Prodaja motornih vozila Nissan Terano

Datum objave: 22.01.2020. 13:00 / Izvor: Akta.ba, 22.01.2020.

22.01.2020.

 

ŠGD HERCEGBOSANSKE ŠUME  d.o.o. KUPRES

 

Broj: 01/P-210/20

Datum:   22.01.2020

 

Temeljem Odluke broj01/1-132/2018 od 23. veljače 2018, i Odluke broj 01/1-18/2020 od 15. Siječnja 2020. raspisujem

 

NATJEČAJ

o prodaji osnovnih sredstava javnim nadmetanjem

 

1.Datum javnog nadmetanja

Javno nadmetanje će se održati 30.01.2020. u sali za sastanke Direkcije sa početkom od 11:00 sati.

 

2.Predmet licitacije

Predmet licitacije su slijedeća osnovna sredstva

 

LOT 1. MOTORNA VOZILA

RED. BROJ

MARKA VOZILA

GODINA PROIZVODNJE

REGISTARSKA OZNAKA

STANJE VOZILA

CIJENA KM

BROJ  ŠASIJE

ORGANIZACISKA JEDINICA

1.

NISSAN TERANO

2004

225-M-520

NEISPRAVNO

4500

VSKTVUR20U0546511

ŠUM. DRVAR

2.

NISSAN TERANO

2005

A16-E-764

NEISPRAVNO

2600

VSKTVUR20U0565567

ŠUM. B.GRAHOVO

 

Osnovna sredstva koja su predmet javnog nadmetanja mogu se pogledati svakim radnim danom u vremenu od 900 sati do 1500 sati na lokacijama koje su navedene gore u tabelama.

 

3.Pravo sudjelovanja

Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe  koje uplate 10% početne cijene LOT-a za koji daju ponudu na račun 3381502289612538 UNICREDIT BANK D.D. ili na blagajni Direkcije.

Za više detalja o oglašenim lotovima  kontakt osobe su  gosp. Marko Vrgoč telefon: 034/276-529 i mobitel: 063/331-070

 

4.Sadržaj ponude

Ponuda se podnosi na originalnom obrascu koji se može preuzeti u Direkciji poduzeća u Kupresu u službi mehanizacije kod gosp. Marka Vrgoča.

Ponuda se dostavlja u zatvorenoj koverti u koju se obvezno stavlja i dokaz o uplati 10% početne vrijednosti lot-a za koji se aplicira.

 

5. Predavanje ponude

Svi zainteresirani mogu dostaviti svoje zatvorene ponude sa naznakom „ponuda za licitaciju“ u Direkciji Kupres u službi mehanizacije n/r  predsjednika povjerenstva, do dana 30 .01.2020. godine do 10:00 sati.

 

6.Otvaranje ponuda

Otvaranje ponuda će se vršiti javno na dan 30 .01.2020. godine u 11:00 sati , u Sali za sastanke u Direkciji u Kupresu.

 

7.Kriterij za ocjenu ponude

Kriterij za ocjenu ponude je najbolja ponuđena cijena.

 

8. Zaključivanje ugovora

Sa najuspješnijim ponuđačem zaključit će ugovor o kupoprodaji osnovnih sredstava.

Prije zaključivanja ugovora izabrani ponuđač je dužan uplatiti cijelokupan iznos u roku od 3 dana od dana licitacije. U slučaju da ponuđač u navedenom roku ne uplati vrijednost kupljenih osnovnih srestava, smatrat će se da je odustao od ponude i gubi pravo na povrat uplaćene kaucije.

 

Predsjednik povjerenstva

Marko Vrgoč

 

natjecaj_osnovna_sredstva_22.01.2020.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: