Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 12.08.2017. 09:10

Javni poziv za prikupljanje i odabir korisnika sredstava Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - Transfer za razvoj turizma u Federaciji BiH za 2017. godinu

Izvor: Akta.ba, 11.08.2017.

Na osnovu Odluke Vlade Federacije BiH o usvajanju programa utroška sredstava sa kriterijima raspodjele sredstava „Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - Transfer za razvoj turizma u Federaciji BiH" , utvrđenih Budžetom Federacije Bosne i Hercegovine za 2017 .godinu Federalnom ministarstvu okoliša i turizma, V.broj: 1051/2017 od 20.7.2017 godine (,,Službene novine Federacije BIH", broj: 56/17) i Odluke o raspisivanju Javnog poziva federalne ministrice okoliša i turizma, broj: 06-22-400/17 od 14.7.2017, federalna ministrica okoliša i turizma, raspisuje

 

JAVNI POZIV

za prikupljanje i odabir korisnika sredstava „Tekući transferi drugim nivoima

vlasti i fondovima - Transfer za razvoj turizma u Federaciji BiH" " za 2017.

godinu

 

I.            

Predmet Javnog poziva je prikupljanje projekata za raspodjelu sredstava „Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - Transfer za razvoj turizma u Federaciji BiH" utvrđenih u razdjelu 61, na poziciji 614100 Budžeta Federacije BiH za 2017. godinu Federalnom ministarstvu okoliša i turizma (,,Službene novine Federacije BiH", broj: 104/16).

 

II.           

NAZIV PROGRAMA:

1. Sufinansiranje Programa razvoja sportsko-rekreativnog i avanturističkog turizma u cilju unapređenja turističke ponude, te privlačenja kako domaćih tako i stranih turista, u ukupnom iznosu od 400.000 KM.

 

SVRHA PROGRAMA:

Poboljšanje kvaliteta turističke ponude na području Federacije BiH s ciljem novog i unapređenja postojećeg turističkog proizvoda u sportsko-rekreativnom i avanturističkom turizmu, uz korištenje postojećih resursa, a što će u konačnici za posljedicu imati povećanje konkurentnosti.

 

KRITERIJI ZA RASPODJELU SREDSTAVA:

- Jasno definisan projekat, sa opisom projekta, aktivnostima koje će se provoditi, očekivanim rezultatima, finansijskom konstrukcijom (Obrazac 1 );

- Stepen samofinansiranja (vlastito učešće %);

- Stepen sufinansiranja (sredstva iz drugih izvora %);

- Broj trenutno zaposlenih (podkriterij: broj zaposlenih mladih, broj zaposlenih žena, broj zaposlenih u udruženju);

- Prethodno sufinansiranje iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma (prednost će imati aplikanti koji nisu ranije finansirani od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma).

 

KORISNICI SREDSTAVA:

- Pravna i fizička lica registrirana za turističku i ugostiteljsku djelatnost;

- Udruženja koja se u skladu sa svojim statutom bave turizmom i imaju zaposlene.

 

Aktivnosti koje će se finansirati:

• Biciklizam, planinarenje, lov i ribolov, canyoning, rafting, paraglajding, jahanje, bungee jumping, snowboard, adrenalinski parkovi, itd. kroz ulaganje u opremu, sadržaj, terene, prostore i manifestacije tog tipa.

• Izrada web stranica i aplikacija usmjerenih ka promociji i unapređenju sportsko-rekreativnog i avanturističkog turizma, na BHS i engleskom jeziku.

• Aktivnosti koje su usmjerene prema ranjivim skupinama turista (osobe sa invaliditetom, osobe starije životne dobi).

• Aktivnosti koje promovišu aspekt sigurnosti prilikom bavljenja sportsko- rekreativnim i avaturističkim turizmom.

 

NAZIV PROGRAMA:

2. Sufinansiranje Programa podrške unapređenju izrade i plasmana turističkih suvenira u svrhu jačanja turističke ponude, u ukupnom iznosu od 165.000 KM.

 

SVRHA PROGRAMA:

Poboljšanje ponude turističkih destinacija Federacije BiH i bolja promocija raspoloživih resursa, kroz turistički suvenir prepoznatljivog porijekla na osnovu lokalne, regionalne, nacionalne, kulturno-historijske, tradicijske i prirodne baštine.

 

KRITERIJI ZA RASPODJELU SREDSTAVA:

- Jasno definisan projekat, sa opisom projekta, aktivnostima koje će se provoditi, očekivanim rezultatima, finansijskom konstrukcijom (Obrazac 1);

- Stepen samofinansiranja (vlastito učešće %);

- Primjerak suvenira i ambalaže;

- Referentna lista;

- Broj trenutno zaposlenih (podkriterij: broj zaposlenih mladih, broj zaposlenih žena, broj zaposlenih u udruženju i broj članova udruženja);

- Prethodno sufinansiranje iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma (prednost će imati aplikanti koji nisu ranije finansirani od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma).

 

KORISNICI SREDSTAVA:

- Pravna, fizička lica, udruženja i pojedinci, koji apliciraju za izradu i plasman turističkog suvenira, a koji promoviše Federaciju BiH.

 

Aktivnosti koje će se finansirati:

• Nabavka novih mašina, alata i materijala za izradu suvenira

• Prikladna ambalaža sa opisom za suvenire s ciljem plasmana na tržište

• Izlaganje suvenira na sajmovima (najam štanda i sl.)

• Aktivnosti vezane za izradu suvenira, sa posebnim osvrtom na uključivanje sljedećih skupina aplikanata za izradu suvenira: osoba sa invaliditetom, osoba starije životne dobi, nezaposlenih, mladih, žena i ranjivih skupina

Federalno ministarstvo okoliša i turizma će sa nekim od izabranih aplikanata koji izrađuju suvenire potpisati ugovor za otkup određene količine suvenira.

 

NAZIV PROGRAMA:

3. Sufinansiranje Programa podrške putničkim agencijama koje rade na dovođenju turista u BiH - INCOMING i vrše promociju raspoloživih resursa i turističkih destinacija na području Federacije BiH, u ukupnom iznosu od 300.000 KM.

 

SVRHA PROGRAMA

Promocija turističkih resursa Federacije BiH, sa ciljem povećanja broja dolazaka turista na području Federacije BiH.

 

KRITERIJI ZA RASPODJELU SREDSTAVA:

- Jasno definisan projekat, sa opisom projekta, aktivnostima koje će se provoditi, očekivanim rezultatima, finansijskom konstrukcijom (Obrazac 1);

- Stepen samofinansiranja (vlastito učešće %);

- Stepen sufinansiranja (sredstva iz drugih izvora %);

- Izjava aplikanta o broju dovedenih turista u 2016. godini;

- Broj trenutno zaposlenih (podkriterij: broj zaposlenih mladih, broj zaposlenih žena, broj zaposlenih u udruženju i broj članova udruženja);

- Izjava o zajedničkom nastupu više aplikanata na štandovima Federacije BiH, a koji će se predstavljati na međunarodnim sajmovima;

- Prethodno sufinansiranje iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma (prednost će imati aplikanti koji nisu ranije finansirani od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma).

 

KORISNICI SREDSTAVA:

Sredstva su namijenjena receptivnim putničkim agencijama sa sjedištem u Federaciji BiH, za odlazak i učešće na sajmovima i pravnim licima i receptivnim putničkim agencijama za organizaciju turističkih tura u Federaciji BiH.

 

Aktivnosti koje će se finansirati:

• Odlasci i učešće na najznačajnijim renomiranim međunarodnim sajmovima (Madrid, Milano, Berlin, Istanbul, London, Dubai);

• Odlazak i učešće na sajmovima u cilju otvaranja novih tržišta (Južna Amerika, Azija i Afrika);

• Organizacija posjeta i turističkih tura za bloggere, novinare, foto reportere i tour operatore, koji će kroz afirmativne tekstove i izvještaje prezentovati turističku ponudu Federacije BiH.

 

NAZIV PROGRAMA

4. Sufinansiranje projekata za unapređenje turističke i ugostiteljske infrastrukture u cilju povećanja konkurentnosti u sektoru turizma i ugostiteljstva i produžetka turističke sezone u iznosu od 1.100.000 KM.

 

SVRHA PROGRAMA:

Unapređenje i podizanje nivoa usluge u Federaciji BiH i produžetak turističke sezone, te zadržavanje turista duže od dva dana, radi ostvarivanja većih prihoda od turističko-ugostiteljske djelatnosti.

 

KRITERIJI ZA RASPODJELU SREDSTAVA:

- Jasno definisan projekat, sa opisom projekta, aktivnostima koje će se provoditi, očekivanim rezultatima, finansijskom konstrukcijom (Obrazac 1);

- Stepen samofinansiranja (vlastito učešće %);

- Stepen sufinansiranja (sredstva iz drugih izvora %);

- Broj trenutno zaposlenih (podkriterij: broj zaposlenih mladih, broj zaposlenih žena);

- Prethodno sufinansiranje iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma (prednost će imati aplikanti koji nisu ranije finansirani od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma).

 

KORISNICI SREDSTAVA:

Sredstva su namijenjena pravnim i fizičkim licima, registrovanim za turističku i ugostiteljsku djelatnost na području Federacije BiH.

 

Aktivnosti koje će se finansirati:

• Uređenje i opremanje postojećih i izgradnja novih zabavnih i tematskih parkova, igrališta, koji prema sadržaju, temi i atraktivnosti, doprinose konkurentnosti destinacija i produžetku turističke sezone uz uslov dostave projektne dokumentacije;

• Dodatni sadržaj za boravak porodice sa djecom;

• Zimske i ljetne bašte, balon hale;

• Izgradnja pristupnih dijelova i ostale infrastrukture potrebne za osobe sa invaliditetom.

 

NAZIV PROGRAMA

 

5. Sufinansiranje stručnog usavršavanja zaposlenog osoblja turističko- ugostiteljskog sektora u Federaciji BiH u iznosu od 200.000 KM.

 

SVRHA PROGRAMA:

Unapređenje znanja i vještina zaposlenog osoblja turističko-ugostiteljskog sektora, s ciljem postizanja konkurentnosti i zadovoljstva turista kojima se usluge pružaju u Federaciji BiH.

 

KRITERIJI ZA RASPODJELU SREDSTAVA:

- Jasno definisan projekat, sa opisom projekta, aktivnostima koje će se provoditi, očekivanim rezultatima, finansijskom konstrukcijom (Obrazac 1);

- Stepen samofinansiranja (vlastito učešće %);

- Stepen sufinansiranja (sredstva iz drugih izvora %);

- Broj trenutno zaposlenih (podkriterij: broj zaposlenih mladih, broj zaposlenih žena);

- Prethodno sufinansiranje iz Federalnog ministarstva okoliša i turizma (prednost će imati aplikanti koji nisu ranije finansirani od strane Federalnog ministarstva okoliša i turizma).

 

KORISNICI SREDSTAVA:

Sredstva su namijenjena pravnim i fizičkim licima registrovanim za turističku i ugostiteljsku djelatnost, a koji žele svojim zaposlenicima omogućiti dodatno usavršavanje.

Aktivnosti koje će se finansirati:

- Obuka zaposlenog osoblja turističko-ugostiteljskog sektora (recepcioneri, kuhari, konobari) sa planom i programom obuke uz sljedeće mogućnosti: odlazak zaposlenog osoblja na obuku izvan BiH, dovođenje stručnjaka za provođenje obuke iz navedenih oblasti u Federaciju BiH i angažman domaćih stručnjaka iz oblasti turizma i ugostiteljstva).

 

 

III

Neophodna dokumentacija za učešće u Javnom pozivu

 

Obvezna dokumentacija za sve aplikante mora sadržavati:

1. Popunjen aplikacioni Obrazac 1; Prilog: I; preuzeti sa web stranice: www.fmoit.gov.ba  

NAPOMENA: Jasno definisati projekat, aktivnosti koje će se provoditi, očekivane rezultate, finansijsku konstrukciju, te popuniti Obrazac budžeta projekta.

2. Izjava o realizaciji projekta; Prilog: II; preuzeti sa web stranice: www.fmoit.gov.ba  

3. Izjava o neosuđivanosti i nevođenju postupka po osnovu privrednog kriminala; Prilog: III; preuzeti sa web stranice: www.fmoit.gov.ba  

4. Izjava o nesudjelovanju u koruptivnim radnjama; Prilog: IV; preuzeti sa web stranice:   www.fmoit.gov.ba  

5. Izjava o korištenim potporama male vrijednosti; Prilog: V; preuzeti sa web stranice: www.fmoit.gov.ba  

6. Izjava o planiranom broju novouposlenih od toga, mladi i žene; Prilog: VI;

7. Ugovor o otvorenom bankovnom računu; Prilog: VII;

8. Potvrda banke o raspoloživim sredstvima aplikanta (mora imati najmanje 10% iznosa koji potražuje od Ministarstva); Prilog VIII;

9. Ugovor zaključen sa drugim korisnikom o o sufinansiranju projekta; Prilog IX;

(Ugovor se dostavlja ukoliko se projekat sufinansira iz drugih izvora, ukoliko nema drugih izvora, ugovor nije potrebno dostavljati.)

 

Obaveznu dokumentaciju pravnih, fizičkih lica, udruženja i pojedinaca u zavisnosti od registracije podnosioca projekta, pored gore navedenih, čine i sljedeći dokumenti:

 

a) Pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje djelatnosti iz oblasti turizma i ugostiteljstva:

1. Dokaz o registraciji nadležnog organa (rješenje o upisu u sudski registar za pravne osobe, rješenje nadležnog općinskog organa za fizičke osobe);

2. Uvjerenja o poreznoj registraciji (identifikacijski broj: ID broj i PDV broj ukoliko su PDV obveznici);

3. Uvjerenje o izmirenim poreznim obvezama nadležnih organa;

4. Uvjerenje o izmirenim obvezama prema PIO/MIO;

5. Uvjerenje o izmirenim obvezama prema zdravstvenom osiguranju

 

b) Udruženja registrirana na području Federacije BiH:

1. Dokaz o registraciji nadležnog organa (rješenje Ministarstva pravde);

2. Rješenja o poreznoj registraciji (identifikacijski broj: ID broj);

3. Uvjerenje o izmirenim poreznim obvezama;

4. Uvjerenje o izmirenim obvezama prema PIO/MIO;

5. Uvjerenje o izmirenim obvezama prema zdravstvenom osiguranju;

6. Broj i spisak članova Udruženja

7. Statut Udruženja

8. Potvrda da Udruženje/aplikant ima zaposlene

 

c) Pojedinci koji ostvaruju pravo učešća po programima navedenim u Javnom pozivu:

1. Kopiju lične karte;

2. CIPS-ova prijava prebivališta

 

d) Pravna, fizička lica i udruženja, koji apliciraju za izradu i plasman turističkog suvenira, odnosno program 2, trebaju dostaviti pored gore navedene dokumentacije i

1. Referentna lista

2. Primjerak suvenira i ambalaže

 

e) Pravna lica i receptivne putničke agencije, koje ostvaruju pravo prijave za program 3, pored gore navedene dokumentacije, trebaju dostaviti i:

- Izjava aplikanta o broju dovedenih turista u 2016. godini;

- Izjava o zajedničkom nastupu više aplikanata na štandovima Federacije BiH, a koji će se predstavljati na međunarodnim sajmovima.

 

f) Aplikanti koji ostvaruju pravo prijave na progam 4, pored gore navedene dokumentacije trebaju dostaviti i projektnu dokumentaciju za objekat;

g) Aplikanti koji ostvaruju pravo prijave na program 5 pored gore navedene dokumentacije trebaju dostaviti i:

• Program institucije ( program kursa obuke) ukoliko aplicira za odlazak zaposlenog osoblja na obuku izvan BiH;

• CV stručnjaka koji provodi obuku ukoliko dolazi stručnjak van BiH ili je angažovan stručnjak iz Federacije BiH, te

• Potvrda o zaposlenju za kuhara, recepcionera ili konobara, za sve tri predviđene mogućnosti na koje se aplicira.

 

IV

Neprihvatljivi troškovi

• Troškovi zaposlenika (plate i ostala primanja zaposlenih, pokriće gubitaka, poreze i doprinose, kamate na kredite, carinske i uvozne takse ili bilo koje druge naknade);

• Nadoknade za projektne partnere koji su angažirani na implementaciji aktivnosti;

• Dugovanja i rezerve za gubitke;

• Dugovanja po kamati;

• Troškovi režija i održavanja (voda, struja, grijanje, komunalni otpad, telekomunikacije, upravljanje zgradom, internet i sl.);

• Doprinosi za dobrovoljna zdravstvena ili penzijska osiguranja koji nisu obavezna prema zakonodavstvu;

• Kazne i troškovi sudskog spora;

• Izradu studije, elaborata, projektne i druge dokumentacije;

• Najam i kupovinu vozila;

• Troškove redovnog kancelarijskog poslovanja;

• Za program 4, za aktivnost zimske i ljetne bašte - neće se finansirati kupovina stolova i stolica (vrtnih garnitura), ukrasnih predmeta, te sitnog inventara;

• Za sve druge troškove koji nisu vezani za realizaciju kandidiranog projekta i svrhu programa.

 

V

OBAVEZE APLIKANTA (PODNOSIOCA ZAHTJEVA)

Podnosilac zahtjeva potpisivanjem ovog aplikacionog obrasca obavezuje se na sljedeće:

• U roku od 90 dana nakon realiziranja projekta korisnik sredstava dostavit će Ministarstvu finansijski i narativni izvještaj o utrošku sredstava s kompletnom dokumentacijom kojom dokazuje namjenski utrošak sredstava koja su mu doznačena.

• Ukoliko su sredstva odobrena za projekat/program koji nije završen tokom tekuće godine, korisnik sredstava dostaviće izvještaj o utrošku dijela sredstava utrošenih u tekućoj godini i to do prvog kvartala naredne godine i izvod iz banke kojim se dokazuje da preostala sredstva nisu utrošena.

• Finansijski izvještaj mora da sadrži pregled ukupno ostvarenih prihoda za realiziranje projekta s iznosima učešća svih sufinansijera uključujući i vlastito učešće, kao i druge prihode (donacije i sl.) ukoliko ih ima.

• Finansijski izvještaj mora da sadrži i pregled svih troškova vezanih uz realiziranje projekta s orginalima ili ovjerenim kopijama svih navedenih računa i dokumenata na osnovu kojih su izvršena plaćanja.

• U slučaju neispunjavanja ovih uvjeta korisnik sredstava gubi pravo na dodjelu sredstava naredne tri (3) godine. Ministarstvo vrši kontrolu nad utroškom odobrenih sredstava korisnika i preduzima odgovarajuće zakonske mjere u skladu sa utvrđenim činjenicama.

• Raspored finansijskih sredstava iz različitih izvora mora odgovarati ukupnom budžetu ponuđenog projekta.

• Sve Izjave sa tekstom koje je sačinilo Ministarstvo treba da budu potpisane od strane odgovorne osobe - podnositelja zahtjeva. Sve Izjave izuzev Izjave o korištenim potporama male vrijednosti trebaju biti ovjerene i od strane nadležnih organa.

• Svi priloženi dokumenti moraju biti izdani od strane nadležnih sudskih ili upravnih organa. Priložena dokumenta ne smiju biti starija od šest (6) mjeseci od dana objavljivanja ovog javnog konkursa u „Službenim novinama Federacije BiH", osim dokumenata koji se izdaju jednom (uvjerenje o poreznom broju itd.). Ukoliko se radi o kopijama priloženih dokumenata, iste moraju biti ovjerene od strane nadležnih organa. U slučaju da dostavljena dokumentacija nije ovjerena u skladu sa ovom uputom, prijava će biti odbačena.

• Prijedlozi projekata se podnose na jednom od službenih jezika Bosne i Hercegovine. Ručno popunjen aplikacioni obrazac, te nepotpune prijave se neće uzeti u razmatranje. Prijave koje nisu kompletno popunjene i koje ne sadrže zahtjevanu dokumentaciju, bit će odbačene i neće biti predmet daljeg razmatranja Komisije za izbor korisnika grant sredstava.

 

VAŽNE NAPOMENE:

• Aplikant može konkurirati sa najviše dva različita projekta na dva različita programa (odnosno jedan projekat na jedan program);

• U koverti može biti samo jedan projekat, ako ima više projekata u jednoj koverti aplikacija se odbacuje;

• Obratiti pažnju o ostvarivanju prava učešća na Javni poziv po programima (pravne, fizičke osobe, udruženja i pojedinci...)

• Da bi aplikant ušao u konkurenciju za odabir na Javnom pozivu mora ispuniti pravno-formalne uslove;

• Svi dokumenti koji se predaju uz Aplikacioni obrazac kao dokaz o ispunjavanju kriterija učešća iz ovog poziva, moraju biti originali ili ovjerene kopije, ne starije od šest mjeseci;

• Dokumenti koji se šalju na Javni poziv ne vraćaju se aplikantu;

• Sve promjene vezane za adresu sjedišta, telefonski broj, bankovni račun, aplikant je dužan prijaviti u roku od sedam dana;

• Pravo učešća na Javnom pozivu ostvaruju aplikanti registrirani na područja Federacije BiH, odnosno koji imaju prijavljeno prebivalište na području Federacije BiH;

• Aplikacije sa nepotpunim podacima i nepotpunom dokumentacijom se ne uzimaju u razmatranje;

• Aplikacije koje se ne dostave u utvrđenom roku ne uzimaju se u razmatranje;

• Zahtjevi aplikanata koji nisu izvršili ugovorne obaveze prema Federalnom ministarstvu okoliša i turizma iz prethodnih godina ili su nenamjenski trošili prethodno dobijena sredstva neće se razmatrati.

 

NAČIN PODNOŠENJA ZAHTJEVA

Popunjen aplikacioni obrazac s pratećom dokumentacijom dostaviti u originalnom primjerku A4 formata i uvezano sa ručno numerisanim stranicama.

 

Prijave moraju biti dostavljene u zatvorenoj koverti preporučenom poštom ili lično na sljedeću adresu:

 

FEDERALNO MINISTARSTVO OKOLIŠA I TURIZMA

Marka Marulića 2,

71000 SARAJEVO

 

S naznakom:

 

Ne otvarati - po Javnom pozivu za odabir korisnika sredstava „Tekući transferi drugim nivoima vlasti i fondovima - Transfer za razvoj turizma u Federaciji BiH" PROGRAM BROJ:_____

 

Na poleđini koverte obavezno navesti:

- naziv subjekta;

- adresu i kontakt telefon;

- ovjeriti pečatom ( za pojedince parafirati)

 

Prijave dostavljene drugim putem (npr. Putem faksa ili email-a), neće biti uzete u razmatranje.

 

ROK ZA PODNOŠENJE PRIJAVA

Krajnji rok za podnošenje prijava je 15.9.2017. godine, što potvrđuje datum na otpremnici, poštanski žig ili priznanica. Prijave podnesene nakon isteka roka se neće uzeti u razmatranje. Naknadne dopune projektnog prijedloga, objašnjenja, obrazloženja i sl. dostavljeni nakon isteka roka se neće uzimati u obzir.

 

ZAHTJEVI KOJI SE NEĆE RAZMATRATI

• S nepotpunim podacima i nepotpunom dokumentacijom;

• Koji se ne dostave u roku;

• Zahtjevi subjekata koji nisu izvršili ugovorne obaveze prema Federalnom ministarstvu okoliša i turizma iz prethodnih godina ili su nenamjenski trošili prethodno dobijena sredstva.

 

RANGIRANJE PROJEKATA

Sredstva će se odobravati projektima prema bodovnoj listi od najvećeg broja na niže, do krajnje raspodjele ukupnog iznosa proračunskih sredstava namjenjenih po programima.

 

ODOBRAVANJE PROJEKATA

Federalna ministrica okoliša i turizma imenuje Komisiju za ocjenu ispunjavanja uslova i kriterija za dodjelu sredstava.

 

Komisija razmatra projekte zaprimljene na osnovu Javnog poziva, cijeni ispunjenost uslova i kriterija za odobravanje sredstava, te zapisnik s obrazloženom ocjenom i mišljenjem dostavlja federalnoj ministrici okoliša i turizma.

 

Na osnovu prijedloga komisije, Ministrica donosi odluku o odabiru projekata/korisnika sredstava, s kojim se zaključuje ugovor o međusobnim pravima i obavezama, nadzoru namjenskog korištenja sredstava, i drugim obavezama korisnika.

 

ROK ZA DONOŠENJE ODLUKE

Odluka o odabiru programa i dodjeli bespovratnih sredstava donijeti će se najkasnije u roku od 60 dana od datuma zatvaranja Javnog poziva.

 

OBJAVA POPISA KORISNIKA

Popis korisnika i namjena dodjeljenih sredstava po korisniku biti će objavljen na web stranici Ministarstva (www.fmoit.gov.ba) i u „Službenim novinama Federacije BiH" u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o odabiru projekata i dodjeli bespovratnih sredstava.

 

ROK ZA POTPISIVANJE UGOVORA

Ministarstvo će sa odabranim korisnicima potpisati ugovor najkasnije u roku od 30 dana od dana objave rezultata.

 

NAČIN ISPLATE SREDSTAVA

Isplatu sredstava vrši Federalno ministarstvo finansija putem trezora. Dinamika isplate sredstava ovisit će od raspoloživih sredstava u Budžetu Vlade Federacije BiH.

 

OBAVEZE KORISNIKA SREDSTAVA

• Bespovratna sredstva iskoristiti namjenski u zadatom roku.

• Ministarstvu dostaviti finansijski izvještaj o korištenju bespovratnih sredstava s pratećom dokumentacijom, koja potvrđuje navode u izvještaju.

• Na zahtjev Ministarstva pružiti na uvid i dodatnu naknadno traženu dokumentaciju.

 

NADZOR

• Nadzor i provjeru programskog utroška sredstava vrši stručna komisija Federalnog ministarstva okoliša i turizma koju imenuje ministrica, putem pisanog izvještaja s pratećom dokumentacijom (dokazima o korištenju sredstava) koje korisnik sredstava u ugovorenom roku dostavlja Ministarstvu, kao i uvidom na licu mjesta kod korisnika sredstava kod kojeg ocijeni da je potrebno izvršiti nadzor.

• U slučaju objektivno utvrđenih okolnosti, koje su uticale na nemogućnost ispunjenja obaveza koje proizlaze iz ovog Programa i koje su utvrđene Ugovorom, korisnik sredstava je dužan odmah o tome obavijestiti Ministarstvo u pismenoj formi.

 

ZAVRŠNE ODREDBE

U toku provođenja programa, Ministarstvo zadržava pravo njegove izmjene i dopune posebno za pojedine projekte, ako to ocijeni potrebnim, zbog njegove prirode, što će definirati u Ugovoru o korištenju bespovratnih sredstava.

 

Dodatne informacije

Sva dodatna pitanja u vezi ovog Javnog poziva se mogu dostaviti isključivo putem elektronske pošte (bez telefonskih poziva), najkasnije u roku od 7 dana prije isteka roka za podnošenje prijava, sa jasno naznačenim nazivom konkursa u predmetu poruke (subject), i to na sljedeću e-mail adresu: fmoits@bih.net.ba.

 

Broj: 06-22-400/17-1

Sarajevo, 8.8. 2017. Godine

 

M I N I S T R I C A

dr. Edita Đapo

 

Javni poziv turizam 2017 8_8_2017.pdf

 OBRAZAC aplikacioni 2017 8_8_2017_.doc

01 Izjava o realizaciji projekta (I-1)(2).doc

02 Izjava o neosudjivanosti i nevodjenju postupka (I-2)(2).doc

03 Izjava o nesudjelovanju u koruptivnim radnjama (I-3)(2).doc

04 izjava_o_koristenim_potporama_male_vrijednosti.doc

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: