Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.12.2016. 07:51
Nabavka usluga reinženjeringa poslovnih procesa kako bi se postigla bolja iskorištenost postojećih resursa informacionog sistema
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
806-1-2-24-3-23/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JAVNA USTANOVA APOTEKE SARAJEVO
IDB/JIB 4200280090003
Kontakt osoba Kemal Dzevlan
Adresa S.H. Muvekita 11.
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Stari Grad (Sarajevo)
Telefon (033) 722-665
Faks (033) 722-667
Elektronska pošta pravna@apoteke-sarajevo.ba
Internet adresa www.apoteke-sarajevo.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao pod I 1.
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Reinženjering poslovnih procesa
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Reinženjering poslovnih procesa koji je predmet ovog postupka ima za cilj da se sadašnji poslovni procesi učine efikasnijim i
efektivnijim, kako bi se postigla bolja iskorištenost postojećih resursa informacionog sistema u Ugovornom organu.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72000000-5 | Usluge informacijske tehnologije: savjetovanje, razvoj programske podrške, internet i podrška |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Definisao u TD pod tačkom 6.4.3.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1200000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sjedište Ugovornog organa
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Definisao u TD pod tačkom 6.4.3.
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
U skladu sa tačkom 25 TD
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Rješenje o registraciji koje je izdao nadležni sudski organ u BiH ili nadležni organ u zemlji porijekla kojim se dokazuje, da je
ponuđač registrovan za obavljanje predmetne djelatnosti ne starije od 3 mjeseca od dana dostavljanja ponude
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Popis minimalno 8 osoba koje od strane Ponuđača mogu biti angažovani na optimizaciji i reinžinjeringu poslovnih procesa
poslovno-informacionog sistema, koji su kvalificirani i imaju iskustvo na istim, što se dokazuje detaljnim životopisima za
svakog angažovanog
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Da
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
9.2.2017.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 9.2.2017. 09:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 9.2.2017. 10:00:00
Adresa i mjesto S.H. Muvekita 11, Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Dostava TD vršiti će se u skladu sa članom 55. ZJN
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name JU "Apoteke Sarajevo"
UIN 4200280090003
Contact person Kemal Dževlan
Address S.H. Muvekita 11.
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Stari Grad (Sarajevo)
Telephone (033) 722-665
Fax number (033) 722-667
Email address pravna@apoteke-sarajevo.ba
Website address www.apoteke-sarajevo.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in I 1.
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
Business Process Re-engineering
II 1.b. Description of the object of the contract
Business Process Re-engineering, which is the subject of this procedure aims to present business processes more efficient
and effective, in order to achieve a better utilization of existing resources of the information system in the contracting
authority.
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 72000000-5 IT services: consulting, software development, Internet and
support
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Defined in the section 6.4.3 of the tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
9.2.2017.
III 2.c. The fee for the tender documents
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 9.2.2017. 09:00:00
Address and place S.H. Muvekita 11, Sarajevo
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documentation delivery will be carried out in accordance with article 55 of the Law of the Public Procurement in BiH
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
QSS d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva broj 20 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
INFO STUDIO d.o.o. Sarajevo - ul. Mehmeda Spahe br. 26 71000 Centar
-
TIMOS d.o.o. Sarajevo - ul.Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
LOGOSOFT d.o.o. Sarajevo - ul. Grbavička br. 4 71000 Novo Sarajevo
-
Delta elektronik d.o.o. Subotica - Bore Stankovića 7/26 24000 Subotica
-
IN2 d.o.o. Sarajevo - ul. Tešanjska broj 24a (Avaz Twist Tower, VIII sprat) 71000 Sarajevo
-
PlumSoft d.o.o. - ul. Dr. Fetaha Bećirbegovića broj 1 71000 Sarajevo
-
ORACLE BH d.o.o .Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića br. 1 71000 Centar
-
OCEAN d.o.o. Travnik - ulica Centar I faza III lamela I ( PP u prizemlju br. bb ) 72270 Travnik
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši
-
27.03.2017