Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 19.07.2017. 13:47

Nabavka terminala

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 19.07.2017.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

523-1-1-125-3-67/17



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv LUTRIJA BOSNE I HERCEGOVINE D.O.O.
IDB/JIB 4200496180007
Kontakt osoba Nihad Fočo
Adresa Mehmeda Spahe 11
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telefon (033) 568-605
Faks (033) 223-001
Elektronska pošta nihad.foco@lutrija-bih.ba
Internet adresa www.lutrijabih.ba

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao pod I 1.

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao pod I 1.

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN

I 5.b. Nivo

Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Ostalo

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

Nabavka terminala


II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

Terminali sa komunikacijskim i aplikativnim softverom za potrebe Lutrije BiH

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 30231100-8 Kompjutorski terminali


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora

50 kom.

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

510000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

Sarajevo

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

Godinu dana

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Ne

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju
profesionalnu djelatnost

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

Da ponuđač ne posluje sa gubitkom u 2016. godini, odnosno od početka poslovanja ako je ponuđač registriran, odnosno
počeo sa radom prije manje od 12 mjeseci od dana objave Obavještenja o nabavci

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) Katalog ili detaljan opis ponuđenih roba,
b) Obezbjeđeni rezervni dijelovi i servis na lokaciji ugovornog organa,
c) Izjava od proizvođača opreme o dostupnosti rezervnih dijelova narednih 5 godina,
d) Terminali moraju imati instaliran softver koji je kompatibilan sa postojećim
serverskim softverom Lutrije BiH, te da se po okončanju isporuke odmah mogu staviti
u funkciju bez dodatnih podešavanja.

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak



IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Da

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

25.8.2017.

IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?

Ne

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 31.8.2017. 12:00:00

IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 31.8.2017. 12:30:00
Adresa i mjesto Mehmeda Spahe 11, Sarajevo

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Ponude dostaviti u zapečaćenoj koverti poštom ili lično u Odjeljenje nabave Lutrije BiH,Mehmeda Spahe
11/II,Sarajevo,najkasnije do 31.08.2017. godine u 12.00 sati sa naznakom "Ponuda po javnoj nabavci - otvoreni postupak
br.131/17-NE OTVARAJ"


INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY


PART I: CONTRACTING AUTHORITY


I 1. Contracting authority data

Name Lottery of Bosnia and Herzegovina
UIN 4200496180007
Contact person Nihad Fočo
Address Mehmeda Spahe 11
Postal code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Sarajevo Centar (Sarajevo)
Telephone (033) 568-605
Fax number (033) 223-001
Email address nihad.foco@lutrija-bih.ba
Website address www.lutrijabih.ba

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Other

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement of terminals

II 1.b. Description of the object of the contract

Terminals with communication and application software

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)


Main vocabulary
Code Description
Main object 30231100-8 Computer terminals

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

50 pieces

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

Yes

III 2.b. Obtainable until

25.8.2017.

III 3. Do you intend to use the e-auction?

No

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 31.8.2017. 12:00:00
Address and place Mehmeda Spahe 11,Sarajevo

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Bids should be submitted in a sealed envelope by post or in person to the Department of procurement, Lottery of Bosnia
and Herzegovina, Mehmed Spahe 11 / II, Sarajevo, not later than 31.08.2017. at 12.00 hours with the indication "Offer of
public procurement - open procedure number 131/17 DO NOT OPEN"

 

NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: