Business Strategic Forum okuplja najveće bh. firme

02.11.2016. 12:19 / Izvor: Akta.ba
Business Strategic Forum okuplja najveće bh. firme

Agencija Colosseum u suradnji sa Udruženjem poslodavaca u FBiH i TK po prvi put organizuje Business Strategic Forum (Made in BiH)

Colosseum d.o.o. Tuzla u suradnji sa Udruženjem poslodavaca FBiH i TK po prvi put organizuje Business Strategic Forum (Made in BiH) koji će biti održan u Tuzli 09.11.2016. godine u 09:30h u Kongresnoj dvorani Hotela Mellain.

Radi se o nastavku uspješne kampanje "Gazela" i "Prepoznaj domaće-Budi ponosan-Made in BiH 2015.", sa ciljem promocije i razvoja poduzetničke klime i kulture, te unapređenje prodaje domaćih proizvoda.

“Business Strategic Forum (Made in BiH) je sinonim za mjesto gdje se sastaju VIP direktori najvećih proizvođačkih i trgovačkih lanaca, te investitori u BiH i ugovaraju potencijalne poslove i dogovore vezane uz njihovo strateško širenje diljem regije ali i šire. Ovo je samo nastavak naše dugogodišnje borbe da uvezujemo poduzetnike na događajima i da ljudi krenu komunicirati međusobno”, kaže Zlatko Berbić, Direktor Business Strategic Forum za portal Akta.ba, dodajući da je ovo prvi put da neko pokušava da organizira i okupi sve one koje imaju ozbiljnu proizvodnju.

Sam događaj je zamišljen kao dan planova, na kojem će najveće firme prezentirati planove za iduće godine. Cilj je umrežavanje poduzetnika radi jačanja na vlastitom tržištu ali i potencijalnih novih iskustava na izvoznom tržištu. Također, cilj događaja je omogućiti kompanijama da prepoznaju moguće elemente vlastitog razvoja, umrežavanjem osnaže I pojačaju vlastiti business u BiH, ali I povećaju izvoz, te postanu stvarni generatori razvoja privrede Bosne I Hercegovine.

"Mi smo godinama radili projekat Gazela i znamo kompanije po imenima, ali rijetko susrećemo te ljude. Interesantna stvar je da se najuspješnije kompanije po rezultatima na ovim prostorima, ne pojavljuju puno u javnosti, ističe on.

Kao jedan od razloga navodi taj da kompanija koja je dobitnik Gazele na nivou Federacije, taj mjesec imala četiri inspekcije. "Dakle, moramo napraviti ambijent gdje ćemo moći govoriti o pozitivnim stvarima, gdje ćemo prepoznati najuspješnije tako što ćemo im odati počast, a ne tako što ćemo im poslati inspekciju", naglašava Berbić.

Podcrtava da je ovaj događaj nastavak tih istraživanja u nekom drugom obliku i da BSF ima ozbiljnu zadaću, a to je da postane snažan komunikator bh. investicijskih potencijala i prilika.

"Moramo se umrežavati i stvarati brend koji će pomagati novim generacijama", naglašava on.

Inače, događaj je zatvorenog tipa, ali su zainteresovane firme dobrodošle i za učešće se trebaju registrirati.

Mjesta su limitirana uz obaveznu prijavu na mail: bsf@colosseum.ba najkasnije do 05.11.2016.god.

Agenda događaja

- Panel "Politike, projekti, izazovi i potencijali" predstavlja politike Ministarstva trgovine, turizma i saobraćaja TK u oblasti razvoja privrede, vizije i mogućnosti za predstojeći period. Učesnici su Ministar dipl.ing. Mirsad Gluhić sa panelistima.

- Panel "Investicijski potencijali kao okidači ukupne privredne aktivnosti", a tema su investicije u elektro-energetskom sektoru: TE Tuzla blok7 (dr sc Senad Salkić, izvršni direktor), TE Banovići (dr sc Munever Čergić, direktor) i Fabrika Cementa Lukavac.

- Panel "Dobra kuća", tema: Prepoznavanje, povezivanje i izazovi industrije. Učestvuju: Terrasit insulation-Fragmat (Osman Tukić), Herceg (Ramiz Karić), Lafat Komerc (Adnan Lović), Babilon (Sead Omerčević)...

- Panel "Stvaranje fronte za izvoz", tema: izazovi, potrebe i standardi za izvoz i EU tržište na kojem će panelisti biti: Prevent (Adnan Smailbegović), Unis tok (Sead Džafić), RPC Superfos (Suad Helić), FBM (Mirsada Venturini - Mehmedinović)

SUPER PANEL:

"Stvaranje brenda - Kako postati i ostati lider" ima temu proizvodnje i distribucije proizvoda široke potrošnje unutar BiH, te iskustva i izazove izvoza. Panelisti će biti:

Bingo-Senad Džambić,

Violeta - Petar Ćorluka,

Menprom - Mensur Alić,

Širbegović- Faruk Širbegović.

Organizator se pobrinuo da panelisti ekskluzivno čuju i upoznaju mladog Mirzu Cifrića, vlasnika firme Veritas Genetics, koju je Forbes svrstao među top 50 “najpametnijih” kompanija na svijetu, a koji će govoriti o razvoju novih generacija biznisa u svijetu.

S.B.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave