Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 02.03.2021. 08:30
Poziv na prijavu za učešće u programu Podrška razvoju preduzetništva mikro kompanija i obrta u BiH kroz promotivnu cijenu za računovodstvene usluge na godinu dana
Establish d.o.o.
Kompanija Establish d.o.o. za ekonomski, finansijski i pravni konsalting usmjerena je na pružanje finansijsko-računovodstvenih usluga, kao i širok spektar U usluga i rješenja, te bogat izbor proizvoda koji zadovoljavaju savremene poslovne procese. Radimo zajedno sa našim klijentima kao partnerima i fokusiramo se na timski rad, nuded cjelovitu podršku, od savjeta do rješenja. Krajnji cilj je da klijentu ponudimo više od usluge. Naše opredjeljenje je pronalazak i implementacija rješenja za naše klijente, rješenja koja stvaraju potrebnu vrijednost za klijenta i obuhvataju njihov poslovni razvoj.
Svjesni problema sa kojima se suočava privatni sektor, a koji su uzrokovani pojavom pandemrje COVID-19 virusa, Establish d.o.o. je pokrenuo inicijativu dodjele besplatnih računovodstvenih usluga do 100 mikro kompanija na period od godinu dana. Na ovaj način projekat doprinosi unapređenju preduzetničke kulture u BiH na način da mikro kompanijama i obrtima obezbjeduje platformu za profesionalne poslovne procese i prelazak na digitalno poslovanje, te s tim u vezi objavljujemo:
POZIV
NA PRIJAVU ZA UČEŠĆE U PROGRAMU
"PODRŠKA RAZVOJU PREDUZETNIŠTVA MIKRO KOMPANIJA I
OBRTA U BIH KROZ PROMOTIVNU CIJENU ZA
RAČUNOVODSTVENE USLUGE NA GODINU DANA"
Ko je kvalifikovan?
Svi subjekti koji se bave uslužnim djelatnostima i registrovani su na području FBiH, kao obrti ili društva sa ograničenom odgovornošću (d.o.o.), koja imaju do 10 uposlenih, u prosjeku do 50 ulaznih računa na mjesečnom nivou mjereno posljednja tri mjeseca od dana objave Poziva i promet do 4 miliona KM.
Šta nudimo?
Besplatne računovodstvene usluge za prvih godinu dana kroz projekat podrške poduzetništvu i promociju tehničkog i ekonomskog razvoja.
Obzirom da se usluge računovodstva pružaju na modernom softveru, kompanije dobivaju prilike za tehnički i ekonomski razvoj kroz benefite:
- Digitalnu transformaciju preduzeća
- Modernizacija i stalna kontrola nad svim poslovnim procesima i novčanim tokovima
- Kontinuirana podrška poslovanju kroz stručno savjetovanje
Koje uvjete je potrebno ispunjavati?
Uslov je potpisivanje ugovora na minimalno 2 godine.
Obaveza klijenata je samo da osiguraju skener u sjedištu obavljanja djelatnosti u vlastitoj režiji u svrhu slanja elektronske dokumentacije (zamjena skeneru može biti i smartphone).
Prijava putem javnog poziva ne znači zaključenje ugovora.
Ovaj poziv ne predstavlja obavezujuću ponudu.
Mjesto i način podnošenja aplikacija
Potrebno je popuniti online formu na https://forspace.ba/besplatno-racunovodstvo
U slučaju pitanja, možete nas kontaktirati i putem emaila: info@forspace.ba
Potrebna dokumentacija za prijavu na Poziv:
U slučaju kvalifikovanja potrebno je dostaviti dokumentaciju koja dokazuje da su ispunjeni traženi uslovi (dostaviti prilikom prijave samo posljednji zvanični javni finansijski izvještaj).
Rangiranje aplikacija
Na osnovu blagovremenih i potpunih prijava izvršit će se izbor ukupno do 100 učesnika koji ispunjavanju navedene kriterije i uvjete, koji ce biti kontaktirani u periodu do 60 dana od dana zatvaranja oglasa. Kriteriji po prioritetu ce biti očuvanja radnih mjesta i očuvanje poduzetništva BH ekonomije pogodjenih pandemijom.
Rok za apliciranje:
Rok prijave je 25.3.2021.
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
Deloitte d.o.o. Sarajevo - ul. Zmaja od Bosne br. 12 C 71000 Sarajevo
-
SUR KNJIGOVODSTVENA AGENCIJA FIRA Trebinje - KOSOVSKA 8 89101 Trebinje
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
KPMG B-H d.o.o. - ul. Zmaja od Bosne broj 7-7a 71000 Novo Sarajevo
-
SAVEZ RAČUNOVOĐA I REVIZORA RS Banja Luka - Petra Kočića 59 78101 Banja Luka
-
SEVOI GRUPA d.o.o. Sarajevo - ul. Skenderija br. 46 71000 Sarajevo
-
Agencija AFIP d.d. Sarajevo - ul. Ložionička br. 3 71000 Sarajevo
-
RECONS d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Sarajevo
-
Grant Thornton d.o.o. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 2 78000 Banja Luka
-
Orfis d.o.o. Gračanica - ul. Mehmeda Ahmedbegovića bb 75320 Gračanica