Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 15.09.2017. 16:19
(aukcija) Nabavka usluga komunikacije visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – linkovi i BACKUP istih
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
814-1-2-38-3-17/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv ZAVOD ZDRAVSTVENOG OSIGURANJA KANTONA SARAJEVO
IDB/JIB 4200178560003
Kontakt osoba Džemo Kojić
Adresa Ložionička 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 725-200
Faks (033) 725-298
Elektronska pošta javne.nabavke@kzzosa.ba
Internet adresa www.kzzosa.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Kanton Sarajevo
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Više lotova
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Usluge komunikacija visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – linkovi i BACKUP istih
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge komunikacija visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – linkovi i BACKUP istih
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 32000000-3 | Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema |
Dodatni predmet(i) | 32430000-6 | Širokopojasna mreža |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
Prema Tenderskoj dokumentaciji
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Prema Tenderskoj dokumentaciji
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Prema Tenderskoj dokumentaciji
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Prema Tenderskoj dokumentaciji
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
7.10.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 25.10.2017. 13:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 25.10.2017. 13:30:00
Adresa i mjesto Ložionička broj 2
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Džemo Kojić
Adresa Ložionička 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 725-200
Faks (033) 725-298
Elektronska pošta javne.nabavke@kzzosa.ba
Internet adresa www.kzzosa.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Džemo Kojić
Adresa Ložionička 2
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 725-200
Faks (033) 725-298
Elektronska pošta javne.nabavke@kzzosa.ba
Internet adresa www.kzzosa.ba
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Usluge komunikacija visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – primarni linkovi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge komunikacija visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – linkovi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema
Dodatni predmet(i) 32430000-6 Širokopojasna mreža
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
200000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema Tenderskoj dokumentaciji
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta ugovora
Usluge komunikacija visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – backup linkovi
I 2. Kratak opis predmeta ugovora
Usluge komunikacija visoke propusnosti za funkcionisanje integralnog informacionog sistema – backup linkovi
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 32000000-3 Radijska, televizijska, komunikacijska i srodna oprema
Dodatni predmet(i) 32430000-6 Širokopojasna mreža
III Ukupna količina ili obim ugovora
Prema Tenderskoj dokumentaciji
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
100000,00
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Prema Tenderskoj dokumentaciji
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Prema Tenderskoj dokumentaciji
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Institute for health insurance Canton sarajevo
UIN 4200178560003
Contact person Džemo Kojić
Address Ložionička 2
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 725-200
Fax number (033) 725-298
Email address javne.nabavke@kzzosa.ba
Website address www.kzzosa.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Sarajevo Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Computer and related services
II 1.a. Title of the object of the contract
High bandwidth communications services for the functioning of an integral IS - primary and backup links
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 32000000-3 Radio, television, communication, telecommunication and
related equipment
Additional object(s) 32430000-6 Wide area network
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
As in the tender documents
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
7.10.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
Yes
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 25.10.2017. 13:00:00
Address and place Ložionička broj 2
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
UNIS Telekom d.d. Mostar - Dr. Ante Starčevića 50 88000 Mostar
-
Hidraulika Hukić d.o.o. Tuzla, u stečaju - ul. M.Trifunovića Uče br. 36 75000 Tuzla
-
KUW-ING d.o.o. Kalesija, u likvidaciji - Dubnica bb 75260 Kalesija
-
Odašiljači i veze d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 269d 10000 Zagreb
-
CoSIM-systems d.o.o. Banja Luka - Ulica Romanijska broj 1a-lokal 1 78000 Banja Luka
-
Ericsson Nikola Tesla BH d.o.o. - Kralja Petra Krešimira IV, Lamela B bb. 88000 Mostar
-
AVC d.o.o.Sarajevo - Ul. Azize Šaćirbegović broj 7 71000 Sarajevo
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
POLIS d.o.o. export-import Prijedor - Ulica kralja Aleksandra bb 79101 Prijedor
-
ELCOM d.o.o. Tuzla - ul. M.M.Dizdara-Stupine B-2 75000 Tuzla
-
INFONET d.o.o. Tuzla - ul. Mehmedalije Maka Dizdara 26 75000 Tuzla
-
SK Tradeing d.o.o. Sarajevo - ul. Alipašina br. 53 71000 Centar
-
Lanaco d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78000 Banja Luka
-
17.07.2018
-
09.07.2018
-
26.02.2018
-
26.02.2018
-
26.12.2017