Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 04.09.2019. 14:23
Nabavka usluga sertifikacije i dvije redovne nadzorne provjere sistema menadžmenta bezbjednošću i zdravljem na radu prema zahtjevima standarda ISO 45001:2018
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
312-7-2-120-3-37/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv FOND ZA PENZIJSKO I INVALIDSKO OSIGURANJE RS
IDB/JIB 4400411170007
Kontakt osoba Ljilja Stević
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-950
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta csluzba@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Socijalna skrb
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka usluga sertifikacije i dvije redovne nadzorne provjere sistema menadžmenta bezbjednošću i zdravljem na
radu prema zahtjevima standarda ISO 45001:2018
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmetna nabavka obuhvata trogodišnji ciklus, i to:
- Sertifikacionu provjeru sistema na lokacijama i izdavanje sertifikata na jednom od jezika koji su u službenoj
upotrebi u Bosni i Hercegovini;
- I nadzornu provjeru sistema;
- II nadzornu provjeru sistema.
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 72330000-2 | Usluge standardizacije i klasifikacije sadržaja ili podataka |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u Tenderskog dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
9400,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto pružanja usluga su organizacioni dijelovi Fonda, i to: filijale u Banjaluci, Prijedoru, Doboju, Bijeljini,
Istočnom Sarajevu i Trebinju i Centralna služba u Bijeljini.
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
36 mjeseci
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
U skladu sa članom 45. ZJN, detaljno definisano u TD
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
U skladu sa članom 46. ZJN, detaljno definisano u TD
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
U skladu sa članom 48. i 50. ZJN, detaljno definisano u TD
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
11.9.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 16.9.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 16.9.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Fond za penzijsko i invalidsko osiguranje Republike Srpske u Bijeljini,
ul. NJegoševa 28 A, I sprat, kancelarija broj 29.
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
Tenderska dokumentacija se, kroz informacioni sistem „E-nabavke“, objavljuje na Portalu javnih nabavki i ista se
može preuzeti isključivo sa ovog portala (intrnet adresa: www.ejn.gov.ba). Uslov za učešće u postupku javne
nabavke je da ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju na naprijed navedeni način.
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Ljilja Stević
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-958
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta ljilja.stevic@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Ljilja Stević
Adresa Njegoševa br. 28A
Poštanski broj 76300 Bijeljina (sp bl)
Opština/Grad Bijeljina (Bijeljina)
Telefon (055) 490-958
Faks (055) 202-936
Elektronska pošta ljilja.stevic@fondpiors.org
Internet adresa www.fondpiors.org
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Ekonomski institut a.d. Beograd - Kralja Milana 16 11000 Beograd
-
MULTITEH-INŽENJERING d.o.o. Zenica - Ul. Envera Čerkeza broj 2. 72000 Zenica
-
C & G d.o.o. Sarajevo - ul. Ljubljanska br. 2A 71000 Sarajevo
-
Agencija MIDDLE POINT EL d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br.35 71000 Sarajevo
-
Middle point electronics d.o.o. Sarajevo - ul. Džemala Bijedića br. 35 71000 Novo Sarajevo
-
Elektromontaža Trebinje d.o.o. Trebinje - Kolubarska bb 89101 Trebinje
-
TERMOMONTAŽA d.o.o. Kakanj - Ul. Omera Maslića broj 19 72240 Kakanj
-
TERMOELEKTRO d.o.o., Brčko distrikt - Bulevar mira 2 76000 Brčko Distrikt
-
Energoprojekt Entel a.d. Beograd - Bulevar Mihaila Pupina 12 11070 Novi Beograd
-
Otis Liftovi d.o.o. Sarajevo - Alfa, ul. Paromlinska br. 53 F 71000 Novo Sarajevo
-
MONTING-energetika d.o.o. Trebinje - Vuka Karadžića 37 89101 Trebinje
-
ITT-INŽINJERING d.o.o. Lukavac, u likvidaciji - ul. Armije BiH D-5 i D-6 75300 Lukavac