Poziv na prijavu za učešće u programu Podrška razvoju preduzetništva mikro kompanija i obrta u BiH kroz promotivnu cijenu za računovodstvene usluge na godinu dana

Datum objave: 02.03.2021. 08:30 / Izvor: Dnevni Avaz, 02.03.2021.

Establish d.o.o.

Kompanija Establish d.o.o. za ekonomski, finansijski i pravni konsalting usmjerena je na pružanje finansijsko-računovodstvenih usluga, kao i širok spektar U usluga i rješenja, te bogat izbor proizvoda koji zadovoljavaju savremene poslovne procese. Radimo zajedno sa našim klijentima kao partnerima i fokusiramo se na timski rad, nuded cjelovitu podršku, od savjeta do rješenja. Krajnji cilj je da klijentu ponudimo više od usluge. Naše opredjeljenje je pronalazak i implementacija rješenja za naše klijente, rješenja koja stvaraju potrebnu vrijednost za klijenta i obuhvataju njihov poslovni razvoj.

Svjesni problema sa kojima se suočava privatni sektor, a koji su uzrokovani pojavom pandemrje COVID-19 virusa, Establish d.o.o. je pokrenuo inicijativu dodjele besplatnih računovodstvenih usluga do 100 mikro kompanija na period od godinu dana. Na ovaj način projekat doprinosi unapređenju preduzetničke kulture u BiH na način da mikro kompanijama i obrtima obezbjeduje platformu za profesionalne poslovne procese i prelazak na digitalno poslovanje, te s tim u vezi objavljujemo:

 

POZIV

NA PRIJAVU ZA UČEŠĆE U PROGRAMU

"PODRŠKA RAZVOJU PREDUZETNIŠTVA MIKRO KOMPANIJA I

OBRTA U BIH KROZ PROMOTIVNU CIJENU ZA

RAČUNOVODSTVENE USLUGE NA GODINU DANA"

 

Ko je kvalifikovan?

Svi subjekti koji se bave uslužnim djelatnostima i registrovani su na području FBiH, kao obrti ili društva sa ograničenom odgovornošću (d.o.o.), koja imaju do 10 uposlenih, u prosjeku do 50 ulaznih računa na mjesečnom nivou mjereno posljednja tri mjeseca od dana objave Poziva i promet do 4 miliona KM.

 

 

Šta nudimo?

Besplatne računovodstvene usluge za prvih godinu dana kroz projekat podrške poduzetništvu i promociju tehničkog i ekonomskog razvoja.

 

Obzirom da se usluge računovodstva pružaju na modernom softveru, kompanije dobivaju prilike za tehnički i ekonomski razvoj kroz benefite:

- Digitalnu transformaciju preduzeća

- Modernizacija i stalna kontrola nad svim poslovnim procesima i novčanim tokovima

- Kontinuirana podrška poslovanju kroz stručno savjetovanje

 

Koje uvjete je potrebno ispunjavati?

Uslov je potpisivanje ugovora na minimalno 2 godine.

Obaveza klijenata je samo da osiguraju skener u sjedištu obavljanja djelatnosti u vlastitoj režiji u svrhu slanja elektronske dokumentacije (zamjena skeneru može biti i smartphone).

Prijava putem javnog poziva ne znači zaključenje ugovora.

Ovaj poziv ne predstavlja obavezujuću ponudu.

 

Mjesto i način podnošenja aplikacija

Potrebno je popuniti online formu na https://forspace.ba/besplatno-racunovodstvo

U slučaju pitanja, možete nas kontaktirati i putem emaila: info@forspace.ba

 

Potrebna dokumentacija za prijavu na Poziv:

U slučaju kvalifikovanja potrebno je dostaviti dokumentaciju koja dokazuje da su ispunjeni traženi uslovi (dostaviti prilikom prijave samo posljednji zvanični javni finansijski izvještaj).

 

Rangiranje aplikacija

Na osnovu blagovremenih i potpunih prijava izvršit će se izbor ukupno do 100 učesnika koji ispunjavanju navedene kriterije i uvjete, koji ce biti kontaktirani u periodu do 60 dana od dana zatvaranja oglasa. Kriteriji po prioritetu ce biti očuvanja radnih mjesta i očuvanje poduzetništva BH ekonomije pogodjenih pandemijom.

 

Rok za apliciranje:

Rok prijave je 25.3.2021.

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: