Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.06.2017. 09:49
(poništenje poziva) Nabavka usluga sistematskog pregleda zaposlenika Federalnog ministarstva finansija/financija
BOSNA I HERCEGOVINA
FEDERACIJA BOSNE I HERCEGOVINE
FEDERALNO MINISTARSTVO FINANCIJA
FEDERALNO MINISTARSTVO FINANSIJA S A R A J E V O
Broj: 09-14-6-3595-11/17
Datum: 13.06.2017. godine
Temeljem članka 69. stavak (1) točka b. i stavak (2) točka d) članka 70. stavak (1), (4) i (6) Zakona o javnim nabavkama („Službeni glasnik BiH", broj 39/14) i članka 5. stavak (2) Pravilnika o uspostavljanju i radu Komisije za javne nabavke, na Preporuku Stalne komisije za pripremu, pokretanje i provođenje odobrenih postupaka javne nabavke roba, vršenje usluga i izvođenja radova za 2017. godinu za Federalno ministarstvo financija-finansija za javne nabavke broj: 09-14-6-3595-9/17 od 12.06.2017. godine, u ponovnom postupku javne nabavke- Sistematski pregled zaposlenika FMF, Federalna ministrica financija -finansija donosi
ODLUKU O PONIŠTENJU POSTUPKA JAVNE NABAVKE
SISTEMATSKI PREGLED ZAPOSLENIKA FMF
Član 1.
Poništava se postupak javne nabavke: Nabavka usluge Sistematskog pregleda zaposlenika FMF, temeljem članka 69. stavak (2) točke d) iz razloga što jedina zaprimljena ponuda nije prihvatljiva.
Član 2.
Za izvršenje ove odluke zadužuje se i ovlašćuje Sektor za ekonomsko - financijske i zajedničke poslove Federalnog ministarstva financija - finansija.
Član 3.
Ova odluka objavit će se na web-stranici www.fmf.qov.ba, istovremeno s upućivanjem ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabavke, shodno članku 70. stavak (6) Zakona o javnim nabavkama.
Član 4.
Ova odluka stupa na snagu danom donošenja i dostavlja se svim ponuđačima koji su učestvovali u postupku javne nabike , sukladno članki 71. Stavak (2) Zakona o javnim nabavkama.
Obrazloženje
Postupak javne nabavke pokrenutje Odlukom o ponovnom pokretanju postupka javne nabavke broj: 09-14-6-3595/17 od 16.05.2017. godine. Javna nabavka je provedena putem konkurentskog zahtjeva za dostavu ponuda. Procijenjena vrijednost javne nabavke bez PDV-a je 20.000,00 KM. Obavijest o nabavci broj: 810-7-2-33-3-5/17 objavljena je na Portalu javnih nabavki dana 23.05.2017. godine.
Poziv za preuzimanje tenderske dokumentacije u sistemu ,,E-nabavke" i dostavu ponude je proslijeđen sljedećim ponuđačima (istovremeno sa slanjem obavijesti na Portal javnih nabavki i objavom tenderske dokumentacije na Portalu javnih nabavki):
Ponuđaču: „Poliklinika SANASA" Sarajevo
Ponuđaču: „Poliklinika DR. AL-TAVVIL" Sarajevo
Ponuđaču: „Poliklinika ATRIJUM" d.o.o. Sarajevo
Stalna komisija za javnu nabavku imenovana je Rješenjem broj: broj: 03-05-1-1182/17 od 20.02.2017. godine.
Komisija za javnu nabavku dostavila je dana 13.06.2017. godine izvještaj o radu broj: 09-14-6-3595-10/17 od 12.06.2017. godine, Zapisnik o ocjeni ponuda i Preporuku o poništenju postupka javne nabavke broj: 09-14-6-3595-9/17 od 12.06.2017. godine, u ponovnom postupku javne nabavke - Sistematski pregled zaposlenika FMF.
U postupku po izvješću o radu je utvrđeno je da je Stalna komisija za javnu nabavku blagovremeno i pravilno izvršila otvaranje ponude i ocjenu prispjele ponude, o čemu je sačinila odgovarajuće zapisnike, u kojima je utvrđeno sljedeće:
da je ukupan broj pristiglih ponuda 1 (jedna).
da je blagovremeno zaprimljeno 1 (jedna) ponuda.
da je neblagovremeno zaprimljeno 0 (nula) ponuda.
Na javnom otvaranju ponuda dana 09.06.2017. godine u 11:30 sati, održanog u prostorijama Federalnog ministarstva financija, uvidom u dostavljenu ponudu broj: 01- 35/17 od 07.06.2017. godine, ponuđača Poliklinika Melius Sarajevo, odnosno Aneks 2b - Obrazac za cijenu ponude, Stalna komisija za javne nabavke je uočila da je u tabelarnom dijelu - Sistematski pregled za žene zabilježen broj zaposlenika 87, umjesto 95 žena i u tabelarnom dijelu - Sistematski pregled za muškarce zabilježen broj zaposlenika 35, umjesto 37 muškaraca, kako je traženo tenderskom dokumentacijom broj: 09-14-6-3595-1/17 od 23.05.2017. godine, odnosno Aneksa 2a - Opis usluge.
S obzirom na izloženo, Stalna komisija za javne nabavke zatražila je izjašnjenje-zahtjev za provjeru računske ispravnosti ponude broj: 09-14-6-3595-6/17 od 09.06.2017. godine na predmetne navode, kao i na pojedinačno ponuđene cijene, te na ukupno ponuđenu cijenu s popustom i PDV-om u iznosu od 22.094,57 KM, te dostavljanje potrebne dokumentacije koja dokazuje navode (popunjen, potpisan i ovjeren od strane ovlaštene osobe ponuđača Aneks 2b - Obrazac za cijenu ponude), a sve u skladu s članom 17. Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14 i 20/15).
Dana 09.06.2017. godine, ponuđač Poliklinika Melius Sarajevo, dostavila je Odgovor na zahtjev za provjeru računske ispravnosti ponude broj: 01-38/17 od 09.06.2017. godine, u kojem je navela da je došlo do previda i omaške, te je u koloni broj zaposlenika umjesto stvarnog broja 95 (žene) upisano 87, i u istoj koloni umjesto stvarnog broja 37 upisano 35 (muškarci). Također, u prilogu pojašnjenja dostavljen je Obrazac za ocjenu ponude - Sistematski pregled zaposlenika - Aneks 2b.
U dostavljenom Obrazcu za cijenu ponude - Sistematski pregled zaposlenika - Aneks 2b, od 09.06.2017. godine, Stalna komisija za javne nabavke uočila je da je u koloni -jedinična cijena pregleda po jednom zaposleniku bez PDV-a (u KM), ponuđač Poliklinika Melius, izvršio ispravku u odnosu na ponudu 01-35/17 od 07.06.2016. godine, što je u suprotnosti s člankom 17. stavak (5) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14 i 20/15). Ponuda ponuđača Poliklinika Melius je prihvatljiva u pravnom i tehničkom, ali ne ispunjava uvjete i zahtjeve u ekonomskom smislu, te nije prihvatljiva sukladno članku 69. stavak (2) točka d) Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14 od 19.05.2014. godine).
U postupku donošenja ove odluke, posebno su cijenjene činjenice da je Stalna komisija za javnu nabavku, pravilno i potpuno, izvršila ocjenu kvalificiranosti ponuđača te ocjenu prispjele ponude, sukladno kriterijima iz Tenderske dokumentacije.
U postupku ocjene provedenog postupka, rukovoditelj ugovornog tijela nije našao razloge, nepravilnosti niti propuste u radu, koji bi eventualno bili osnov za neprihvatanje preporuke Stalne komisije za javnu nabavku.
Naime, u postupku je ocijenjeno da je Komisija u svemu pravilno postupila, te da je preporuka o poništenju predmetnog postupka javne nabavke data sukladno Zakonu o javnim nabavkama, podzakonskim aktima, internim aktima i tenderskom dokumentacijom.
Naime, u postupku predmetne javne nabavke nesumnjivo je utvrđeno da razmatrana ponuda ponuđača „Poliklinika Melius" Sarajevo nije prihvatljiva sukladno članku 69. stavak (2) točka d) Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", broj 39/14 od 19.05.2014. godine) i člankom 17. stavak (5) Uputstva za pripremu modela tenderske dokumentacije i ponude („Službeni glasnik BiH", broj: 90/14 i 20/15) u ekonomskom smislu ne ispunjava uvjete ugovornog organa, čime su se stekli uvjeti za poništenje postupka javne nabavke.
Iz navedenih razloga, primjenom članka 69. stavak (1) točka b) i stavak (2) točka d) Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine, odlučeno je kao u članku 1. ove Odluke .
POUKA O PRAVNOM LIJEKU:
Svaki ponuđač koji ima legitimni interes u predmetnom postupku javne nabavke, a koji smatra da je ugovorni organ u toku postupka prekršio jednu ili više odredbi Zakona o javnim nabavkama ima pravo uložiti žalbu u pisanoj formi u roku od 5 (pet) dana od dana prijema ove odluke u skladu s člankom 99. Zakona o javnim nabavkama.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Zavod za medicinu rada Kantona Sarajevo - Bulevar Meše Selimovića broj 2 71000 Sarajevo
-
JZU Institut za javno zdravstvo Republike Srpske - Ulica Jovana Dučića broj 1 78000 Banja Luka
-
DOM ZDRAVLJA TOMISLAVGRAD - Dr.Mije Ferića 12 80240 Tomislavgrad
-
Kantonalni zavod za medicinu rada i sportsku medicinu - Bulevar Kralja Tvrtka I broj 4 72000 Zenica
-
JZU Dom zdravlja Živinice - ul. Alije Izetbegovića br. 17 75270 Živinice
-
JZNU Dom zdravlja Tuzla - ul. Albina i Franje Herljevića broj 1 75000 Tuzla
-
ZAVOD ZA ZDRAVSTVENU ZAŠTITU RADNIKA U SAOBRAĆAJU Sarajevo - Kolodvorska 10 71000 Sarajevo
-
JU DOM ZDRAVLJA SA STACIONAROM Kakanj - Ul. Zeničkog-partizanskog odreda broj 110 72240 Kakanj