Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 20.02.2017. 10:02
Prodaja štamparskih mašina, kancelarijske i računarske opreme, knjižarske robe
JU Centar za kulturu i sport Vlasenica - u stečaju Vlasenica
Broj: 61 0 St 009439 16 St
Datum: 14.2.2017. godine
Na osnovu Odluke Skupštine povjerilaca od 14.7.2016. godine, te odluke Odbora povjerilaca od 8.2.2017. godine, a u skladu sa članovima 73, 155. i 166. Zakona o stečaju ("Sl. glasnik RS", broj 16/16), stečajni upravnik JU Centar za kulturu i sport Vlasenica - u stečaju, objavljuje:
OGLAS
Za prikupljanje ponuda i javno nadmetanje za prodaju sljedeće imovine
Lot 1. Štamparske mašine kom. sedam...............................1.982,40 KM
Lot 2. Kancelarijska i računarska oprema razna...............7.158,90 KM
Lot 3. Knjižarska roba razna....................................................7.915,40 KM
Ukupno:.......................................................................... 17.056,70 KM
1. Navedeni iznosi predstavljaju početnu i ujedno najnižu cijenu koja se može ponuditi u pismenoj ponudi.
2. Prodaja imovine obaviće se putem prikupljanja pismenih ponuda i javnog nadmetanja dana 21.3.2017. godine sa početkom u 10 časova, u prostorijama stare štamparije, ulica Kralja Petra u Vlasenici.
3. Navedena imovina se prodaje "u paketu" sve odjednom, u viđenom stanju i postojećem pravnom statusu i naknadne reklamacije neće se razmatrati.
4. Učesnici u javnom nadmetanju (ponuđači), uplaćuju na ime obezbjeđenja 10% od oglašene cijene na žiro-račun broj 5554000030175160 kod Nove banke u Vlasenici, sa naznakom za navedeni oglas, najkasnije do 15 časova 20.3.2017. godine, ili na blagajnu preduzeća do 9 časova 21.3.2017. godine. Uplatu vršiti isključivo u konvertabilnim markama.
5. Ponude sa dokazom o uplati obezbjeđenja mogu dostaviti sva pravna i fizička lica, koja nemaju zakonskih smetnji, najkasnije do 15 časova 20.3.2017. godine u zapečaćenoj koverti sa naznakom "za licitaciju", na adresu stečajnog upravnika: Rogatica ul. Dobrovoljačka br. 5.
6. Prije početka nadmetanja, fizička lica koja učestvuju na javnoj prodaJI su dužna stečajnom upravniku predočiti ličnu kartu radi identifikacije i punomoć ako se radi o punomoćniku. Pravna lica mogu biti predstavljena po zakonskom zastupniku ili punomoćniku, koji su stečajnom upravniku dužni predočiti rješenje o upisu u sudski registar i ličnu kartu, a punomoćnik i valjanu punomoć.
7. Nakon otvaranja koverata, gdje su obavezni da prisustvuju svi ponuđači, prelazi se na usmeno javno nadmetanje, a najviša ponuđena cijena iz koverte biće početna cijena za javno nadmetanja.
8. Najpovoljniji ponuđač u usmenom nadmetanju proglašava se za kupca, koji je obavezan da u roku od 15 dana od dana licitacije sa prodavcem zaključi kupoprodajni ugovor kojim se detaljno definišu sva prava i obaveze stranaka. Kupac je dužan da u roku od 30 dana od dana licitacije izvrši uplatu izlicitirane cijene, nakon čega stiče pravo preuzimanja kupljenih predmeta. Ukoliko kupac ne izvrši uplatu u predviđenom roku, smatraće se da je odustao od kupovine, i gubi pravo na povrat uplaćenog obezbjeđenja, a sljedeći kupac se utvrđuje u skladu sa članom 92. stav 2. i 3. ZIP.
9. Ponuđačima čije ponude nisu prihvaćene (osim drugog i trećeg po redu) vratiće se uplaćeno obezbjeđenje odmah nakon javnog nadmetanja.
10. Sve troškove oko preuzimanja predmeta prodaje, poreze, kao i eventualne druge troškove snosi kupac, a prodavac nakon završene prodaje nema nikakvih obaveza u odnosu na prodate stvari.
11. Osnovna sredstva koja su predmet prodaje, kao i pripadajuća dokumentacija, mogu se razgledati svakim radnim danom u vremenu od 10 do 12 časova uz prethodnu najavu na telefon br. 065/776-447.
12. Javno nadmetanje će se održati ako formalno i pravno ispravnu ponudu dostavi i samo jedan ponuđač.
Stečajni upravnik
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
PARAGRAF-PRINT d.o.o. Kakanj - u stečaju - Ul. 309. Brdske brigade broj 21 72240 Kakanj
-
PLAN PLUS d.o.o. Zenica - Ul. Zmaja od Bosne bb, Poslovna zona 1 72000 Zenica
-
PRIMAPROM d.o.o. Banja Luka - Ulica vidovdanska bb 78000 Banja Luka
-
JP NIO Službeni list BiH Sarajevo - Džemala Bijedića 39 71000 Sarajevo
-
ANTONIO COMMERCE d.o.o. Mostar - uL. Blajburških žrtava bb. 88000 Mostar
-
IC ŠTAMPARIJA MOSTAR d.o.o. Mostar - Karadžozbegova br. 1 88104 Mostar
-
DI-NAMIK d.o.o. Zavidovići - Ulica Stjepana Radića bb 72220 Zavidovići
-
KORONA d.o.o. Bijeljina - Živojina Mišića br.28. 76301 Bijeljina