Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.04.2017. 07:33
Nabavka usluga održavanja infrastrukture - ICT infrastruktura Zavoda
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
814-7-2-20-3-10/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200178560003
Kontakt osoba Džemila Helać
Adresa Ložionička 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 725-200
Faks (033) 725-298
Elektronska pošta javne.nabavke@kzzosa.ba
Internet adresa www.kzzosa.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Održavanje infrastrukture - ICT infrastrukture Zavoda
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Održavanje ICT infrastrukture Zavoda zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 50324100-3 | Usluge održavanja sistema |
Dodatni predmet(i) | 72253200-5 | Usluge sistemske podrške |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kao u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
50000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Poslovne prostorije Zavoda zdravstvenog osiguranja Kantona Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
2 godine
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Kao u tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
25.4.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.5.2017. 13:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.5.2017. 13:30:00
Adresa i mjesto Ložionička 2, X sprat, velika sala
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Džemila Helać i Amila B. Ramezić
Adresa Zmaja od bosne bb
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 725-200
Faks (033) 725-298
Elektronska pošta javne.nabavke@kzzosa.ba
Internet adresa www.kzzosa.ba
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
CORE d.o.o. Sarajevo - ul. Marka Marulića broj 2 71000 Sarajevo
-
Select M d.o.o. Mostar - ul. Kralja Petra Krešimira IV 8 b 88000 Mostar
-
GEO KONZALTING d.o.o. Sarajevo - ul. Butmirska cesta broj 16 71210 Ilidža
-
Servisinženjering IMP d.o.o. Beograd - Volgina 15 1100 Beograd
-
MDV-SOFTDrago Blažićs.p.Šipovo - Vuka Karadžića 6, Šipovo, Šipovo 70270 Šipovo
-
EUROPRONET BOSNIA d.o.o. Sarajevo - ul. Tvornička broj 3 Sarajevo
-
RAČUNARI Banja Luka d.o.o. - Ulica Bore Stankovića broj 13 78000 Banja Luka
-
International Certification Group d.o.o. - Hilandarska 14. 71123 Istočno Novo Sarajevo
-
Apis Centar d.o.o. k.d. Rakitje - Novačka cesta 58 10437 Rakitje
-
APIS CENTAR d.o.o. Sarajevo - Ulica Hiseta broj 15 71000 Sarajevo
-
ProcessControl d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman paše broj 18A 71000 Sarajevo