Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 23.05.2017. 13:30
Nabavka usluga održavanja javne higijene: održavanje čistoće javnih površina, deponije i azila za pse, javnih zelenih površina i gradskog zelenila
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1379-1-2-36-3-21/17
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv GRAD TREBINJE
IDB/JIB 4401369910000
Kontakt osoba Janja Ćapin
Adresa Vuka Karadžića 2
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 273-460
Faks (059) 260-742
Elektronska pošta kabinet@trebinje.rs.ba
Internet adresa www.trebinje.rs.ba
I 2. Adresa preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Grad,Trebinje
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Usluge, Ostale usluge
II 2. Podjela na lotove
Da
II 2.a. Broj lotova
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za
Svi lotovi
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
325770,00
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje javne higijene
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje javne higijene
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 90000000-7 | Usluge u oblasti otpadnih voda, otpada, čišćenja i životne sredine |
Dodatni predmet(i) | 77310000-6 | Usluge sadnje i održavanja zelenih površina |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
dato u Tenderskom dokumentu
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
dato u Tenderskom dokumentu
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
dato u Tenderskom dokumentu
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
dato u Tenderskom dokumentu
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Ne
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
5.7.2017.
IV 3.c. Novčana naknada
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 7.7.2017. 11:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 7.7.2017. 11:30:00
Adresa i mjesto sala 1 Gradske uprave, Vuka Karadžića broj 2, Trebinje
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Garancija za ozbiljnost ponude se ne zahtjeva za LOT 2
Otvaranje ponuda za Lot 1 će se obaviti 07.07.2017. godine u 11.30 časova
Otvaranje ponuda za Lot 2 će se obaviti 07.07.2017. godine u 12.00 časova
ANEKS A
I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
Kontakt osoba Janja Ćapin
Adresa Vuka Karadžića 3
Poštanski broj 89101 Trebinje (sp bl)
Opština/Grad Trebinje (Trebinje)
Telefon (059) 273-365
Faks (059) 273-365
Elektronska pošta nacelnik.stambeno-komunalno@trebinje.rs.ba
Internet adresa
ANEKS B
Broj lota
1
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje čistoće javnih površina, deponije i azila za pse
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje čistoće javnih površina, deponije i azila za pse
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 90610000-6 Usluge čišćenje i metenja ulica
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
dato u Tenderskom dokumentu
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
229581,50
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
6 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Trebinje
ANEKS B
Broj lota
2
I Opis
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje javnih zelenih površina i gradskog zelenila
I 2. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Održavanje javnih zelenih površina i gradskog zelenila
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 90600000-3 Usluge čišćenja i sanitarne usluge u gradskim i seoskim
sredinama i pripadajuće usluge
Dodatni predmet(i) 77310000-6 Usluge sadnje i održavanja zelenih površina
III Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma
dato u Tenderskom dokumentu
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
96188,50
III 2. Trajanje okvirnog sporazuma
6 Mjesec(i)
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Trebinje
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY
PART I: CONTRACTING AUTHORITY
I 1. Contracting authority data
Name City of Trebinje
UIN 4401369910000
Contact person Janja Capin
Address Vuka Karadžića 2
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje
Telephone (059) 273-460
Fax number (059) 260-742
Email address kabinet@trebinje.rs.ba
Website address www.trebinje.rs.ba
I 2. Address for obtaining tender documents
As in Annex A – Address for obtaining tender documents
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity
I 3.a. Type of contracting authority
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to
City,Trebinje
I 3.c. Main activity of contracting authority
Executive Branch
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT
II 1. Type of the contract
Services, Other services
II 1.a. Title of the object of the contract
Maintenance of Public Hygiene
II 1.b. Description of the object of the contract
Same as Title
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)
Main vocabulary
Code Description
Main object 90000000-7 Sewage, refuse, cleaning and environmental services
Additional object(s) 77310000-6 Planting and maintenance services of green areas
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract
Shown in Tender Document
PART III: PROCEDURE
III 1. Type of procedure
Open procedure
III 2. Conditions for obtaining tender documents
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?
No
III 2.b. Obtainable until
5.7.2017.
III 2.c. The fee for the tender documents
No
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate
Date and time 7.7.2017. 11:00:00
Address and place Vuka Karadzica no.2 (small hall of the City Administration)
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION
Performance Bond is not required for Lot 2
Binds opening for Lot 1 will be held on 07.07.2017. at 11:30 AM
Binds opening for Lot 2 will be held on 07.07.2017. at 12:00 (noon)
ANNEX A
I 2. Address for obtaining tender documents
Contact person Janja Ćapin
Address Vuka Karadžića 3
Postal code 89101 Trebinje (sp bl)
Municipality/City Trebinje (Trebinje)
Telephone (059) 273-365
Fax (059) 273-365
Email address nacelnik.stambeno-komunalno@trebinje.rs.ba
Website
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
MERKEZ-OIL d.o.o. Novi Travnik - Mehmed Spahe broj 1 72290 Novi Travnik
-
JP Komus a.d. Gacko - Ul. Solunskih dobrovoljaca 56 89240 Gacko
-
Limunkop d.o.o. Doboj - Ozrenskih srpskih brigada 1b 74000 Doboj
-
K.P. KOMUNALAC a.d. Srbac - Ulica 11. novembra broj 2 78420 Srbac
-
Komunalno a.d. Trebinje - Luke Ćelovića br. 2 89101 Trebinje
-
MONT-GRADNJA d.o.o. Ugljevik - Ćirila i Metodija bb 76330 Ugljevik
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
HIDRO-KOP d.o.o. Banja Luka - Ulica Subotička broj 2C 78000 Banja Luka
-
SLOGA d.o.o. Kozarska Dubica - Ulica Kralja Petra I Oslobodioca bb 79240 Kozarska Dubica
-
Geoput d.o.o. Banja Luka - Kralja Nikole br 13 78000 Banja Luka
-
DELTA PETROL d.o.o. Kakanj - Ul. Alije Izetbegovića broj 149 72240 Kakanj