Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 23.05.2017. 10:34

(HR) Izvođenje radova na sanaciji i konačnom zatvaranju odlagališta komunalnog otpada Grabovica

Izvor: Official Journal of the European Union, 23.05.2017.

Hrvatska-Dubrovnik: Sanacijski radovi

2017/S 098-193054

Obavijest o nadmetanju

Radovi

Direktiva 2014/24/EU

Odjeljak I: Javni naručitelj

I.1)Naziv i adrese
Čistoća d. o. o., Dubrovnik
16912997621
Put od Republike 14
Dubrovnik
20000
Hrvatska
Osoba za kontakt: Lucija Kusalić
Telefon: +385 20642338
E-pošta: lucija.kusalic@cistocadubrovnik.hr
NUTS kod: HR037

Internetska(-e) adresa(-e):

Glavna adresa: www.cistocadubrovnik.hr

I.2)Zajednička nabava
I.3)Komunikacija
Dokumentacija o nabavi dostupna je besplatno i može joj se u potpunosti pristupiti izravno i neograničeno na: https://eojn.nn.hr/SPIN/application/ipn/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?OznakaDokumenta=2017/S+0F2-0009948
Dodatne informacije dostupne su na prethodno navedenoj adresi
Ponude ili zahtjevi za sudjelovanje moraju se podnijeti elektronički na: https://eojn.nn.hr/Oglasnik
I.4)Vrsta javnog naručitelja
Tijelo kojime se upravlja na temelju javnog prava
I.5)Glavna djelatnost
Stambeno i komunalno gospodarstvo i usluge

Odjeljak II: Predmet

II.1)Opseg nabave
II.1.1)Naziv:

 

Sanacija i konačno zatvaranje odlagališta komunalnog otpada „Grabovica”.

 

Referentni broj: 06/17 MV
II.1.2)Glavna CPV oznaka
45453100
II.1.3)Vrsta ugovora
Radovi
II.1.4)Kratak opis:

 

Sanacija i konačno zatvaranje odlagališta komunalnog otpada „Grabovica” uključuje radove na tijelu odlagališta, bušenje zdenaca za otplinjavanje, postavljanje plinovoda, odzračnika i baklje za spaljivanje plina, radove na postojećim lagunama, izgradnju upojnog bunara, obodnih kanala kao i krajobrazno uređenje, a sve u skladu s Izvedbenim projektom.

 

II.1.5)Procijenjena ukupna vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 13 350 000.00 HRK
II.1.6)Podaci o grupama
Ovaj ugovor podijeljen je na grupe: ne
II.2)Opis
II.2.1)Naziv:
II.2.2)Dodatne šifre CPV-a
45453100
II.2.3)Mjesto izvršenja
NUTS kod: HR037
Glavna lokacija ili mjesto izvršenja:

 

Odlagalište „Grabovica” – Osojnik.

 

II.2.4)Opis nabave:

 

Sanacija i konačno zatvaranje odlagališta komunalnog otpada „Grabovica”.

 

II.2.5)Kriteriji za dodjelu
Niže navedeni kriteriji
Kriterij troška - Naziv: Relativni ponder cijene je 100 %, a vezano za čl. 452, ZJN-a 2016 koji propisuje da članak 284. stavci 4. i 5. navedenog Zakona stupaju na snagu 1.7.2017 godine / Ponder: = (Ymin/Yp) x 100
II.2.6)Procijenjena vrijednost
Vrijednost bez PDV-a: 13 350 000.00 HRK
II.2.7)Trajanje ugovora, okvirnog sporazuma ili dinamičkog sustava nabave
Trajanje u mjesecima: 12
Ovaj ugovor podložan je obnavljanju: ne
II.2.10)Podaci o varijantama
Varijante su dopuštene.: ne
II.2.11)Podaci o opcijama
Opcije: ne
II.2.12)Podaci o elektroničkim katalozima
II.2.13)Podaci o fondovima Europske unije
Nabava je povezana s projektom i/ili programom koji se financira iz fondova Europske unije: ne
II.2.14)Dodatni podaci

Odjeljak III: Pravni, gospodarski, financijski i tehnički podaci

III.1)Uvjeti sudjelovanja
III.1.1)Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti, uključujući zahtjeve koji se odnose na upis u strukovne ili obrtne registre
III.1.2)Ekonomska i financijska sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.3)Tehnička i stručna sposobnost
Kriteriji za odabir kako je navedeno u dokumentaciji o nabavi
III.1.5)Podaci o rezerviranim ugovorima
III.2)Uvjeti povezani s ugovorom
III.2.2)Uvjeti izvršenja ugovora:

 

Prema DoN-u.

 

III.2.3)Podaci o osoblju odgovornom za izvršenje ugovora

Odjeljak IV: Postupak

IV.1)Opis
IV.1.1)Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV.1.3)Podaci o okvirnom sporazumu ili dinamičkom sustavu nabave
IV.1.4)Podaci o smanjenju broja rješenja ili ponuda tijekom pregovaranja ili dijaloga
IV.1.6)Podaci o elektroničkoj dražbi
IV.1.8)Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi (GPA)
Nabava je obuhvaćena Sporazumom o javnoj nabavi: ne
IV.2)Administrativni podaci
IV.2.1)Prethodna objava povezana s ovim postupkom
IV.2.2)Rok za dostavu ponuda ili zahtjeva za sudjelovanje
Datum: 09/06/2017
Lokalno vrijeme: 16:00
IV.2.3)Procijenjeni datum slanja poziva na dostavu ponuda ili na sudjelovanje odabranim natjecateljima
IV.2.4)Jezici na kojima se mogu dostaviti ponude ili zahtjevi za sudjelovanje:
Hrvatski
IV.2.6)Minimalni rok valjanosti ponude
Trajanje u mjesecima: 3 (od isteka roka za dostavu ponuda)
IV.2.7)Uvjeti za otvaranje ponuda
Datum: 09/06/2017
Lokalno vrijeme: 16:00
Mjesto:

 

Čistoća d. o. o., Dr. Ante Starčevića 9, HR-20000 Dubrovnik, zgrada Croatia osiguranja d. d., 4. kat.

 

Odjeljak VI: Dopunski podaci

VI.1)Podaci o obnavljanjima
Ova nabava će se ponavljati.: ne
VI.2)Podaci o elektroničkim tijekovima rada
VI.3)Dodatni podaci:

 

Sve prema DoN-u.

 

VI.4)Postupci pravne zaštite
VI.4.1)Tijelo nadležno za postupak pravne zaštite
Državna komisija za kontrolu postupaka javne nabave
Koturaška cesta 43/IV
Zagreb
10000
Hrvatska
Telefon: +385 14559930
E-pošta: dkom@dkom.hr
Telefaks: +385 14559933

Internetska adresa:www.dkom.hr

VI.4.2)Tijelo nadležno za postupke mirenja
VI.4.3)Postupak pravne zaštite
Detaljnji podaci o roku(-ovima) za postupke pravne zaštite:

 

Žalba se izjavljuje Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave, na adresu: Koturaška cesta 43/IV, HR-10000 Zagreb. Žalitelj je obvezan primjerak žalbe dostaviti naručitelju u roku za žalbu. Žalba koja nije dostavljena javnom naručitelju u skladu sa stavkom (3) članka 405. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/16), smatrat će se nepravodobnom.

U otvorenom postupku javne nabave (male vrijednosti) žalba se izjavljuje u roku 10 dana od dana:

— objave poziva na nadmetanje u odnosu na sadržaj poziva na nadmetanje i dokumentacije o nabavi te dodatne dokumentacije ako postoji,

— objave obavijesti o ispravku, u odnosu na sadržaj ispravka,

— objave izmjene dokumentacije o nabavi u odnosu na sadržaj izmjene dokumentacije, otvaranja ponuda u odnosu na propuštanje javnog naručitelja da odgovori na pravodobno dostavljen zahtjev za objašnjenjem ili izmjenom vezanom uz dokumentaciju o nabavi te na postupak otvaranja ponuda,

— primitka odluke o odabiru ili odluke o poništenju u odnosu na postupak pregleda, ocjene i odabira ponuda odnosno razloge poništenja.

Žalitelj koji je propustio izjaviti žalbu u određenoj fazi otvorenog postupka javne nabave sukladno odredbi stavka 1. članka 406. Zakona o javnoj nabavi (NN broj 120/16) nema pravo na žalbu u kasnijoj fazi postupka za prethodnu fazu.

 

VI.4.4)Služba od koje se mogu dobiti podaci o postupku pravne zaštite
Odjel PKO poslova
Čistoća d. o. o., Dr. Ante Starčevića 9, zgrada Croatia osiguranja d. d., 4. kat
Dubrovnik
20000
Hrvatska
VI.5)Datum slanja ove obavijesti:
19/05/2017

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: