Sam pogled na logo Facebooka može da izazove ovo u vama

16.05.2017. 11:43 / Izvor: hayat.ba
Sam pogled na logo Facebooka može da izazove ovo u vama

Veliki broj ljudi počinje dan brzim skrolovanjem kroz Facebook, ali pitanje je koliko ste zavisni od promjena statusa.

Pogled na logo Facebooka može da izazove glad, pokazalo je najnovije istraživanje. Veliki broj ljudi počinje dan brzim skrolovanjem kroz Facebook, ali pitanje je koliko ste zavisni od promjena statusa.

Najnovije istraživanje je pokazalo da Facebook izaziva zavisnost kao cigarete ili čokolada i da sam pogled na logo izaziva žudnju kod nekih korisnika, piše Evening Standard, prenose Novosti.rs.Otkriveno je da pojedince od pogleda na plavi logo Facebooka obuzimaju žmarci, zbog čega postaju zavisnici kojima je nemoguće da se odupru "logovanju".

Teškim zavisnicima od društvenih mreža dovoljno je da vide samo ikonicu slova "F" pa da prekinu ono što su do tada radili i na brzinu se uloguju na Facebook, prenosi Oslobođenje.

Istraživači Univerziteta Vrije u Amsterdamu ispitivali su 200 ljudi i otkrili da kod čestih korisnika Facebooka pogled na logo izaziva spontane "hedonističke reakcije".

Ovi receptori zadovoljstva slični su onima koje imaju strastveni pušači kad vide upaljenu cigaretu. Za manje redovne korisnike ove društvene mreže utvrđeno je da su potpuno ravnodušni kad vide Facebook logo.

Uslijedio je eksperiment, objavljen u časopisu "Cyberpsihologija, ponašanje i društveni mediji", koji je merio želju korisnika Facebooka smatrajući da postoji direktna veza između nivoa žudnje i reakcije na logo.

NEGATIVNI EFEKTI

"Nalazi u ovoj studiji su u skladu sa prethodnim istraživanjima o signalima gladi koje izaziva hrana, poput čokolade ili supstance kao nikotin", rekla je koautorka studije dr. Brenda Wiederhold.

Istraživači Univerziteta u San Diegu utvrdili su da provođenje vremena na Facebooku ima izrazito negativne efekte poput smanjenja mentalnog zdravlja i zadovoljstva životom. U studiji su analizirani korisnici Facebooka duže od dvije godine i posmatrano je kako se oni ponašaju poslije korištenja društvene mreže.

Više od 5.000 volontera je odgovaralo na pitanja o životnim zadovoljstvima, mentalnom i fizičkom zdravlju i indeksu tjelesne mase. Rezultati su pokazali da, za razliku od onih koji imaju prijatelje u realnom životu, druženje preko Facebooka povećava osećaj izolovanosti.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Pauza