Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 09.02.2021. 15:46
Nabavka usluga smještaja i ishrane na službenim putovanjima u zemlji i inostranstvu
09-02-2021. |
Zavod za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju Dr Miroslav Zotović
Broj: 127-04-1387-2/21
Datum: 09.02.2021.
POZIV ZA DOSTAVU PONUDA U POSTUPKU DODJELE UGOVORA KOJI ZA PREDMET JAVNE NABAVKE IMA USLUGE IZ ANEKSA II DIO B ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA
PREDMET NABAVKE:
Usluge smještaja i ishrane na službenim putovanjima u zemlji i inostranstvu
Banja Luka, 09. 02. 2021 godine
Poštovani,
U ime Zavoda za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju „Dr Miroslav Zotović" Banja Luka, pozivamo sva privredna društva i udruženja registrovana za pružanje usluga organizovanja smještaja i ishrane na službenim putovanjima u zemlji i inostranstvu, da dostave ponudu za nabavku usluga smještaja i ishrane na službenim putovanjima u zemlji i inostranstvu za potrebe zaposlenih Zavoda za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju ,,Dr Miroslav Zotović" Banja Luka, u periodu od objavljivanja poziva do 31.12.2021. godine.
Procedura javne nabavke će se obaviti u skladu sa Pravilnikom o postupku dodjele ugovora o uslugama iz Aneksa II. dio B Zakona o javnim nabavka Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH" br. 66/16).
1. OPŠTI PODACI
Naziv ugovornog organa: Zavod za fizikalnu medicinu i rehabilitaciju ,,Dr Miroslav Zotović"
Adresa: Slatinska 11, 78000 Banja Luka
Identifikacioni broj (JIB): 4400917770002
Telefon: 051/348-444
Faks: 051/348-469
Kontakt osoba koja je ovlaštena da vodi komunikaciju u ime ugovornog organa sa ponuđačima: Borijan Dabić, Služba za plan, analizu i javne nabavke, e-mail adresa: borijan.dabic@ms.zotovicbl.org
2. PREDMET NABAVKE:
2.1 Predmet javne nabavke su usluge smještaja i ishrane na službenim putovanjima u zemlji i inostranstvu . Komunikacija između Ugovornog organa i Davaoca usluga (ponuđača) u vezi sa ugovaranjem posla će se obavljati pisanim putem (dozvoljena je komunikacija putem faksa i e-maila). Razmjena podataka informativnog karaktera može se odvijati i usmeno i/ili telefonski.
2.2 Redni broj nabavke u Planu javnih nabavki: Nabavka se pokreće na osnovu Plana nabavki za 2021. godinu, stavka broj 136- Usluge smještaja i ishrane na službenim putovanjima u zemlji i inostranstvu a procijenjena vrijednost nabavke iznosi 22.000,00KM bez PDV-a. Oznaka naziva iz JRJN: 55110000-4.
2.3 Vrsta postupka javne nabavke: Nabavka se provodi primjenom posebnog režima postupka dodjele ugovora koji za predmet ima usluge iz Aneksa II dio B.
3. PERIOD NA KOJI SE ZAKLJUČUJE UGOVOR:
3.1 Rok izvršenja usluga: Ugovori će se zaključivati u skladu sa potrebama Ugovornog organa u toku 2021. godine pri čemu će se potpisani predračuni/računi/ponude koji sadrže sve bitne elemente ugovora smatrati zaključenim ugovorom i ugovor se ne mora posebno zaključivati.
4. MJESTO IZVRŠENJA USLUGA:
Sjedište izvršioca usluga.
5. PERIOD VAŽENJA PONUDE:
Minimalno 7 dana od dana dostavljanja ponude.
6. KRITERIJ ZA DODJELU UGOVORA
Nije primjereno.
7. NAČIN PODNOŠENjA PONUDE I ROK:
Ponuda se dostavlja elektronski, putem faksa broj 051/348-469, putem e-maila ili na adresu Ugovornog organa: Slatinska 11, Banja Luka, po objavi ovog Javnog poziva na web stranici Ugovornog organa (www.zotovicbl.com) a na osnovu pojedinačnog upućivanja Zahtjeva za dostavljanje ponude kada Ugovorni organ ima potrebu za nabavku predmetne usluge. Krajnji rok za dostavu ponuda je 31.12.2021. godine.
8. PREGOVORI:
Nisu predviđeni pregovori.
9. PRAVNA ZAŠTITA
Pravna zaštita u postupku nabavke će biti primjenjena shodno odredbi člana 101. Zakona o javnim nabavkama BiH.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BH Passport d.o.o. Sarajevo - ul. Radićeva br.3 71000 Sarajevo
-
TEHNOGRAD-company d.o.o. Tuzla - Ul. Fra Grge Martića br. 8 75000 Tuzla
-
REISEBÜRO d.o.o. Sarajevo - ul. Fra Anđela Zvizdovića broj 1 71000 Sarajevo
-
BOSNIA- hoteli i restorani d.o.o. Sarajevo - ul. Kulovića br. 9 71000 Centar
-
Hoteli Ilidža d.d. - ul. Hrasnička cesta br. 14 71210 Ilidža
-
MRKULIĆ - COMPANY d.o.o. Sarajevo-Ilidža - ul. Dr. Mustafe Pintola br. 23 71210 Ilidža
-
Hotel Bosna d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra I Karađorđevića broj 97 78000 Banja Luka
-
AUTO PLUS d.o.o. Banja Luka - Ul. Despota Stefana Lazarevića bb 78000 Banja Luka
-
Europa d.o.o. Sarajevo - ul. Vladislava Skarića br. 5 71000 Stari Grad
-
Centrotrans d.d. Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 14 71000 Sarajevo
-
ZTC Banja Vrućica ad Banja Vrućica - Nede Nedića 1 74273 Teslić
-
29.09.2022
-
19.10.2021
-
11.02.2021