Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.07.2019. 14:26
Nabavka usluga revizije glavnih projekata za izgradnju višestambenih objekta u općinama: Čapljina (30 stanova), Kladanj (9 stanova i 10 stanova), Zavidovići (16 stanova), Vogošća (27 stanova), Ključ (9 stanova) i Orašje (25 stanova)
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
668-7-2-55-3-59/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA
IDB/JIB 4200750400004
Kontakt osoba Kontakt osoba: Aldijana Ahmedhodžić Adresa: Hamdije Čemerlića 2, Sarajevo
Telefon: 033/613-183 Faks: 033/613-395 e-mail:
aldijana.ahmedhodzic@fmroi.gov.ba,
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
6
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga revizije glavnih projekata za izgradnju višestambenih objekta u općinama Lot 1: Čapljina (30 stanova), Lot 2:
Kladanj (9 stanova i 10 stanova), Lot 3: Zavidovići (16 stanova), Lot 4: Vogošća (27 stanova), Lot 5: Ključ (9 stanova) i Lot 6:
Orašje (25 stanova)
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Revizija glavnih projekata za izgradnju višestambenih objekta u općinama Lot 1: Čapljina (30 stanova), Lot 2: Kladanj (9
stanova i 10 stanova), Lot 3: Zavidovići (16 stanova), Lot 4: Vogošća (27 stanova), Lot 5: Ključ (9 stanova) i Lot 6: Orašje (25
stanova)
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
14.8.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 15.8.2019. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 15.8.2019. 10:30:00
Adresa i mjesto Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica, Sarajevo, ul. Hamdije
Čemerlića br.2, VII sprat, soba 724
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Aldijana Ahmedhodžić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Aldijana Ahmedhodžić
Adresa Hamdije Čemerlića br. 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 214-865
Faks (033) 265-811
Elektronska pošta fmroi_statistika@bih.net.ba
Internet adresa www.fmroi.gov.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 1: Nabavka usluge revizije glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Čapljina (30 stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 1: Revizija glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Čapljina (30 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
4401,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana od dana primopredaje glavnih projekata
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u mjestu sjedišta Ugovornog organa (Sarajevo)
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 2: Nabavka usluge revizije glavnih projekata za izgradnju dva višestambena objekta u općinama Kladanj (9 stanova i 10
stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 2: Revizija glavnih projekata za izgradnju dva višestambena objekta u općinama Kladanj (9 stanova i 10 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji.
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2787,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana od dana primopredaje glavnih projekata
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u mjestu sjedišta Ugovornog organa (Sarajevo).
ANEKS B
Broj lota
3
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 3: Nabavka usluge revizije glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Zavidovići (16 stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 3: Revizija glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Zavidovići (16 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
2347,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana od dana primopredaje glavnih projekata
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u mjestu sjedišta Ugovornog organa (Sarajevo).
ANEKS B
Broj lota
4
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 4: Nabavka usluge revizije glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Vogošća (27 stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 4: Revizija glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Vogošća (27 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3961,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana od dana primopredaje glavnih projekata
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u mjestu sjedišta Ugovornog organa (Sarajevo).
ANEKS B
Broj lota
5
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 5: Nabavka usluge revizije glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Ključ (9 stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 5: Revizija glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Ključ (9 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1320,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana od dana primopredaje glavnih projekata
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u mjestu sjedišta Ugovornog organa (Sarajevo).
ANEKS B
Broj lota
6
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 6: Nabavka usluge revizije glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Orašje (25 stanova)
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
LOT 6: Revizija glavnog projekta za izgradnju višestambenog objekta u općini Orašje (25 stanova)
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 71000000-8 | Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge |
III Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
3667,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
30 kalendarskih dana od dana primopredaje glavnih projekata
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga je u mjestu sjedišta Ugovornog organa (Sarajevo).
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Končar-Inženjering d.d. Zagreb - Fallerovo šetalište 22 10000 Zagreb
-
IPSA INSTITUT d.o.o. Sarajevo - ul. Put života bb 71000 Novo Sarajevo
-
INTEGRA d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb.-zgrada INTEGRA 88000 Mostar
-
Ecoplan d.o.o. Mostar - Dr. Ante Starčevića bb. (zgrada INTEGRA IV kat) 88000 Mostar
-
INKOPROM d.o.o. Banja Luka - Nikole Pašića br. 60 78000 Banja Luka
-
RUDAR d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče br. 9 75000 Tuzla
-
D.o.o. CTU-IPKIN Bijeljina - Vidovdanska br.48 76300 Bijeljina
-
Institut za zaštitu, ekologiju i obrazovanje d.o.o. Tuzla - ul. Bosne Srebrene br. 127 75000 Tuzla
-
RUDARSKI INSTITUT d.d. Tuzla - ul. Rudarska broj 72 75000 Tuzla
-
INK CONSTRUCTOR d.o.o. Banja Luka - Ulica Cerska broj 45 A (lokal broj 1 B) 78000 Banja Luka
-
ZAVOD ZA VODOPRIVREDU D.o.o.Bijeljina - Miloša Obilića br. 51 76300 Bijeljina
-
ELNOS BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Blagoja Parovića broj 100 E 78000 Banja Luka
-
Saturn Electric d.o.o. Beograd - Inženjera Kapusa 6 11080 Zemun - Beograd
-
18.09.2019
-
18.09.2019
-
18.09.2019
-
18.09.2019
-
18.09.2019
-
18.09.2019