Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 22.09.2017. 09:24
Nabavka uglja
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
669-1-1-156-3-260/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JU KANTONALNA BOLNICA ZENICA
IDB/JIB 4218136720007
Kontakt osoba Lejla Skender
Adresa Crkvice 67
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 447-000
Faks (032) 226-576
Elektronska pošta kbzenica@kbze.ba
Internet adresa www.kbze.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1 Godina(e)
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
470000,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Ugalj
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Ugalj
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 09200000-1 | Nafta, ugalj i naftni derivati |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
Dato u TD
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
JU Kantonalna bolnica Zenica
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.10.2017.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 6.11.2017. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 6.11.2017. 12:00:00
Adresa i mjesto JU Kantonalna bolnica Zenica - zgrada Direkcije - sala za sastanke
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Tenderska dokumentacija preuzima se isključivo putem portala "E-nabavke".
ANEKS A
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kontakt osoba Lejla Skender
Adresa Crkvice 67
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 447-017
Faks (032) 226-576
Elektronska pošta j-nabavke02@kbze.ba
Internet adresa www.kbze.ba
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kontakt osoba Lejla Skender
Adresa Crkvice 67
Poštanski broj 72000 Zenica (bhp sa)
Općina/Grad Zenica
Telefon (032) 447-017
Faks (032) 226-576
Elektronska pošta j-nabavke02@kbze.ba
Internet adresa www.kbze.ba
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name Cantonal hospital Zenica
UIN 4218136720007
Contact person Skender Lejla
Address Crkvice 67
Postal code 72000 Zenica (bhp sa)
Municipality/City Zenica
Telephone (032) 447-000
Fax number (032) 226-576
Email address kbzenica@kbze.ba
Website address www.kbze.ba
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
Canton level,Zenica-Doboj Canton
I 3.c. Main activity of contracting authority
Health
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Goods, Purchase
II 1.a. Title of the object of the contract
Charcoal
II 1.b. Description of the object of the contract
Charcoal
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 09200000-1 Petroleum, coal and oil products
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Data is given in Tender documentation
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
Yes
III 2.b. Obtainable until
27.10.2017.
III 3. Do you intend to use the e-auction?
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 6.11.2017. 11:00:00
Address and place Cantonal hospital Zenica, main office
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Tender documentation is downloaded exclusively through system "E-nabavke".
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
SIMMAD d.o.o. Banovići - Božićka Banovića br. 8 75290 Banovići
-
EFT-Rudnik i Termoelektrana Stanari d.o.o. Stanari - Stanari bb 74208 Stanari
-
TERMOGRADING d.o.o. Gacko - Solunskih dobrovoljaca broj 46. 89240 Gacko
-
D.o.o. ILIĆ - TRGOVINA Zvornik - Vuka Karadžića 93 75400 Zvornik
-
TEREX-INŽENJERING d.o.o. Bijeljina - 1. maja 3 76300 Bijeljina
-
Inspekt RGH d.o.o. Sarajevo - ul. Hamdije Kreševljakovića br. 18/I 71000 Centar
-
RMU BANOVIĆI d.d. Banovići - ul. Armije Bosne i Hercegovine br. 52 75290 Banovići
-
TRGOTRANS d.o.o. Doboj - ul. Dobojske brigade broj 1. 74000 Doboj
-
ERAX-INVEST d.o.o. Banovići - Željeznička br. 3 75290 Banovići
-
RMU Zenica d.o.o.-Zenica - Ulica Stjepana Radića broj 2 72000 Zenica
-
03.10.2017