Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 16.01.2020. 11:45
Nabavka usluga kotizacije za učešće na seminarima i stručnim obukama u periodu do 31.12.2020. godine
FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSКO OSIGURANJE REPUBLIКE SRPSКE
Broj: UG-1/2020-3
Datum: 08.01.2020. godine
Predmet: Poziv za dostavljanje ponude za nabavku usluga kotizacije za učešće na seminarima i stručnim obukama u periodu do 31.12.2020.godine
Pozivamo sva privredna društva i udruženja registrovana za pružanje usluga organizovanja edukacija, savjetovanja, seminara, simpozijuma i drugih naučnih i stručnih skupova iz oblasti finansija, računovodstva, interne i eksterne revizije, javnih nabavki kao i svih ostalih oblasti primjene prava, edukacije iz oblasti primjene standarda ISO 9001, ISO/IEC 27001 i ISO 45001, kao i iz oblasti informacionih tehnologija da dostave ponude za nabavku usluga kotizadije za učešće na rope pomenutim naučnim i edukativnim skupovima za radnike Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske (u daljem tekstu: Fond) u periodu do 31.12.2020. godine.
Procedura javne nabavke obaviće se u skladu sa Pravilnikom o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II Dio B Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH“ br. 66/16) i opštim aktom Ugovornog organa. Sve informacije u vezi sa ovim postupkom možete dobiti od: Nataše Mrkonjić, tel: 055/490-958, e-mail: natasa.mrkonjic@fondpiors.org
1. Predmet nabavke
1.1. Predmet javne nabavke su usluge stručnog usavršavnja i edukacije iz oblasti finansija, računovodstva, interne i eksterne revizije, javnih nabavki kao i svih ostalih oblasti prava, edukacije iz oblasti primjene standarda ISO 9001, ISO/IEC 27001 i ISO 45001, kao i iz oblasti informacionih tehnologija za radnike Fonda.
1.2. Usluge će se pružati sukcesivno, no potrebi do 33.12.2020.godine, odnosno do iskorištenja sredstava odobrenih za ovu namjenu, pri čemu će se račun ili faktura smatrati zaključenim ugovorom.
1.3. Oznaka i naziv iz JPJH: 80530000-8 (Usluge stručnogosposobljavanja).
1.4. Ukupna procijenjena vrijednost nabavke za period do 31.12.2020. godine iznosi 8.550,00 bez PDV-a.
1.5. Redni broj nabavke u Planu nabavki:Usluge iz Aneksa II Dio B Zakona o javnim nabavkama, dio IV tačka 6.
2. Način dostavljanja ponuda
Svi zainteresovani privredni subjekti ponudu mogu dostaviti na jedan od sljedećih načina:
-putem pošte na adresu Fonda za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske, ul. Njagoševa br. 28A (kancelarija broj 40), 76300 Bijeljina/ Republika Srpska,
-na faks broj: 055/202-936 ili
- putem elektronske pošte, na e-mail adresu navedenu u ovom pozivu.
3. Rok za dostavljanje ponuda
Rok za dostavljanje ponuda je do 31.12.2020.godine do 12:00 časova.
4. Izbor i ocjena dostavljenih ponuda
Ugovorni organ će u periodu do 31.12.2020. godine izbor dostavljenih ponuda vršiti na osnovu svojih potreba, cijeneći oblast edutsacije, specifičnost edukacije, predavače, mjesto i vrijeme pružanja usluga.
5. Dodatne informacije
Po objavi ovog javnog poziva, svi zainteresovani privredni subjekti u Bosni i Hercegovini i inostranstvu koji su registrovani za pružanje usluga stručnog usavršavnja i edukacije iz oblasti navedenih u tački 1.1. ovog poziva. mogu dostavljati svoje ponude, nakon čega će Ugovorni organ, ukoliko smatra da je ponuda prihvatljiva u smislu tačke 4., donijeti Odluku o prihvatanju ponude.
Ugovorni organ će izabranom ponuđaču, zajedno sa Odlukom o prihvatanju ponude dostaviti narudžbenicu ili prijavni list za učešće na seminaru.
6. Informacije o zaštiti prava ponuđača
Svaki ponuđač koji ima legitiman interes za konkretni ugovor o javnoj nabavci i koji smatra da je Ugovorni organ u toku konkretnog postupka dodjele ugovora prekršio jednu ili više odredaba Zakona ili podzakonskih akata donesenih na osnovu njega, ima pravo izjaviti žalbu Кancelariji za razmatranje žalbi putem Ugovornog organa na način i u rokovima propisanim članom 99. i 101. Zakona.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SAVEZ RAČUNOVOĐA I REVIZORA RS Banja Luka - Petra Kočića 59 78101 Banja Luka
-
EVROPA KOMUNIKACIJE d.o.o. Banja Luka - Ulica cerska broj 6 78000 Banja Luka
-
UDR. INTERNIH REVIZORA BANJA LUKA - Cara Lazara 22 78101 Banja Luka
-
b4b Tanja Dragović s.p. Laktaši - Dositejeva ulica 2, Trn, Laktaši 78250 Laktaši
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
AMPHIBIA d.o.o. Sarajevo - ul. Bolnička broj 11 71000 Sarajevo
-
Uduženje / Institut internih revizora u BiH Sarajevo - Ulica Marka Marulića broj 2B 71000 Sarajevo
-
SunFox Group LLC Cheyenne - 2120 Carey Ave Ste 300 WY 82001 Cheyenne
-
FINRAR d.o.o. Banja Luka - Ulica Mirka Kovačevića broj 13-A 78000 Banja Luka
-
SAVEZ RAČUNOVOĐA I REVIZORA RS Banja Luka - Petra Kočića 59 78101 Banja Luka
-
UD. EKONOMISTA RS S.W.O.T. , BANJA LUKA - Dragiše Vasića 13 78101 Banja Luka
-
GroupEAD Europe S.L. Frankfurt - Stuetzelaeckerweg 12-14 60489 Frankfurt
-
AvaCom Group d.o.o. Banja Luka - Ulica Stepe Stepanovića broj 181c 78000 Banja Luka
-
13.11.2020
-
20.01.2020
-
02.03.2020
-
07.05.2020
Učešće na seminaru kontinuirana profesionalna edukacija (KPE 1/2020)
-
20.08.2020
-
07.10.2020
-
04.12.2020
-
04.12.2020
Usluge organizacije Webinar-a na temu: Novosti u propisima budžetskog računovostva