Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 25.12.2019. 13:52
(poništenje aukcije) Nabavka mjernih instrumenata (pritisak, temperatura i slično)
UPRAVA
Broj: 03-03-01-1370/19
Sarajevo, 17.12.2019. godine
Na osnovu člana 69. stav 2, tačka d., člana 70. stav 1., 4. i 6. Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14), Pravilnika o postupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, poništava se postupak javne nabavke jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva, na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 11/19/5, u postupku javne nabavke KZ 11/19 - Nabavka mjernih instrumenata (pritisak, temperature i slično), direktor donosi:
ODLUKU
- o poništenju postupka javne nabavke -
Kz 11/19 - NABAVKA MJERNIH INSTRUMENATA (PRITISAK, TEMPERATURA I
SLIČNO)
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke KZ 11/19 - Nabavka mjernih instrumenata (pritisak, temperature i slično), jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva u skladu sa član 69. stav 2. tačka d. Zakona o javnim nabavkama.
Član 2.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba nabavke.
Član 3.
Ova odluka će biti objavljena na web - stranici www.toplanesarajevo.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članu 71. stav 2. Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenut je Odlukom o pokretanju postupka javne nabavke broj: 03-03-01- 1229/19 od 12.11.2019. godine.
Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavljanje ponuda.
Obavještenje o nabavci broj: 160-7-1-229-3-167/19 poslato je na objavu dana 12.11.2019. godine, a objavljena je na Portalu javnih nabavki BiH dana 12.11.2019. godine u 13:13 sati, te upućeni zahtjevi za dostavu ponuda na tri adrese, shodno članu 88. Stav 1. Zakona o javnim nabavkama.
Komisija za javnu nabavku imenovana je Odlukom broj: 03-03-01-1230/19 od 12.11.2019. godine.
Nakon isteka roka za preuzimanje, tendersku dokumentaciju je preuzelo 22 ( dvadesetdva ) ponuđača ( u prilogu Izvještaj o preuzimanju tenderske dokumentacije od strane ponuđača sa Portala javnih nabavki BiH www.ejn.i20v.ba).
Nakon isteka roka za podnošenje ponuda evidentirano je da su putem protokola u zatvorenoj koverti pristigle sljedeće ponude:
1. „ LOTRIČ CONTROL " d.o.o. Mostar, broj protokola 5613/19 datum 27.11.2019. godine u 08:32 sati.
2. „ JUMO BH " d.o.o. Doboj Jug, broj protokola 5684/19 datum 02.12.2019. godine u 10:22 sati.
3. „ RUDEL PROJEKT " d.o.o. Tuzla, broj protokola 5685/19 datum 02.12.2019. godine u 11:00 sati.
4. „ INELEX " d.o.o. Sarajevo, broj protokola 5702/19 datum 03.12.2019. godine u 09:33 sati.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 16.12.2019. godine, preporuku o poništenju postupka javne nabavke broj: 11/19/5 od 16.12.2019. godine zajedno sa izvještajem o radu broj: 11/19/4 od 16.12.2019. godine i zapisnikom o pregledu pristiglih ponuda broj: 11/19/3 od 16.12.2019. godine, u postupku javne nabavke za nabavka mjernih instrumenata (pritisak, temperatura i slično) - KZ 11/19.
U postupku, prema izvještaju o radu, utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponuda te postupajući u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama i pripadajućum podzakonskim aktima utvrdila da nijedna od pristiglih ponuda nije prihvatljiva za ugovornog organa iz sljedećih razloga:
1. „ LOTRIĆ CONTROL" d.o.o. Mostar,
- ponuđač je ponudio opremu koja nije jasno označena da bi se obezbijedila ispravna identifikacija, kako je traženo tenderskom dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 2. podtačka 2.1.
- ponuđač za ponuđenu opremu nije dostavio ateste, certifikate i slično, kako je traženo tenderskom
dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 3.
2. „ JUMO BH " d.o.o. Doboj Jug,
- ponuđač u tehničkoj dokumentaciji (original katalogu) nije naveo (označio) da manometri odgovaraju temperaturi do 150 °C, kako je traženo tenderskom dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 2.2. i Aneks 3 a.
- ponuđač za ponuđenu opremu nije dostavio ateste, certifikate i slično, kako je traženo tenderskom dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 3.
3. „ RUDEL PROJEKT " d.o.o. Tuzla,
- ponuđač je ponudio opremu koja nije jasno označena kako bi se obezbijedila ispravna identifikacija,
kako je traženo tenderskom dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 2. podtačka 2.1.
- ponuđač u tehničkoj dokumentaciji (original katalogu) nije naveo (označio) da manometri odgovaraju temperaturi do 150 °C, kako je traženo tenderskom dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 2.2. i Aneks 3 a.
4. „ INELEX " d.o.o. Sarajevo,
-ponuđač za ponuđenu opremu -termometre nije dostavo ateste, certifikate i slično, kako je traženo tenderskom dokumentacijom - Tehnički zahtjevi, tačka 3.
Iz gore navedenih razloga, na osnovu člana 69. stav 2. tačka d. Zakona o javnim nabavkama, ugovorni organ poništava postupak jer nijedna od primljenih ponuda nije prihvatljiva te da se provede novi postupak u skladu sa Zakonom o javnim nabavkama.
Prema Zakonu o javnim nabavkama i Pravilniku o postupku nabavke broj: PR/SN/01 od 24.02.2015. godine, odlučeno je kao u članu 1. ove odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove odluke može se izjaviti žalba, najkasnije u roku od 5 (dana) dana od dana prijema ove odluke.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GLOBEX d.o.o. Zenica - Dobrovoljnih davalaca krvi 4 72000 Zenica
-
MEDICALLUX d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. Pavla Goranina 7 75000 Tuzla
-
SONO MEDICAL d.o.o. Sarajevo - ul. Terezija broj 36 71000 Sarajevo
-
EMEDING d.o.o. Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović bb, Poslovni objekt 6 71000 Sarajevo
-
BROMA BEL d.o.o. Banja Luka - Branka Popovića br 39 78000 Banja Luka
-
Ena d.o.o. Sarajevo - ul. Safvet bega Bašagića br. 40 71000 Sarajevo
-
Phillips International Trading Company d.o.o. Beograd - Žarkovačka 54 11030 Beograd
-
AB PETROL d.o.o. Kakanj - Donji Banjevac broj 17A 72240 Kakanj
-
MPSLab d.o.o. Sarajevo - ul. Generala Mehmeda Alagića br.2 71000 Sarajevo
-
Altium International d.o.o. - ul. Azize Šaćirbegović br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
Erkona d.o.o. Sarajevo - Ul. Paromlinska br. 33 71000 Novo Sarajevo
-
Medikomerc d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 30 71000 Centar
-
PROMA d.o.o. Sarajevo - ul. Braće Mulića broj 48 71000 Sarajevo