Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.02.2021. 08:08
(poništenje aukcije) Nabavka usluga servisiranja pomoćne i putne mehanizacije T 124/20
Mješoviti Holding „Elektroprivreda Republike Srpske" Matično preduzeće a.d. Trebinje
Zavisno preduzeće „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik
Broj: 3099/21.
Dana, 12.02.2021. godine
Na osnovu člana 69. stav 2. tačka a) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH broj 39/14.), člana 8. Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za nabavke („Službeni glasnik BiH" broj: 103/14), na preporuku Komisije za javnu nabavku broj: 2914/21 od 11.02.2021. godine, u postupku: „Nabavka usluge servisiranja pomoćne i putne mehanizacije" - pulem otvorenog postupka, interni broj:124/20 Uprava preduzeća na sjednici održanoj dana 12.02.2021. godine donosi sledeću:
ODLUKU
o poništenju postupka javne nabavke
Član 1.
Prihvata se Preporuka Komisije za javne nabavke broj: 2914/21 od 11.02.2021. godine, te se poništava postupak javne nabavke u predmetu: „Nabavka usluge servisiranja pomoćne i putne mehanizacije" -putem otvorenog postupka, interni broj: 124/20, a na osnovu člana 69. stav 2. tačka a) Zakona o javnim nabavkama, jer nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku.
Član 2.
Za izvršenje ove Odluke zadužuje se i ovlašćuje Služba za pravne i korporativne poslove i Komercijalna služba Preduzeća.
Član 3.
Ova Odluka objaviće se na veb-stranici www.riteugljevik.com. a sve u skladu sa članom 70. stav 6. Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja.
OBRAZLOŽENjE
Postupak javne nabavke pokrenut je na osnovu Odluke Uprave Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj: 22371/20 od 09.09.2020. godine, Odluke Preduzeća o pokretanju postupka javne nabavke broj:25836/2020. od 09.10.2020.godine.
Javna nabavka je provedena putem otvorenog postupka.
Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 49.990,00 KM
Obavještenje o nabavci broj: 1276-1-2-1015-3-570/20 poslato je na objavljivanje dana 07.12.2020.godine, a objavljeno je na Portalu javnih nabavki dana 07.12.2020. godine.
Komisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem broj: 2439/21 od 08.02.2021. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 11.02.2021. godine Izvještaj o radu sa preporukom za poništenje postupka broj: 2914/21 od 11.02.2021. godine u postupku javne nabavke „Nabavka usluge servisiranja pomoćne i putne mehanizacije" otvoreni postupak, interni broj:124/20.
U postupku ро Izvještaju о radu, utvrđeno je da je Komisija za javnu nabavku utvrdila da do isteka krajnjeg roka za prijem ponuda (do 11.02.2021. godine do 10°° časova) na protokol Preduzeća nije zaprimljena nijedna ponuda.
U skladu s članom 69. stav 2. tačka a) Zakona o javnim nabavkama, Komisija za javnu nabavku daje preporuku Upravi preduzeća da poništi postupak javne nabavke usluge servisiranja pomoćne i putne mehanizacije - putem otvorenog postupka, interni broj: 124/20 jer nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku.
U postupku ocjene provedenog postupka, Uprava Preduzeća nije našla razloge, nepravilnosti, niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje Preporuke Komisije za nabavku.
U postupku je utvrđeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je Preporuka data u skladu sa Zakonom, podzakonskim i internim aktima i tenderskim dokumentom.
Iz navedenih razloga, primjenom člana 69. stav 2. taćka a) i člana 70. stav 1., 4. i 6. Zakona o javnim nabavkama odlučeno je kao u članu 1. ove Odluke.
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Protiv ove Odluke može se predati žalba, najkasnije u гоки od 10 (deset) dana od dana prijema ove Odluke. Žalba se predaje Kancelariji za razmatranje žalbi, putem ugovornog organa u pisanoj formi direktno ili preporučenom poštanskom pošiljkom na adresu: Mješoviti Holding „ERS" - MP a.d. Trebinje ZP „Rudnik i Termoelektrana Ugljevik" a.d. Ugljevik, Ugljevik bb, 76330 Ugljevik. Žalba se podnosi u najmanje 3 (tri) primjerka.
Dostavljeno:
1. Ponuđačima,
2. Upravi,
3. Komisiji za nabavke,
4. a/a.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
AC QUATTRO d.o.o. Sarajevo - ul. Put života br. 1 71000 Novo Sarajevo
-
AUTO LIJANOVIĆI d.o.o. Mostar - Bišće polje bb. 88000 Mostar
-
Teknoxgroup BH d.o.o. Teknoxgroup BH Ltd. - ul. Rajlovačka cesta bb 71000 Sarajevo
-
LAZAREVIĆ-PROM d.o.o. Bijeljina - Majevička br.119 76300 Bijeljina
-
CENTROTRANS-TRANZIT d.d., Sarajevo - ul. Kurta Schorka br. 8 71000 Sarajevo
-
REMONT I SERVIS MOTORNIH VOZILA d.o.o. Tuzla - ul. Mitra Trifunovića Uče broj 3 75000 Tuzla
-
Sputer d.o.o. Tuzla - ul. 3. Tuzlanske brigade do br. 26 75000 Tuzla