 9. Januar broj 4. 75446 Milići
-
BSO d.d. Sarajevo - podružnica Sarajevo - Trg međunarodnog prijateljstva 20/I 71000 Sarajevo
-
UniCredit Bank a.d. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj 7 78000 Banja Luka
-
ATOS BANK a.d. Banja Luka - Ulica jevrejska broj 71 78000 Banja Luka
-
DUNAV OSIGURANJE a.d. Banja Luka - Ulica Veselina Masleše broj 28 78000 Banja Luka