Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 19.07.2017. 13:47
Nabavka terminala
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
523-1-1-125-3-67/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv LUTRIJA BOSNE I HERCEGOVINE D.O.O.
IDB/JIB 4200496180007
Kontakt osoba Nihad Fočo
Adresa Mehmeda Spahe 11
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 568-605
Faks (033) 223-001
Elektronska pošta nihad.foco@lutrija-bih.ba
Internet adresa www.lutrijabih.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine
I 5.c. Djelatnost
Ostalo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka terminala
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Terminali sa komunikacijskim i aplikativnim softverom za potrebe Lutrije BiH
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 30231100-8 | Kompjutorski terminali |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
50 kom.
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
510000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Sarajevo
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Godinu dana
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju
profesionalnu djelatnost
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Da ponuđač ne posluje sa gubitkom u 2016. godini, odnosno od početka poslovanja ako je ponuđač registriran, odnosno
počeo sa radom prije manje od 12 mjeseci od dana objave Obavještenja o nabavci
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Katalog ili detaljan opis ponuđenih roba,
b) Obezbjeđeni rezervni dijelovi i servis na lokaciji ugovornog organa,
c) Izjava od proizvođača opreme o dostupnosti rezervnih dijelova narednih 5 godina,
d) Terminali moraju imati instaliran softver koji je kompatibilan sa postojećim
serverskim softverom Lutrije BiH, te da se po okončanju isporuke odmah mogu staviti
u funkciju bez dodatnih podešavanja.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
25.8.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 31.8.2017. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 31.8.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Mehmeda Spahe 11, Sarajevo
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponude dostaviti u zapečaćenoj koverti poštom ili lično u Odjeljenje nabave Lutrije BiH,Mehmeda Spahe
11/II,Sarajevo,najkasnije do 31.08.2017. godine u 12.00 sati sa naznakom "Ponuda po javnoj nabavci - otvoreni postupak
br.131/17-NE OTVARAJ"
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Lottery of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200496180007
Contact person Nihad Fočo
Address Mehmeda Spahe 11
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 568-605
Fax number (033) 223-001
Email address nihad.foco@lutrija-bih.ba
Website address www.lutrijabih.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina
I 3.c. Main activity of contracting authority
Other
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Procurement of terminals
II 1.b. Description of the object of the contract
Terminals with communication and application software
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 30231100-8 Computer terminals
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
50 pieces
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
25.8.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 31.8.2017. 12:00:00
Address and place Mehmeda Spahe 11,Sarajevo
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Bids should be submitted in a sealed envelope by post or in person to the Department of procurement, Lottery of Bosnia
and Herzegovina, Mehmed Spahe 11 / II, Sarajevo, not later than 31.08.2017. at 12.00 hours with the indication "Offer of
public procurement - open procedure number 131/17 DO NOT OPEN"
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MIBO KOMUNIKACIJE d.o.o. Sarajevo - Ul. Tvornička br. 3 71210 Ilidža
-
SOFT-NIRVANA d.o.o. Laktaši - Ulica Mladena Stojanovića bb 78000 Laktaši
-
SATTRAKT d.o.o. Sarajevo - ul. Ramiza Salčina br. 87 71000 Sarajevo
-
VERSO d.o.o. Sarajevo - ul. Muhameda Kantardžića br. 3 71000 Centar
-
TELENET d.o.o. Sarajevo - ul. Gradačačka broj 114 71000 Sarajevo
-
M Print d.o.o. Sarajevo - ul. Antuna Hangija br. 55 71000 Centar
-
UNI - EXPERT d.o.o. Sarajevo - ul. Branislava Nušića br. 162 71000 Sarajevo
-
BOSMAN d.o.o. Sarajevo - ul. Rakovička cesta 18, Sarajevo-Ilidža 71210 Ilidža
-
ProcessControl d.o.o. Sarajevo - ul. Topal Osman paše broj 18A 71000 Sarajevo