Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 24.02.2021. 10:30
Prodaja rashodovanih sredstava: komponente antenskih stubova (željezo) i komora za pjeskarenje
Broj: 05.2.3-175-14549/21-1( 3529)
Sarajevo: 24.02.2021.godine
Na osnovu Uputstva o postupku prodaje sredstava Dioničkog društva BH Telecom Sarajevo broj: WI 8-10/08-01 od 24.08.2017. godine, BH Telecom d.d. Sarajevo – Izvršna direkcija za ekonomsko-finansijske poslove objavljuje:
JAVNI OGLAS
ZA PRODAJU RASHODOVANIH SREDSTAVA DRUŠTVA
I.
Predmet Javnog poziva je izbor najpovoljnijeg ponuđača za kupovinu rashodovanih sredstava BH Telecoma d.d., a prema ovjerenoj specifikaciji kako slijedi:
LOT - 1 Komponente antenskih stubova (željezo) – cca. 25 tona
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 7.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Pismeno javno nadmetanje
Visina i način polaganja depozita – 7.000,00 KM - Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; krug Telecom Inženjering / ATC AP
LOT - 2 Komora za pjeskarenje – 1 komad
Stanje opreme: korišteno
Početna prodajna vrijednost – 2.000,00 KM (netto)
Vrsta postupka/način prodaje – Usmeno javno nadmetanje/ Licitacija
Visina i način polaganja depozita – 2.000,00 KM - Žiralno
Način plaćanja: Avans 100%
Vrijeme i mjesto primopredaje sredstava – do 7 radnih dana; krug Objekta Telecom Inženjeringa
II.
Detaljnije informacije o rashodovanim sredstvima koja su predmet prodaje zainteresovani kupci mogu dobiti u skladištu rashodovanih sredstava Društva Alipšain most - Halilovići, Džemala Bijedića 177, 71000 Sarajevo, svakim radnim danom u terminu od 09.00 – 14.00 sati, uz obaveznu prethodnu najavu.
Osobe ovlaštene za davanje informacija:
- Kemal Šalaka, T: 062 330 066 (kemal.salaka@bhtelecom.ba)
- Sead Bičo, T: 033 766 666; (sead.bico@bhtelecom.ba)
Sva rashodovana sredstva su uskladištena na slijedećim lokacijama:
- Priručno skladište rashodovane opreme Telecom inženjering, Bulevar Meše Selimovića 18, Sarajevo
Postupak prodaje će izvršiti Komisija za prodaju sredstava koja je imenovana od strane direktora Izvršne direkcije za pravne poslove i upravljanje organizacijom Društva Rješenjem broj: 03-16-75333-8/20 od 23.09.2020. godine.
III.
• Način prodaje:
- Usmeno javno nadmetanje / licitacija za LOT-2
- Pismeno javno nadmetanje za LOT-1
• Depozit / garancija za ozbiljnost ponude:
- Svi učesnici u postupku dužni su kao sredstvo obezbjeđenja za ozbiljnost ponude uplatiti depozit na depozitni račun Društva kod Raiffeisen bank d.d. Sarajevo br. 1610000030950092 (odnosi se na ponuđače – pravna i fizička lica) u iznosu od 100% početne prodajne vrijednosti LOT-a na kojem učestvuje.
• Uplata ponuđene cijene izvršiti će se u skladu sa izdatim predračunom odnosno zadržavanjem iznosa depozita u visni postignute kuporodajne cijene.
• Predaja kupljenih sredstava kupcu – najpovoljnijem ponuđaču će se izvršit na navedenoj lokaciji uskladištenja, po izvršenoj uplati kupoprodajne cijene i uz obostrani potpis otpremnice / zapisnika o primopredaji, bez prava na naknadnu reklamaciju.
• Povrat uplaćenih sredstava koji su ponuđači uplatili na ime depozita izvršit će se na tekući / transakcioni račun ponuđača, izuzev onom ponuđaču koji je izabran kao najpovoljniji kojem će se ukupna obaveza plaćanja ugovorene prodajne cijene umanjiti za iznos uplaćenog depozita.
• U slučaju da najpovoljniji ponuđač odustane od kupovine, prodavac zadržava sredstva uplaćena po osnovu garancije za ozbiljnost ponude (depozit), a sredstva koja su predmet prodaje će se ponuditi sljedećem rangiranom ponuđaču, ukoliko je to u interesu prodavca.
• Sva oprema koja je predmet prodaje kupuje se u zatečenom stanju bez mogućnosti naknadne reklamacije.
IV.
Prijave za učestvovanje na Javnom nadmetanju / licitaciji za kupovinu rashodovane opreme iz tačke I. ovog javnog poziva se trebaju predati na Protokol BH Telecom-a, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo, ili dostaviti preporučenom poštom u zatvorenoj koverti sa upisanim podacima o ponuđaču i naznačenim brojem LOT-a/ova za koje učestvuje sa naznakom „Prijava za javno nadmetanje po Javnom Oglasu br. 05.2.3-175-14549/21-1 (NE OTVARATI!)“, najkasnije do srijede 03.03.2021. godine do 10:00 sati (za sve LOT-ove)
• Prijave koje na Protokol BH Telecom-a d.d. Sarajevo budu dostavljene nakon navedenog roka neće biti uzete u razmatranje i bit će ODMAH vraćene!
Prijava treba da sadrži:
a) prijavu sa upisanim iznosom incijalne ponude/ cijene za svaki LOT,
b) lične i kontakt podatke o ponuđaču (ime i prezime / naziv, adresa, telefon, fax, e-mail)
c) podatke o bankovnom transakcijskom / tekućem računu ponuđača,
d) ovjerenu kopiju Rješenja o registraciji i porezni ID Broj za pravna lica - ovjera Opština,
e) ovjerenu kopiju lične karte za fizička lica - ovjera Opština,
f) potpisanu i ovjerenu izjavu o prihvatanju ponuđene opreme u zatečenom stanju – ovjera Opština,
g) potpisanu i ovjerenu izjavu ponuđača kojom se obavezuje da će, ukoliko bude izabran kao najpovoljniji, izvršiti uplatu ukupnog ugovorenog iznosa u roku 10 (deset) dana – ovjera Opština,
h) potpisanu i ovjerenu izjavu o roku važenja licitirane ponude (30 dana) - ovjera Opština,
i) dokaz o ispunjenju obaveze dostavljanja sredstva obezbjeđenja za ozbiljnost ponude (dokaz o uplati depozita / kaucije) – Uplatnica,
Javno nadmetanje će se obaviti u petak 05.03.2021. godine u 10:00 sati (za sve LOT-ove), u upravnoj zgradi Društva - Generalna direkcija, Franca Lehara 7, 71000 Sarajevo – Sala za sastanke, V sprat.
Osnovni kriterij za odabir najpovoljnijeg ponuđača isključivo će se zasnivati na najvećoj ponuđenoj cijeni formalno-pravno zadovoljavajuće ponude.
• Prisustvovanje na javnom nadmetanju dozvolit će se samo ovlaštenim predstavnicima ponuđača ili njihovim opunomoćenicima uz obavezno pridržavanje svih važećih epidemidemioloških mjera.
• U sali može biti prisutno samo jedno lice ispred svakog ponuđača.
POTPREDSJEDNIK KOMISIJE:
Kemal Šalaka
SAGLASNI:
Rukovodilac Sektora za nabavke Izvršni direktor ID za EFP
Fuad Kozadra, dipl.ecc Mirza Odobašić, BA.ecc
Prilog:
- Kopija Zapisnika Komisije sa prijedlogom za objavu Oglasa o prodaji br: 05.2.3-175-14549/21 ( 3529) od 08.02.2021.godine
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
VmS group d.o.o. Sarajevo - ul. Hasana Merdžanovića 17 71320 Vogošća
-
Imel d.o.o. Lukavac - ul. Skendera Kulenovića bb 75300 Lukavac
-
SATING-MEDIA d.o.o. Kupres - ul. Dubrovačka br.4 80320 Kupres
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
EUROENERGETIKA d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara do B11 - PZC Stupine II/81 75000 Tuzla