Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 12.07.2017. 11:40
Odluka o pokretanju postupka javne nabavke ventilatora
Na osnovu člana 27. Zakona o lokalnoj samoupravi Unsko-sanskog kantona („Službeni glasnik Unsko-sanskog kantona", broj: 8/11), 17. stav (1) i člana 18. stav (1) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BIH", broj: 39/14) - u daljem tekstu: ZJN, člana 2. i 4. Pravilnika o postupku direktnog sporazuma („Službeni glasnik BiH" broj: 90/14), člana 2. i 5. Internog Pravilnika o postupku direktnog sporazuma broj: 01-49- 428/15 od 27.02.2015.godine i člana 40. Statuta općine Ključ («Službeni glasnik općine Ključ», broj: 3/11), Općinski načelnik općine Ključ donosi:
O D L U K U
o pokretanju postupka javne nabavke roba
Član I
Ovom posebnom Odlukom odobrava se pokretanje postupka javne nabavke roba, ventilatori - 5 komada ,a na osnovu zahtjeva Službe za finansije i trezor. Procijenjena vrijednost nabavke: 123,50 KM bez uračunatog PDV-a.
Vrsta postupka: Direktni sporazum. Izvor finansiranja: Budžet općine Ključ za 2017. godinu, ekonomski kod 821000-nabavka stalnih sredstava-oprema.
Postupak javne nabavke sprovest će se u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama, podzakonskim i internim aktima.
Član II
Zakonski osnov za provođenje ovog postupka javne nabavke pronađen je u članu 17. Zakona o javnim nabavkama te članu 90. istog Zakona, kada je u pitanju vrsta postupka za provođenje predmetne nabavke.
Član III
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i predstavlja ujedno i Odluku o pokretanju postupka javne nabavke u skladu sa članom 18. stav (1) Zakona o javnim nabavkama obzirom da sadrži iste elemente.
Član IV
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja, a objavit će se u Službenom glasniku općine Ključ.
Broj: 08-49-1566/17
Datum: 04.07.2017. godine
OPĆINSKI NAČELNIK
Nedžad Zukanović, prof., s.r.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
AX-SOLING d.o.o. Grude - GZ Pogana Vlaka - Poljanice 20 88340 Grude
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
ENEK B&E d.o.o. Sarajevo - Ul. Vilsonovo šetalište broj 10 71000 Sarajevo
-
TEVE VARNOST ELEKTRONIKA d.o.o. Visoko - Industrijska zona Ozrakovići bb 71300 Visoko
-
MONTAŽA-ENIM d.o.o. Tuzla - Lipnica, ul. Proleterskih brigada 6 75000 Tuzla
-
TEHNOPETROL d.o.o. Tuzla - Ul. Đorđa Mihajlovića br. 4 75000 Tuzla
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
Apical d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska broj 53 71000 Sarajevo
-
ELEKTRO-MILAS d.o.o. Ljubuški - Sestre Silvije Antić 4 88320 Ljubuški