Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 17.11.2016. 12:46
(MNE) Javni poziv za učešće na tenderu radi privatizacije putem prodaje akcija u kompaniji Luka Bar ad Bar
VLADA CRNE GORE
Savjet za privatizacijui kapitalne projekte
objavljuje:
JAVNI POZIV
za učešće na tenderu („Tender”) radi privatizacije putem prodaje akcija u kompaniji
LUKA BAR AD BAR
1. Predmet ovog Tendera je:
1.1. Prodaja 17.030.021 akcija privrednog društva „Luka Bar“ AD Bar, sa sjedišem na adresi Obala 13 Jula bb, Bar, Crna Gora, matični broj 02002558, registarski broj upisa 40000235 („Društvo“), odnosno 30% akcijskog kapitala Društva, uz obavezu Kupca da predloži i realizuje Obavezni Investicioni program.
Akcijski kapital koji je predmet prodaje se nalazi u vlasništvu Vlade Crne Gore 17.030.021akcija, što čini 30% akcijskog kapitala.
1.2. Prenos prava upravljanja u periodu do godinu dana uz mogućnost sticanja dodatnog paketa akcija kroz dokapitalizaciju ili kroz prodaju akcija po cijeni po akciji ostvarenoj na Tenderu ukoliko Kupac ispuni indikatore naznačene u ugovornoj dokumentaciji.
2. Podaci o Akcionarskom društvu:
Preduzeće Luka Bar je osnovano Odlukom Saveznog Izvršnog Vijeća dana 16.04.1954.godine. Odlukom o organizovanju Javnog preduzeća Luka Bar u Baru, dana 20.06.1990.godine, Skupština Republike Crne Gore izvršila je transformaciju preduzeća Luke Bar u javno preduzeće. Organizovanje preduzeća u Akcionarsko društvo „Luka Bar“ izvršeno je prema posebnom programu transformacije Vlade RCG i registrovano je kod Privrednog suda u Podgorici rješenjem FI-2857/99 od 19.12.1990.godine. Akcionarsko društvo "Luka Bar" postoji u skladu sa zakonima Crne Gore i upisano je u Centralnom registru Privrednih subjekata Podgorica pod registarskim brojem 40000235 od dana 25.07.2002. godine, sa ukupnim registrovanim kapitalom u nominalnom iznosu od 70.289.714 eura (sedamdesetmilionadvjestastotinaosamdesetdevetholjadasedamstotinačetrnaesteura), podijeljenim na 56.766.736 (pedesetšestmilionasedamstotinašezdesetšesthiljadasedamstotinatridesetšest) običnih akcija. Nominalna vrijednost svake akcije iznosi 1,2113 euro.
Osnovna djelatnost Akcionarskog društva je manpulacija teretom – šifra djelatnosti 5224 Matični broj Akcionarskog društva je 02002558.
3. Učešće na Tenderu biće omogućeno zainteresovanim licima (uključujući i konzorcijume) koja su otkupila tendersku dokumentaciju, potpisala Izjavu o povjerljivosti i ispunjavaju uslove u skladu sa tačkama 4. i 5. ovog Javnog poziva (”Učesnik na Tenderu”).
4. Ponudu na Tenderu može podnijeti Učesnik na Tenderu, ako ispunjava slijedeće uslove:
(i) ponuđač mora da dokaže na način propisan u Tenderskoj dokumentaciji da je registrovan u skladu sa primenjivim propisima i da posjeduje iskustvo u oblasti lučke delatnosti u trajanju od najmanje tri (3) posljednje godine koje prethode Javnom pozivu; i
(ii) ponuđač mora da dokaže na način propisan u Tenderskoj dokumentaciji da je, u posljednjoj poslovnoj godini koja prethodi Javnom pozivu, ostvario ukupan promet roba iz osnovne djelatnosti luka u obimu tereta od najmanje tri i po (3,5) miliona tona; i
(iii) ponuđač mora da dokaže na način propisan u Tenderskoj dokumentaciji da je, u posljednjoj poslovnoj godinikoja prethodi Javnom pozivu, ostvario promet iz lučke djelatnosti od najmanje 25 miliona eura.
( zajedno „Kvalifikacioni uslovi“ i pojedinačno „Kvalifikacioni uslov“).
Pravo na podnošenje ponude ima i Učesnik na Tenderu koji je u direktnom vlasništvu (sa 100% učešća) lica koje ispunjava Kvalifikacioni uslove.
Ispunjenost Kvalifikacionih uslova ocjenjivaće se nakon prijema i otvaranja paketa sa ponudama.
Dokumentacija koja se podnosi radi ocjene ispunjenosti Kvalifikacionih uslova biće propisana u Tenderskoj dokumentaciji, koja će Učesnicima na Tenderu biti dostavljena u skladu sa tačkama 6. i 7.
5. Učesnik na Tenderu može formirati konzorcijum sa drugim licima prije ili poslije kupovine tenderske dokumentacije i takav konzorcijum može podnijeti ponudu pod slijedećim uslovima:
a) Član konzorcijuma sa većinskim učešćem u konzorcijumu samostalno ispunjava Kvalifikacione uslove u skladu sa tačkom 4. Javnog poziva; i
b) da članovi konzorcijuma dostave izjavu kojom prihvataju solidarnu odgovornost članova konzorcijuma za obaveze iz Tendera i privatizacionog ugovora
6. Ovim putem se pozivaju zainteresovana lica da podnesu pisani zahtjev za otkup tenderske dokumentacije (”Zahtjev”), sa jasnom naznakom “Zahtjev za otkup Tenderske dokumentacije”. Zahtjevi se smatraju blagovremenim ukoliko su dostavljeni Tenderskoj komisiji za privatizaciju, poštom, e-mailom ili faksom, najkasnije do 21. novembra 2016. godine u 15:00 časova (po lokalnom vremenu).
7. Nakon prijema Zahtjeva, Tenderska komisija za privatizaciju će zainteresovanim licima dostaviti poštom, e-mailom ili faksom, instrukcije za plaćanje naknade za tendersku dokumentaciju u iznosu od EUR 10.000,00 (deset hiljada eura), (“Naknada za tendersku dokumentaciju”), kao i izjavu o povjerljivosti. Učesnici na Tenderu, bez odlaganja, dostavljaju Sekretaru Tenderske komisije potpisanu Izjavu o povjerljivosti i vrše uplatu Naknade za Tendersku dokumentaciju. Izjava o povjerljivosti mora se dostaviti Tenderskoj komisiji za privatizaciju, a Naknada za Tendersku dokumentaciju mora biti uplaćena na račun Savjeta za privatizaciju i kapitalne projekte („Savjet“), najkasnije do 25. novembra 2016 godine.
Neposredno nakon prijema potpisane Izjave o povjerljivosti i potvrde Savjetao uplati Naknade za Tendersku dokumentaciju, Sekretar Tenderske komisijeza privatizaciju dostavlja Tendersku dokumentaciju Učesnicima na Tenderu, lično, poštom ili e-mailom. U slučaju da Tendersku dokumentaciju Učesnik na Tenderu preuzima poštom ili e-mailom, dužan je Sekretaru Tenderske komisije za privatizaciju dostaviti pismenu potvrdu o prijemu.
9. Ponuda na Tenderu se podnosi u skladu sa propisima i procedurom predviđenom u Tenderskoj dokumentaciji, a ista mora pristići kod Tenderske komisije za privatizaciju zaključno sa 1. decembrom 2016.godine u 12.00 časova (po lokalnom vremenu). Tenderska komisija za privatizaciju zadržava pravo da ovaj rok, po potrebi, izmijeni.
10. Uz ponudu, ponuđač uplaćuje depozit ili dostavlja garanciju za ponudu u korist Savjeta, u iznosu od EUR 200.000 (dvesta hiljada eura) i to u formi bezuslovne bankarske garancije, naplative na prvi poziv, izdate od strane banke koja ima kreditni rejting najmanje BBB prema Standard and Poor’s agenciji ili banke koju Tenderska komisija, prema svojoj diskreciji, odobri na osnovu unaprijed dostavljenog zahtjeva.
11. Ponuđač sa kojim se potpiše kupoprodajni ugovor će biti obavezan da iznos kupoprodajne cijeneuplati u novcu, na račune Prodavaca, u roku određenom u kupoprodajnom ugovoru.
12. Tenderska komisija za privatizaciju zadržava pravo da izmijeni pojedine odredbe ovog Javnog poziva, uključujući i odredbe kojima su propisani određeni rokovi.
13. Za sva pitanja u vezi sa ovim Javnim pozivom, zainteresovana lica mogu kontaktirati Tendersku komisiju za privatizaciju na navedene adrese:
VLADA CRNE GORE Savjet za privatizaciju i kapitalne projekte Tenderska komisija za privatizaciju |
SAVJETNIK |
Branko Vujovic, Predsjednik Tenderske komisije za privatizaciju
Moskovska 17/A, M/C1 81000 Podgorica, Crna Gora tel: +382 20 235 565 fax: +382 20 513 503
Ivana Šaranović Jovićević, Sekretar Tenderske komisije e-mail: ivana.saranovic@ano.co.me |
MORAVČEVIĆ VOJNOVIĆ I PARTNERI Advokatska kancelarija Miloš Laković, Partner
Dobračina 15 11000 Beograd, Srbija tel: +381 11 320 26 00 fax: +381 11 320 26 10 e-mail: m.lakovic@schoenherr.rs
|
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SBO BL d.o.o. Banja Luka - Ulica Kralja Petra II broj 29 78101 Banja Luka
-
Advantis Broker a.d. Banja Luka - Ulica Krajiških brigada broj 113 78000 Banja Luka
-
REGISTAR VRIJEDNOSNIH PAPIRA d.d. Sarajevo - ul. Maršala Tita br. 62/II 71000 Centar
-
BAKER TILLY RE OPINION d.o.o. Sarajevo - ul. Bulevar Meše Selimovića broj 81a 71000 Sarajevo
-
Nova Banka a.d. Banja Luka - Ulica kralja Alfonsa XIII broj 37 a 78000 Banja Luka
-
EUROBROKER a.d. Banja Luka - Kralja Alfonsa XIII 26 78000 Banja Luka
-
Monet Broker a.d. Banja Luka - Ulica Jovana Dučića broj 25 78000 Banja Luka
-
Raiffeisen Capital a.d. Banja Luka - Ulica Vase Pelagića broj 2 78102 Banja Luka
-
Addiko Bank a.d. - Aleja Svetog Save broj 13 78000 Banja Luka
-
BOBAR BANKA a.d. Bijeljina - u stečaju - Karađorđeva 49 76300 Bijeljina
-
Sparkasse Bank dd BiH - ul. Zmaja od Bosne br. 7 71000 Novo Sarajevo
-
VRALAUDIT d.o.o. Banjaluka - Ulica Petra Preradovića broj 21 78000 Banja Luka