Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 09.02.2021. 10:27

(najava tendera za 2021. godinu) Nabavka kompjuterske i elektronske opreme i uređaja, programskog paketa za upravljanje dokumentima (DMS), promotivnog materijal, modula za povezivanje Informacionog sistema upravljanja otpadom i FMS baze podataka, maski za lice, sredstava za dezinfekciju, rukavica, dezobarijera i prečišćivača zraka, kancelarijskog namještaja, kancelarijskog materijala i tonera, naftnih derivata i autoasortimana, modula za Informacioni sistem prirode, prirodne mineralne vode (bidoni), pića i prehrambenih artikla, redovnog održavanja i popravke službenih vozila, auto guma, rezervnih dijelova za kompjutersku i tehničku opremu, sitno inventara, održavanja web stranice Fonda i sistema FMS.Sys, predmjer, predračun i nadzor nad molersko farbarskim i podopolagačkim radovima, izrada, grafički dizajn, grafički prijelom i štampa informacija o projektima Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH u protekle 4 godine, održavanje čistoće u službenim prostorijama, osiguranje službenih vozila, reklamne usluge i usluge marketinga, posredovanje u prodaji avio karata, održavanje cloud prostora za čuvanje i transfer podataka i help desk podrška korisnicima informacionog sistema upravljanja otpadom, izrada digitalnog korisničkog uputstva o metodologiji, implementacije projekata za Sektor praćenja projekata, tehnički pregled i registracija službenih vozila, pretplata na dnevnu štampu, licenciranje, tehnička podrška i održavanje programskih paketa i informacionih sistema, revizija finansijskih izvještaja, izrada web portala zaštite okoliša, izrada projekta uspostave mreže za prikupljanje podataka za taksone u okviru IS prirode, stručne usluge za potrebe Projekta povećanja ulaganja u javne objekte sa niskom stopom emisije ugljika u BiH, promocija Informacionog sistema upravljanja otpadom i organizacija edukativnih radionica vezano za korištenje informacionog sistema upravljanja otpadom, pretplata na kablovsku TV, osiguranje radnika i osiguranje imovine Fonda, pranje službenih vozila, održavanje i popravka fotokopir aparata, zakup cloud prostora za potrebe Informacionog sistema upravljanja otpadom u Federaciji BiH, prikupljanje nedostajućih podataka uz terenska istraživanja vrsta i staništa, izrada platforme za elektronsko izvještavanje o mjerenjima emisija u zrak, izrada projekta za IS okoliša FBiH, bankarske usluge-platni promet, nadogradnja komponenti informacionog sistema energijske efikasnosti (ISEE), stručne usluge za potrebe provođenja radionica za Informacioni sistem energijske efikasnosti (ISEE), servisno održavanje sistema kontrole prolaza, video nadzora i telefonije, primarna zdravstvena zaštita radnika, štampanje i kopiranje, Web hosting i domene, stručno usavršavanje radnika, prevođenje i lektorisanje, eksterna reprezentacija, hotelski smještaj u zemlji i inostranstvu, objavljivanje javnih poziva i obavještenja, molersko farbarski i podopolagački radovi

Izvor: Akta.ba, 22.01.2021.

 

 

KATEGORIJA - ROBE

R.br.

Predmet nabavke

Šifra JRJN

Procijenjena vrijednost (KM bez PDV-a)

Vrsta postupka

Okvirni datum pokretanja postupka

Okvirni datum zaključenja ugovora

Izvor

finansiranja

1

Kompjuterska i elektronska oprema i uređaji

30230000-0

31710000-6

49.692,57

Otvoreni postupak

1 kvartal

II kvartal

821 312 821 341 821 361

2

Programski paket za upravljanje dokumentima (DMS)

48311000-1

60.000,00

Otvoreni postupak

1 kvartal

II kvartal

821 594

3

Promotivni materijal

22462000-6

15.000,00

Konkurentski

zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613 914

4

Modul za povezivanje Informacionog sistema upravljanja otpadom i FMS baze podataka

48600000-4

20.000,00

Konkurentski

zahtjev

1 kvartal

II kvartal

821 594

5

Maske za lice, sredstva za dezinfekciju, rukavice, dezobarijere i prečišćivači zraka

18143000-3

24000000-4

39811200-2

33.720,70

Konkurentski

zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613416 613 481 613 484

6

Kancelarijski namještaj

39130000-2

4.153,75

Konkurentski

zahtjev

II kvartal

II kvartal

821 311

7

Kancelarijski materijal i toneri

30000000-9

30125000-1

30190000-7

42.307,69

Konkurentski

zahtjev

II kvartal

III kvartal

613417

8

Naftni derivati i autoasortiman

09130000-9

09210000-4

24000000-4

39520000-3

27.000,00

Konkurentski

zahtjev

II kvartal

III kvartal

613 512 613 723

 

9

Modul za Informacioni sistem prirode

48600000-4

20.000,00

Konkurentski

zahtjev

III kvartal

III kvartal

821 594

10

Prirodna mineralna voda (bidoni)

15981100-9

1.700,00

Direktni sporazum

IV kvartal

IV kvartal

613 914

11

Pića i prehrambeni artikli

15000000-8

4.000,00

Direktni sporazum

Prema potrebama

Prema potrebama

613 914

12

Redovno održavanje i popravka službenih vozila

34000000-7

50110000-9

6.000,00

Direktni sporazum

Prema potrebama

Prema potrebama

613 723

13

Auto gume

34351100-3

50116500-6

63121100-4

6.000,00

Direktni sporazum

Prema potrebama

Prema potrebama

613418

14

Rezervni dijelovi za kompjutersku i tehničku opremu

30230000-0

5.500,00

Direktni sporazum

Prema potrebama

Prema potrebama

613 722

15

Sitan inventar

30000000-9

31000000-6

39000000-2

5.500,00

Direktni sporazum

Prema potrebama

Prema potrebama

613416

UKUPNO ROBE:

300.574,71

 

 

 

 

 

KATEGORIJA - USLUGE

R.br.

Predmet nabavke

Šifra JRJN

Procijenjena vrijednost (KM bez PDV-a)

Vrsta postupka

Okvirni

datum

pokretanja

postupka

Okvirni

datum

zaključenja

ugovora

Izvor

finansiranja

1

Održavanje web stranice Fonda

72000000-5

6.000,00

Direktni sporazum

1 kvartal

1 kvartal

613 934

2

Održavanje sistema FMS.Sys

72000000-5

2.000,00

Direktni sporazum

1 kvartal

1 kvartal

613 934

3

Predmjer, predračun i nadzor nad molersko farbarskim i podopolagačkim radovima

71000000-8

6.000,00

Direktni sporazum

1 kvartal

1 kvartal

613 915

4

Izrada, grafički dizajn, grafički prijelom i štampa informacija o projektima Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH u protekle 4 godine

79800000-2

6.000,00

Direktni sporazum

1 kvartal

1 kvartal

613 991

5

Održavanje čistoće u službenim prostorijama Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH

90900000-6

36.574,53

Konkurentski zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613 324 613 991

6

Osiguranje službenih vozila

66510000-8

10.000,00

Konkurentski zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613 523 613 813

 

7

Reklamne usluge i usluge marketinga (objave čestitki u dnevnim novinama - državni i vjerski praznici i obilježavanje okolišno bitnih datuma)

79340000-9

16.000,00

Konkurentski zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613911

8

Posredovanje u prodaji avio karata

60400000-2

10.000,00

Konkurentski zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613 121

9

Održavanje cloud prostora za čuvanje i transfer podataka i help desk podrška korisnicima informacionog sistema upravljanja otpadom

72000000-5

20.000,00

Konkurentski zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613 934

10

Izrada digitalnog korisničkog uputstva o metodologiji

implementacije projekata za Sektor praćenja projekata

72000000-5

1.500,00

Direktni sporazum

1 kvartal

II kvartal

821 590

11

Tehnički pregled i registracija službenih vozila

71631200-2

2.000,00

Aneks II dio B Zakona

1 kvartal

II kvartal

613 523

12

Pretplata na dnevnu štampu

79980000-7

4.900,00

Direktni sporazum

II kvartal

II kvartal

613919

13

Licenciranje, tehnička podrška i održavanje programskih paketa i informacionih sistema Fonda za zaštitu okoliša Federacije BiH

50000000-5

72260000-5

73.500,00

Otvoreni postupak

II kvartal

III kvartal

613 934

 

14

Revizija finansijskih izvještaja

79210000-9

9.000,00

Konkurentski zahtjev

II kvartal

III kvartal

613 931

15

Izrada web portala zaštite okoliša

72000000-5

6.000,00

Konkurentski zahtjev

II kvartal

III kvartal

613 934

16

Izrada projekta uspostave mreže za prikupljanje podataka za taksone u okviru IS prirode

71000000-8

10.000,00

Konkurentski zahtjev

II kvartal

III kvartal

613 915

17

Stručne usluge za potrebe Projekta povećanja ulaganja u javne objekte sa niskom stopom emisije ugljika u BiH

71000000-8

7.500,00

Konkurentski zahtjev

II kvartal

III kvartal

613915

18

Promocija Informacionog sistema upravljanja otpadom i organizacija edukativnih radionica vezano za korištenje informacionog sistema upravljanja otpadom

79000000-4

80000000-4

15.000,00

Konkurentski zahtjev

II kvartal

III kvartal

613911 613 921

19

Pretplata na kablovsku TV

92232000-6

700,00

Direktni sporazum

II kvartal

III kvartal

613 329

20

Osiguranje radnika i osiguranje imovine Fonda

66510000-8

8.500,00

Konkurentski zahtjev

III kvartal

III kvartal

613811 613 814

 

21

Pranje službenih vozila

50112300-6

2.000,00

Direktni sporazum

III kvartal

III kvartal

613 723

22

Održavanje i popravka fotokopir aparata

50313000-2

3.000,00

Direktni sporazum

III kvartal

III kvartal

613 722

23

Zakup cloud prostora za potrebe Informacionog sistema upravljanja otpadom u Federaciji BiH

72000000-5

10.000,00

Konkurentski zahtjev

III kvartal

IV kvartal

613 934

24

Prikupljanje nedostajućih podataka uz terenska istraživanja vrsta i staništa

90700000-4

15.000,00

Konkurentski zahtjev

III kvartal

IV kvartal

613 951

25

Izrada platforme za elektronsko izvještavanje o mjerenjima emisija u zrak

72000000-5

25.000,00

Konkurentski zahtjev

III kvartal

IV kvartal

613 934

26

Izrada projekta za IS okoliša FBiH

71000000-8

10.000,00

Konkurentski zahtjev

III kvartal

IV kvartal

613915

27

Bankarske usluge - platni promet

66110000-4

3.500,00

Direktni sporazum

III kvartal

IV kvartal

613 821 613 822

28

Nadogradnja komponenti informacionog sistema energijske efikasnosti (ISEE)

7226000-5

15.000,00

Otvoreni postupak

IV kvartal

IV kvartal

821 590

29

Stručne usluge za potrebe provođenja radionica za Informacioni sistem energijske efikasnosti (ISEE)

79000000-4

10.000,00

Konkurentski zahtjev

IV kvartal

IV kvartal

613915

 

30

Servisno održavanje sistema kontrole prolaza, video nadzora i telefonije

50340000-0

6.000,00

Direktni sporazum

IV kvartal

IV kvartal

613 934

31

Primarna zdravstvena zaštita radnika

85100000-0

21.367,52

Aneks II dio B Zakona

IV kvartal

IV kvartal

613 941

32

Štampanje i kopiranje

79800000-2

6.000,00

Direktni sporazum

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613 912

33

Web hosting i domene

72400000-4

3.000,00

Direktni sporazum

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613 312

34

Stručno usavršavanje radnika - eksterna obuka radnika

80500000-9

10.000,00

Aneks II dio B Zakona

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613 922

35

Prevođenje i lektorisanje

79530000-8

4.000,00

Aneks II dio B Zakona

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613 991

36

Eksterna reprezentacija

55000000-0

19.000,00

Aneks II dio B Zakona

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613 914

37

Hotelski smještaj u zemlji i inostranstvu

55000000-0

15.000,00

Aneks II dio B Zakona

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613 114 613 124

38

Objavljivanje javnih poziva i obavještenja

55000000-0

35.000,00

Aneks II dio B Zakona

Prema

potrebama

Prema

potrebama

613913 613 916

UKUPNO USLUGE:

 

464.042,05

 

 

 

KATEGORIJA - RADOVI

R.br.

Predmet nabavke

Šifra JRJN

Procijenjena vrijednost (KM bez PDV-a)

Vrsta postupka

Okvirni

datum

pokretanja

postupka

Okvirni

datum

zaključenja

ugovora

Izvor

finansiranja

1

Molersko farbarski i podopolagački radovi

45400000-1

17.094,01

Konkurentski zahtjev

1 kvartal

II kvartal

613 727

UKUPNO RADOVI:

 

17.094,01

 

 

Procijenjena vrijednost Plana nabavki za 2021. godinu (u KM bez PDV-a)

UKUPNO ROBE                                                                                                              300.574,71

UKUPNO USLUGE                                                                                                         464.042,05

UKUPNO RADOVI                                                                                                            17.094,01

UKUPNA VRIJEDNOST PLANA NABAVKI                                                                     781.710,77

 

Broj: 01 -04-2-12/2021

Datum: 21.01.2021. godine

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: