Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.10.2017. 08:21
(poništenje poziva) Nabavka medicinskih aparata i opreme
OBAVJEŠTENJE O PONIŠTENJU POSTUPKA NABAVKE
611-1-1-26-4-53/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv Javna zdravstvena ustanova Bolnica "Dr. Mladen Stojanović" Prijedor
IDB/JIB 4401532680009
Kontakt osoba DRAŠKO RENDIĆ
Adresa Milana Vrhovca 1
Poštanski broj 79000 Prijedor (sp bl)
Opština/Grad Prijedor (Prijedor)
Telefon (052) 238-415
Faks (052) 238-428
Elektronska pošta bolnica@prijedor.com
Internet adresa
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 2.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 2.b. Nivo
Grad,Prijedor
I 2.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 3. Zajednička nabavka
Ne
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
7
II 2.b. Poništava se
Jedan lot
II 2.b-1. Redni brojevi lotova koji se poništavaju
7
II 3. Da li se namjeravao zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka medicinskih aparata i opreme
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka medicinskih aparata i opreme
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 33000000-0 | Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu |
33125000-2 | Urologija, uređaji za pretrage | |
33123200-0 | Uređaji za elektrokardiografiju | |
33162000-3 | Uređaji i instrumenti za operacione sale | |
Dodatni predmet(i) | 33141641-5 | Sonde |
30232100-5 | Štampači i ploteri | |
33160000-9 | Operaciona tehnika | |
33191000-5 | Uređaji za sterilizaciju, dezinfekciju i higijenu |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: POSTUPAK
III 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
III 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
III 3. Da li se namjeravala koristiti e-aukcija?
Ne
III 4. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
III 6. Da li je objavljeno obavještenje o uspostavljanju sistema kvalifikacije?
Ne
ANEKS E
Broj lota koji se poništava
7
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
LOT 7 Ultrazvučna kada 1,5 L SH
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka i isporuka ultrazvučna kada 1,5 L SH za potrebe bolnice
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 33191000-5 Uređaji za sterilizaciju, dezinfekciju i higijenu
II Ukupna količina ili obim ugovora
Dato u tenderskoj dokumentaciji
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
1500,00
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Do isteka garancije za predmetnu opremu
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JZU bolnica "dr Mladen Stojanović"Prijedor,Milana Vrhovca 1
ODJELJAK IV: RAZLOG PONIŠTENJA
Nije dostavljena nijedna ponuda u određenom krajnjem roku
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Datum poništenja
8.9.2017.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
GODIMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Kranjčevićeva broj 39 71000 Sarajevo
-
NextVision d.o.o. Sarajevo - ul. Kolodvorska br. 11A 71000 Novo Sarajevo
-
IER SAS Suresnes - 3, rue Salomon de Rothschild 92150 Suresnes
-
ALF-OM d.o.o. Banja Luka - Ul. Mladena Stojanovića od br. 43-45 78000 Banja Luka
-
OPTIMA IT d.o.o. Mostar - BRISANO RADI PODJELE - Ul. Hrvatskih branitelja 8a 88000 Mostar
-
ALCOOP d.o.o. Brčko Distrikt BiH - Danila Kiša br. 8 76000 Brčko
-
MIT-ALEX d.o.o. Tuzla - Naselje Slatina (Novi tržni centar) 75000 Tuzla
-
Vizija d.o.o.Brčko distrikt BiH - Svetog Save br.45 76100 Brčko
-
TELEGROUP d.o.o. Banja Luka - Ulica Marije Bursać broj broj 8 78000 Banja Luka
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
D.o.o. COPITRADE Bijeljina - Njegoševa br. 6 76300 Bijeljina
-
PRINTEX d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Sušića broj 9 i 11 71000 Sarajevo
-
01.08.2017