Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 26.06.2017. 08:51

Nabavka usluga sječe, izrade i izvoza ŠDS, izgradnje i rekonstrukcije traktorskih vlaka u odjelima 105 PJ. Janjina - Stakorina i 96 P.J. Janjina - Stakorina na području ŠG Vučevica, Čajniče

Izvor: Akta.ba, 24.06.2017.

JAVNO PREDUZEĆE ŠUMARSTVA

Šume Republike Srpske ad Sokolac

ŠG „Vučevica" Čajniče

Broj: 01-2016/17

Čajniče: 22.06.2017. godine

 

 

POZIV ZA DOSTAVLjANjE PONUDA ZA UČEŠĆE U POSTUPKU DODJELE UGOVORA O USLUGAMA IZ ANEKSA II DIO B ZJN BIH

U ime JPŠ "Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac, ŠG „Vučevica" iz Čajniča pozivamo Vas da dostavite ponudu u postupku dodjele ugovora za usluge na iskorištavanju šuma na području ŠG „Vučevica" iz Čajniča.

Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Pravilnikom o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II dio B, Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH" broj: 66/16 od 06.09.2016.).

 

PODACI O UGOVORNOM ORGANU

Ugovorni organ: JPŠ "Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac

Adresa: Romanijska 1,71 350 Sokolac

IDB: 4400632340004

Telefon: 057/405-300

Faks: 057/405-341 ili 405-342

Web adresa: www.sumers.org

 

PODACI O KONTAKT OSOBAMA

Kontakt osoba: Slaviša Kovačević, tehnički direktor ŠG „Vučevica" Čajniče

Telefon: 058- 315,306

Faks: 058-315-447

e-mail: vucevicacajnice@sumers.org

 

Podatke vezano za postupak javne nabavke ponuđači mogu dobiti isključivo od kontaljkt osobe kako je navedeno u pozivu za dostavljanje ponuda. Poziv za dostavljanje ponuda se može preuzeti sa web stranice JPŠ „Šume Republike Srpske" ili u prostorijama ŠG „Vučevica,, iz Čajniča.

U skladu sa članom 52. Zakona o javnim nabavkama BiH, u ovom postupku javne nabavke nema privrednih subjekata koji ne mogu učestvovati.

1. Predmet javne nabavke: Nabavka usluga sječe, izrade i izvoza ŠDS, izgradnje i rekonstrukcije traktorskih vlaka u odjelima 105 PJ. „Janjina - Stakorina" i 96 P.J. „Janjina - Stakorina" na području ŠG „Vučevica"; oznaka iz JRJN 77211100-3.

1.2. Nabavka je podijeljena na 2 lota:

1.3. Ukupna vrijednost usluga je 355.445,13 KM u ljetnjoj sezoni rada bez koranja; u ljetnjoj sezoni rada sa koranjem 368.981,88 KM, dok ukupna vrijednost usluga u zimskoj sezoni rada iznosi 419.856,80 KM (bez PDV-a). Pojedinačna vrijedost po svakom lotu jenavedena u tački 1.5 Poziva.

1.4. Nabavka je odobrena Odlukom Nadzornog odbora JP o pokretanju postupka javne nabavke prije usvajanja Plana javne nabavke za 2017. godinu, broj: N.O.-107/16 od 11.11.2016. godine i Odlukom ugovornog organa o pokretanju postupka javne nabavke, broj: 01-3972/17, od 22.06.2017. godine.

1.5. Tehnička specifikacija za lotove koji slijede:

 

Lot 1

Izvoz ŠDS, izgradnja i pekonstpukcija traktopskih vlaka u odjelu 105 P.J. „Janjina - Stakorina"

- Neto masa četinara 9.077,23 m3 -Neto masa lišćara 883,70 m3 -Masa po hektaru veća od 80 m3.

-Srednji prečnik doznačenih stabala za jelu 55 cm, smrču 50 cm, bukvu 53 cm. -Bonitet jele 2, smrče 2, bukve 2

-Lifranje ŠDS - uslovi rada: ILP (sr.povoljni i nepovoljni); sred.dist.prim. 150 m- ljeto i zima; količina: četinara 1.996,99 m3, lišćara 194,41 m3.

-Primicanje animalom ŠDS - uslovi rada: P/Š (er.povoljni i nepovoljni); sred.dist.prim. 200 m- ljeto i zima; količina: četinara 5.809,43 m3, lišćara 565,57 m3.

-Priblačenje animalom ŠDS - uslovi rada: P/Š (sr.povoljni i nepovoljni); sred.dist.prim. 300 m- ljeto p znma; količina: četinara 1.633,90 m3, lišćara 159,07 m3.

-Izvoz traktorima - uslovi rada: ŠŠ (sr.povoljni i nepovoljni); sred.dist. privl. 800 m-ljeto i znma; količina: četinara 7.261,79 m3, lišćara 706,96 m3.

- Rekonstrukcija postojećih traktorskih vlaka: Vlaka br. 2. - buldozer TG 90 količina 668,25 m3, 2 radna dana.

Ukupna vrijednost radova za LOT 1: ljetin period rada bez koranja: 231.604,70 KM. Ukupna vrijednost radova za LOT 1: ljetni period rada sa koranjem: 229.789,25 KM. Ukupna vrnjsdkost radova za LOT 1: zimskih uslova rada bez koranja: 281.162,68 KM.

 

Lot 2

Sječa, izrada i izvoz ŠDS V odjelu 96 P.J. „Janjina - Stakorina"

- Neto masa četinara 4.324,56 m3 -Neto masa lišćara 1.549,28 m3

-Masa po hektaru veća od 80 m3.

-Srednji prečnik doznačenih stabala za jelu 54 cm, smrču 56 cm, bukvu 52 cm. -Bonitet jele 2, smrče 2, bukve 2

-Sječa - uslovi rada II (sr.povoljni) -ljeto i znma; količina: četinara 4.324,56 m3, lišćara 1.549,28 m3. -Lifranje ŠDS - uslovi rada: II (sr.povoljni); sred.dist.prim. 100 m- ljeto n znma; količina: četinara 450,00 m3, lišćara 150,00 m3.

-Primicanje animalom ŠDS - uslovi rada: II (sr.povoljni); sred.dist.prim. 100 m- ljeto i zima; količina: četinara 3.000,00 m3, lišćara 1.000,00 m3.

-Priblačenje animalom ŠDS - uslovi rada: II (sr.povoljni); sred.dist.prim. 200 m- ljeto i zima; količina: četinara 750,00 m3, lišćara 250,00 m3.

-Izvoz traktorima - uslovi rada: II (sr.povoljni); sred.dist. privl. 300 m-ljeto i znma; količina: četinara 3.575,00 m3, lišćara 1.299,00 m3.

Ukupna vrijednost radova za LOT 2: ljetni period rada bez koranja: 123.840,44 KM. Ukupna vrnjednost radova za LOT 2: ljetnn pernod rada sa koranjem: 139.192,62 KM. Ukuina vrnjednost radova za LOT 2: znmski pernod rada bez koranja: 138.694,12 KM.

- Ponuđačima je dozvoljeno da dostavljaju ponudu za jedan lot ili više lotova.

 

1.6. Mjesto pružanja usluga je ŠG „Vučevica" iz Čajniča. Da dogovorite obilazak lokacije, molimo vas da kontaktirate tehničkog direktora Slaviša Kovačević, dipl. inž.šum. na tel. 058- 315-306.

Odlazak na lice mjesta se organizuje od 03.07.2017. godine do 05.07.2017. godine kako bi se ponuđači mogli upoznati sa uslovima. Zainteresovani ponuđač se treba obratiti kontakt osobi, tj. tehničkom direktoru ŠG prije datuma odlaska kako bi potvrdio svoju zaintsresovanost za planirani odlazak na lice mjesta. Sve troškove obilaska snose ponuđači.

1.7. Rok za izvođenje usluga za lot-1 (odjel 105 P.J. „Janjina - Stakorina") je od zaključivanja ugovora do 30.12.2017 godine. Dnevna dinamika iznosi 118,58 m3, u skladu sa dinamikom predviđenom u izvođačkom projektu.

Rok za izvođenje usluga za lot-2 (odjel 96 P.J. „Janjina - Stakorina") je od zaključivanja ugovora do 30.12.2017 godine. Dnevna dinamika iznosi 69,93 m3, u skladu sa dinamikom predviđenom u izvođačkom projektu.

NAPOMENA: Rok za završetak usluga određuje ugovorni organ, navedeni rok se ne može mijenjati i obaveza svakog ponuđača je da prihvati isti. Ljetna sezona rada u šumarstvu traje od 01.04. do 30.09., a zimska od 01.10 do 31.03. tekuće godine.

1.8. Ugovorni organ će izvršiti plaćanje za izvršene usluge, u vremenu od 30 dana po ispostavljanju fakture, što praktično znači da svaki ponuđač mora prihvatiti navedeni rok da bi njegova ponuda bila tehnički ispravna i uzeta u dalje razmatranje, odnosno da bi se poredila sa ostalim u smislu koja je najniža prema kriterijumu najniže cijene.

NAPOMENA: Plaćanje usluga će se vršiti samo kada šds budu na kamionskom putu, odnosno kada je završena sječa i privlačenje, a sve u skladu sa Zaključkom Uprave JP broj: 01-2639/16 od 27.04.2016. godine.

2. Provjera kvalifikacija ponuđača, uslovi za učešće i kotrebni dokazi:

2.1 Da bi učestvovali u proceduri javnih nabavki, ponuđači moraju da ispunjavaju sledeće uslove:

a) ličnu sposobnost ponuđača iz člana 45. stav (1) Zakona;

b) sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke, u skladu sa članom 46. Zakona;

c) tehnička i profesionalna sposobnost ponuđača, u skladu sa članom 50. Zakona.

2.2 Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokumentaciju kojom potvrđuju da ispunjavaju uslov tražen tačkom 2.1 poziva za dostavljanjs ponuda, i to:

a) U svrhu dokazivanja lične sposobnosti ponuđač mora dostaviti izjavu ovjerenu od strane nadležnog organa (organ uprave ili notar), u skladu sa formom koja je prilog pozivu kao Aneks 4. Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor dužan je najkasnije u roku od 5 dana po prijemu Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača dostaviti dokumente iz člana 45. stav (2) Zakona, kojim dokazuje vjerodostojnost dats izjave, odnosno ispunjenje uslova definisanih tačkom 2.1 pod a). Dostavljeni dokumenti moraju biti originali ili ovjerene kopije i ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od dana dostavljanja ponude;

b) U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, ponuđač mora dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan (Rješenje o upisu u sudski registar) ili da obezbjedi posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokaz koji se dostavlja mora biti original ili ovjsrena kopija ( datum ovjere ne smije biti stariji od tri mjeseca).

c) U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti u skladu sa članom 50. Zakona, ponuđač je dužan dostaviti:

1) Referens lista izdata od strane JPŠ „Šume RS" a.d. Sokolac ili nekog drugog ugovornog organa u zemlji ili okruženju koje se bavi poslovima iste prirode Preduzeća koja su novoformirana i prvi put učestvuju u postupku javne nabavke za datu vrstu usluga nisu obavezna dostaviti referens listu.

2) Popisna lista osnovnih sredstava.

3) Spisak radnika izdat od nadležne Poreske uprave, kao dokaz kvalifikacione strukture..

4) Ovjerena Izjava iz člana 50. Zakona u skladu sa formom koja je prilog pozivu za dostavljanje ponuda kao Aneks 5.

Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije ovjerene od strane nadležnog organa i ne mogu biti stariji od tri mjeseca, računajući od dana dostavljanja ponude.

2.3 U skladu sa članom 52. Zakona, ponuđač je dužan uz ponudu dostaviti i posebnu pismenu izjavu da nije nudio mito niti učestvovao u bilo kakvim radnjama čiji je cilj korupcija u javnoj nabavci. Izjava je prilog tenderskoj dokumentaciji (Aneks 6) — izjava mora bnti ovjerena od strane nadležnog organa (organ uprave ili notar).

NAPOMENA:Izjavu potpisuje n ovjerava samo lice koje je navedeno u Rješenju o upisu u sudski registar. Izjavu nz Člana 52. ZJN BiH ne može potpisati drugo lice čak ni ako ima punomoć.

2.4 Ponuđač kojem bude dodijeljen ugovor obavezan je da dostavi sljedeće dokumente kojima će potvrditi vjerodostojnost date izjave u skladu sa članom 45. Stav (2) zakona i to u roku koji je definisan tačkom 2.2 a) ovog poziva:

a)Uvjerenje od nadležnog suda kojim dokazuje da u krivičnom postupku nije izrečena pravosnažna presuda kojom je osuđen za krivično djelo učešća u kriminalnoj organizaciji, za korupciju, prevaru ili pranje novca;

Ako iopulu lostavlja fiznčko lpie kao ireluzetnik. dužan js dostavnti uvjsrsn.s kojs glasi na nms vlasnika - prsduzetnika; ( SZR; SP; UD; SUR; SUD )

b) Uvjerenje nadležnog suda ili organa upraie kod kojegje registrovan ponuđač, kojim se potvrđuje da nije pod stečajem, niti je predmet stečajnog postupka, da nije predmet postupka likvidacije, odnosno da nije u postupku obustavljanja poslovne djelatnosti;

Ako PONUDU dostavlja fiznčko lice kao preduzetnik dužan je dostapnti samo uvjerenje od nadležnog organa uprave da nijs u postupku obustavl.anja poslovne djslatnosti; ( SZR; SP; UD; SUR; SUD )

v) Uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze, a koje se odnose na doprinose za penzijsko-invalidsko i zdravstveno osiguranje;

g) Uvjerenje izdato od strane nadležnih institucija kojim se potvrđuje da je ponuđač izmirio dospjele obaveze u vezi sa plaćanjem direktnih i indirektnih poreza.

NAPOMENA: Dokumenti ili uvjerenja navedena u tački 2.4. ne smiju biti stariji od 3 mjeseca od datuma prijema ponude, a dostavlja ih izabrani ponuđač u roku od NAJKASNIJE 5 dana od dana prijema Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača. Dokazi koji se zahtjevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije. Ako su uvjerenja o izmirenim poreskim obavezama izdata nakon isteka roka za dostavljanje ponuda, ista moraju sadržavati potvrdu da su poreske obaveze bile uredno plaćene u vrijeme dostavljanja ponude. Za ponuđače koji imaju sjedište izvan BiH ne zahtjeva se posebna nadovjera dokumenata. U slučaju sumnje o postojanju okolnosti koje su definisane tačkom 2.2, ugovorni organ će se obratiti nadležnim organima s ciljem provjere dostavljene dokumentacije i date Izjave iz tačke 2.2. i 2.4

Ponuđač je dužan dostaviti u sastavu ponude originale IZJAVA, ovjerene od nadležne institucije da ispunjavaju uslove iz Člana 45. i 52. ZJN BiH, Izjavu iz člana 50. ZJN BiH original potpisanu i ovjerenu od strane ponuđača. Sve izjave obavezan je potpisati i ovjeriti pečatom ponuđač, a Izjave po Članu 45. i 52. ZJN BiH obavezno moraju biti ovjerene i od strane nadležne institucije. Ukoliko Izjave iz Člana 45. i 50 ZJN BiH potpisuje ovlašteni predstavnik ponuđača potrebno je da uz ponudu dostavi punomoć original ili ovjerena kopija. Izjavu iz Člana 52. ZJN BiH potpisuje samo lics koje je navedeno u Rješenju o upisu u sudski registar.

2.5 Ponuda treba da sadrži sledeće dokumente:

1) Obrazac za dostavljanje ponude, popunjep u skladu sa šemom kojaje data u aneksu-1, original;

2) Obrazac za cijenu ponude, popunjen u skladu sa šemom koja je data u aneksu-2, original;

3) Obrazac povjerljivih informacija, popunjen u skladu sa šemom koja je data u aneksu-3, original;

Ukoliko ponuđač nema povjerljivih informacija nije obavezan da dostavi aneks-3.

4) Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz Člana 45. Stav (1) tačka od a) do d) ZJN BiH, Obrazac izjave dat u aneksu-4, original;

5) Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz Člana 50. ZJN BiH, Obrazac izjave dat u aneksu-5, original;

6) Izjava ponuđača da ispunjava uslove iz Člana 52. ZJN BiH, Obrazac izjave dat u aneksu-6 ,original;

7) Dokaz o uplati garancije za ozbiljnost ponude, 1,5% od ponuđene vrijednosti po lot-u čija je vrijednost jednaka ili veća od 100.000,00 KM, garancija za ozbiljnost ponude se odnosi na 1,5% od ukupne ponuđene veće vrijednosti (ljetna ili zimska sezona rada, nikako prosjek), original;

8) Licenca, izdata od nadležnog Ministarstva, kao dokaz da ponuđač ispunjava uslove za obavljanje radova u šumarstvu, ovjerena kopija;

9) Referens lista, original ili ovjerena kopija;

10) Rješenje o upisu u sudski registar, original ili ovjerena kopija;

11) Popisna lista osnovnih sredstava, ovjerena kopija ili original;

12) Spisak radnika izdat od nadležne Poreske uprave kao dokaz kvalifikacione strukture, ovjerena kopija;

 

NAPOMENA: PONUĐAČ KOJI BUDE PZABRAN KAO NAJPOVOLjNIJI, A UKOJŠKO JE UZ PONUDU DOSTAVIO LICENCU, TJ. REŠENjE O ISPUNjENOSTI MINIMALNIH USLOVA ZA IZVOĐENjE RADOVA U ŠUMARSGVU OD NEKOG DRUGOG NADLEŽPOG MINISTASTVA DUŽAN JE DA DO MOMENTA ZAKLjUČIVANjA UGOVORA DOSTAVI LICENCU OD MINISTARSTVA POLjOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE REPUBLIKE SRPSKE (ovjerena kopija ne starija od tri mjeseca). TAKOĐE AKO JE PONUĐAČ U POSTUPKU PRIBAVLjANjA LICENCE OD STRANE MINISTARSTVA POLjOPRIVREDE, ŠUMARSTVA I VODOPRIVREDE REPUBJ1IKE SRPSKE I U MOMENTU DOSTAVLjANjA PONUDE NEMA MINIMALNO STALNO ZAPOSLENIH 12 RADNIKA SA KVALIFIKACIONOM STRUKTUROM KOJU PROPISUJU MATERIJALNI ZAKONI-MINIMALNO 12 RADNIKA UZ OBAVEZNO STALNO ZAPOSLENOG DIPL. INŽ. ŠUMARSTVA I ŠUMARSKOG TEHNIČARA DUŽAN JE DA DO MOMENTA ZAKLjUČIVANjA UGOVORA ZAJEDNO SA LICENCOM DOSTAVI I SPISAK TRAŽENIH STALNO ZAPOSLENIH RADNIKA OD NADLEŽNE PORESKE UPRAVE, ORIGINAL ILI OVJERENA KOPIJA.

NAPOMENA: PONUĐAČI JE OBAVEZAN UREDNO POPUNITI, POTPISATI I OVJERITI PEČATOM SEVE ANEKSE KOJI SU DATI U OVOM POZIVU, TAKOĐE OBAVEZA PONUĐAČA JE DA SE KORISTITE SAMO FORME OBRAZCA, ODNOSNO ANEKSA DATIH U OVOM POZIVU.

Svi dokumenti iz tačke 2.5 i 2.6. moraju biti origniali ili ovjerene kopije ne starije od tri mjeseia od dana prnjema ponude sem dokumsnata pod 8 i 10 gdje je bitan period važenja licenie i da datum ovjere ovnh dokumenata nije stariji od tri mjeseca.

Samo onim ponuđačima čije kvalifikacije zadovoljavaju uslove utvrđene u pozivu za dostavljan.e ponuda dozpol.eno js da nastave postupak pabavke, u skladu sa članom 44. stav (6) ZJN BiH.

 

3. Priprema ponuda

3.1 Ponuđači snose sve troškove u vezi sa pripremom i dostavljanjem njihovih ponuda. Ugovorni organ nije odgovoran niti dužan snositi te troškove.

3.2 Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu i mora biti napisana neizbrisivom tintom. Svn listovi ponude moraju biti čvrsto uvezani na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova. Pod čvrstim uvezom se podrazumijeva knjižni uvez ili drugi uvez koji je osiguran jemstvenikom. Sve strane ponude moraju biti numerisane na način da je vidljiv redni broj stranice ili lista, u skladu sa članom 8. stav (6) i (7) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponuda.

Vrijednost ponude mora biti izražena u KM.

3.3 Ponuda se dostavlja samo u originalu u zatvorenoj koverti (lično ili poštom).

Koverta sa ponudom se dostavlja na adresu ugovornog organa, do krajnjeg određenog roka, kako je dsfinisano u tački 4. Poziva za dostavljanje ponuda. Na koverti ponude mora biti naznačeno:

- naziv i adresa ugovornog organa,

- naziv i adresa ponuđača,

- naziv predmeta nabavke,

- naznaka „ne otvaraj".

3.4 Ponuđači mogu izmijeniti ili dopuniti svoje ponude samo prije isteka roka za dostavljanje ponuda. Izmjena i dopuna ponude se dostavlja na isti način kao i osnovna ponuda, sa obaveznom naznakom da se radi o izmjeni ili dopuni ponude. Ponuđač može u istom roku odustati od svoje ponude, dostavljanjem ugovornom organu pisane izjave. Pisana izjava se dostavlja na isti način kao i ponuda, sa naznakom da se radi o odustajanju od ponude. U tom slučaju ponuda će biti vraćena ponuđaču neotvorena.

3.5 Ponuđači mogu napraviti spisak informacija (popunjen po šemi koja se nalazi u aneksu 3) koje bi se trebale smatrati povjerljivim u skladu sa Članom 11. zakona. Ako ponuđač ne popuni obrazac ili uopšte ne dostavi obrazac povjerljivih informacija, znači da iste nema i ljegova ponuda po tom osnovu neće biti proglašena neprihvatljivom.

3.6. Ponude moraju važiti 90 dana računajući od isteka roka za podnošenje ponuda.

3.7. Alternativna ponuda nije dozvoljena.

 

4. Rok za dostavljanje ponuda

Ponude se dostavljaju u zatvorenim kovertama (lično ili poštom) na adresu:

ŠG „Vučevica" ČAJNIČE, Kralja Petra I Oslobodioca broj 13, 73280 Čajniče. Rok za dostavljanje ponuda je 12.07.2017. godine do 08:00 sati.

Ponude koje budu primljene nakon nakon isteka roka za dostavljanje ponuda neotvorene se vraćaju ponuđačima.

Javno otvaranje ponuda će se održati 12.07.2017. godine u 09:00 sati, u prostorijama ugovornog organa, adresa: ŠG „Vučevica" ČAJIIČE, Kralja Petra I Oslobodioca broj 13, 73280 Čajniče.

 

5. Cijena ponude

Ponuđač treba popuniti obrazac za ponudu i obrazac za cijenu ponude koji se nalaze u prilogu ovog Poziva za dostavu ponuda, u skladu sa svim podacima koji su definisani Aneksima 1 i 2. OBAVEZA PONUĆAČA JE DA KORISTE SAMO OBRAZAC ZA CIJENU PONUDE KOJI JE DAT U PRILOGU POZIVA KAO ANEKS-2. ODSTUPANjA OD ISTOG NISU DOZVOLjENA.

-Ukupna cijena mora isto biti izražena u obrascu za ponudu (Aneks 1) i obrascu za cijenu ponude (Aneks- 2). U slučaju da se ne slažu cijene iz ova dva obrasca prednost se daje cijeni bez PDV-a iz obrasca za cijenu ponude aneks-2.

- Sve cijene trebaju biti navedene u konvertibilnim markama (KM).

- Ponuda đe se odbaciti ukoliko ponuđač propusti da navede jediničnu cijenu za bilo koju fazu rada, u bilo kojoj sezoni rada. Jedininična cijena je obavezna, za sve faze rada po sezonama rada onako kako je navedeno u aneksu-2 ovog poziva.

-Ponuđena cijena usluga treba uključivati sve obaveze vezane za te usluge (bez PDV-a).

-Cijena koju navede dobavljač neće se mijenjati u toku izvršenja ugovora i ne poddiježe bilo kakvim promjenama. Ugovorni organ će kao neprihvatljivu odbiti onu ponudu koja sadrži cijenu koja se može prilagođavati, a koja nije u skladu sa ovim stavom.

- Cijena ponude se piše brojevima i slovima, kako je to predviđeno u obrascu za dostavljanjponude. U slučaju neslaganja iznosa upisanih brojčano i slovima, prednost se daje iznosu upisanim slovima.

-Ponuđač može dati popust na ponudu, pod uslovom da ga iskaže posebno, kako je to definisano obrascem za ponudu, Izjava ponuđača (Aneks 1) i obrascem za cijenu ponude (Aneks 2). Ako ponuđač ne iskaže popust na propisan način, smatraće se da nije ni ponudio popust.

 

6. Neprirodno niske ponude

-Ako ugovorni organ procjeni da je ponuđena cijena neprirodno niska, pismeno će od ponuđača zahtijevati da obrazloži ponuđenu cijenu. Ako ponuđač ne ponudi osnovano obrazloženje ugovorni organ će odbaciti takvu ponudu. Ugovorni organ će zatražiti obrazloženje neprirodno niske ponude i iz drugih razloga propisanih Članom 66. ZJN BiH.

 

7. Garancija za ozbiljnost ponude

7.1 Garancija za ponudu može biti u jednom od slijedećih oblika:

a) bezuslovna bankovna garancija (original), se ne smije bušiti radi ulaganja uz ponudu već treba biti dostavljena u originalu na jedan od načina:

-Original bankarska garancija se pakuje u zatvorenu plastičnu foliju koja se na vrhu zatvori naljepnicom na koju se stavlja pečat ponuđača ili se otvor na foliji zatvori jemstvenikom, a na mjestu vezivanja zalijepi naljepnica i otisne pečat ponuđača;

-Plastična folija u kojoj je upakovana bankarska garancija mora biti označena rednim brojem i sastavni je dio ponude.

b) gotovinski iznos ili ekvivalent (bankovni transfer).

c) potvrda da ponuđač ima potraživanja kod Javnog preduzeća"Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac izdata od strane bilo kojeg organizacionog dijela, tj. ŠG, kojom se potvrđuje da određeni ponuđač kod tog organizacionog dijela ima deponovan novčani iznos ili nenaplaćena potraživanja. Potvrda mora biti potpisana od strane direktora organizacionog dijela, ovjerena pečatom i protokolisana, a takođe potpisana i ovjerena pečatom od strane ponuđača, kako je i predviđeno u Aneks-u 7. Prihvatljiva je samo Potvrda za garanciju za ozbiljnost ponude, na obrascu koji je propisao ugovorni organ i koji je u prilogu OVOG Poziva za dostavu ponuda, ANEKS-7. U slučaju dostavljanja ponude za lotove, iznos garancije za ponudu za svaki lot je 1,5 % od ponuđene vrijednosti usluga koje se daju na izvođenje. Garancija za ozbiljnost ponude se zahtjeva ukoliko je vrijednost nabavke PO LOT-u jednaka ili veća od 100.000,00 KM, garancija za ozbiljnost ponude se odnosi na 1,5% od ukupne ponuđene veće vrijednosti (ljetna ili zimska sezona rada, nikako irosjek).

 

8. Ispravka računskih grešaka

- Ugovorni organ će ispraviti bilo koju grešku u ponudi koja je čisto aritmetičke prirode, ukoliko se ista otkrije u toku ocjene ponuda. Ugovorni organ će neodložno dobavljaču uputiti obavještenje o svakoj ispravci i može nastaviti sa postupkom, sa ispravljenom greškom, pod uslovom da je dobavljač pisanim putem prihvatio ispravku u roku koji je odredio ugovorni organ. Ako dobavljač ne prihvati predloženu ispravku, ponuda se odbacuje i garancija za ponudu, ukoliko postoji, se vraća ponuđaču. Iznosi koji se isprave na taj način će biti obavezujući za ponuđača. Ako ih ponuđač kao takve ne prihvata, njegova ponuda se odbija. Jedinična cijena stavke se ne smatra računskom greškom, odnosno ne može se ispravljati.

 

9. Kriterij dodjele ugovora

9.1 Kriterij za dodjelu ugovora je NAJIIŽA CIJENA tehnički zadovoljavajuće ponude. Ponuđač može ponuditi samo jednu cijenu za sezonu rada i ne može je mijenjati, cijena mora važiti cijeli ugovorni period.

Neće se prihvatiti ponude čija je vrijsdnost veća od procjenjene (projektovane) vrijednosti, u skladu sa članom 25. stav 3. Pravilnika o javnim nabavkama usluga i radova u šumarstvu i nadzoru nad njihovim izvođenjem br. 02-3433/17, od 18.05.2017. godine, izdatog od strane JPŠ „Šume Republike Srpske" a.d. Sokolac.

Kao najpovoljniji ponuđač biće izabran ponuđač koji je ponudio najnižu cijenu za sezonu rada u kojoj je predviđeno da će se vršiti predmetne usluge, a sve kako je navedeno u tački 1.7 ovog Poziva za dostavljan.e ponuda.

Ukoliko je predviđeno da se usluge vršs ravnomjerno, kako u ljetnoj, tako i u zimskoj sezoni rada, a desi se da jedan ponuđač nije dostavio ponudu koja je najniža u obe sezone rada, već je dostavio ponudu sa najnižom cijenom za ljetnu sezonu rada, a neki drugi ponuđač je dostavio ponudu koja je najniža u zimskoj sezoni rada, kao najpovoljnija biće izabrana ponuda ponuđača koja ima najnižu vrijednost dobijenu aritmetičkom sredinom vrijednosti u ljetnoj i zimskoj sezoni rada, primjer: ukupna vrijednost ljetna sezona + ukupna vrijednost zimska sezona /2. Takođe ako su predviđene ljetna sezona rada sa koranjem i ljetna sezona rada bez koranja, a desi se da je jedan ponuđač dostavio najnižu ponudu u ljetnjoj sezoni sa koranjem, a drugi ponuđač u sezoni bez koranja jedinstvena vrijednost ponude u ljetnjoj sezoni će se dobiti aritmetičkom sredinom Ljko i Ljbk.

Ukoliko je predviđeno da se usluge većim dijelom vrše u ljetnoj ili zimskoj sezoni (npr. ljetnoj 80%, a u zimskoj 20% ) i tada se desi da je jedan ponuđač dostavio najnižu ponudu u ljetnoj, a drugi u zimskoj sezoni rada tada će kao najpovoljniji ponuđač biti izabran onaj koji je dostavio najnižu ponderisanu vrijednost, primjer: 80 h vrijednost ljetna sezona + 20 h vrijednost zimska sezona / 100.

9.2 Ugovorni organ će u svrhu poređenja ponuda primijeniti preferencijalni tretman domaćeg, u skladu sa Odlukom o obaveznoj primjeni preferencijalnog tretmana domaćeg, donesenoj od strane Savjeta ministara Bosne i Hercegovine („Službeni glasnik BiH", broj 103/14).

U svrhu dokaznvanja da ispunjavaju uslove za primjenu preferencijalnog tretmana domaćeg ponuđači su dužni dostaviti spisak radnika izdat od nadležne PIO i dokaz o registraciji tj. Rješenje o upisu u sudski registar (original ili ovjerena kopija).

 

10. Obavještenje o ishodu postupka javne nabavke

Svi ponuđači će biti obaviješteni o odluci ugovornog organa o rezultatu postupka javne nabavke u roku od 7 (sedam) dana od dana donošenja odluke, i to elektronskim sredstvom, faksom, poštom ili neposredno. Uz obavještenje o rezultatima postupka ugovorni organ će dostaviti ponuđačima odluku o izboru najpovoljnije ponude ili poništenju postupka, kao i zapisnik o ocjeni ponuda.

 

11. Zaključenje ugovora i podugovaranje

Ugovor će se zaključiti u skladu sa uslovima iz poziva za dostavljanje ponuda i prihvaćene ponude i Zakonom o obligacionim odnosima. Ponuđačima je dozvoljeno podugovaranje, u skladu sa uslovima propisanim članom 73. Zakona, i na osnovu Zaključka Uprave Javnog preduzeća broj: 02-1973/16 od 16.03.2016.godine. Ponuđač koji ima namjeru podugovaranja dužan je u obrascu za ponudu navesti naziv podugovarača (nije obavezan podatak) i dio ugovora koji namjerava dati u podugovor (obavezan podatak).

 

12. Garancija za dobro izvršenjs ugovora

12.1.Ugovorni organ će tražiti garanciju za izvršenje ugovora. Iznos garancije za izvršenje ugovora je 10 % od vrijednosti ugovora.

12.2 Garancija za dobro izvršenje ugovora može biti u jednom od slijedećih oblika:

a) bezuslovna bankovna garancija,

b) gotovinski iznos ili ekvivalent (bankovni transfer).

12.3 Uslovi povrata ili zadržavanja garancije za dobro izvršenje ugovora stiču se po izvršenom tehničkom prijemu radova od strane komisije za tehnički prijem.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: