Dacić: Ljudski resurs je najveći kapital firme

10.05.2016. 10:55 / Izvor: EuroBlic

Fabrika namještaja "Strandard" iz Prnjavora dobitnik je nagrade za najbolju veliku kompaniju, u izboru najuspješnijih u privredi, koje je nedavno organizirala Privredna komora RS.

Fabrika namještaja "Strandard" iz Prnjavora dobitnik je nagrade za najbolju veliku kompaniju, u izboru najuspješnijih u privredi, koje je nedavno organizirala Privredna komora RS.

Predsjednik Upravnog odbora "Standarda" Edin Dacić kaže da je ovo nagrada za zaposlene i potvrda da je njihov rad uspješan u zadnjih 15 godina.

"Posebno me ova nagrada raduje i zbog toga što trenutno u tvrtki rade zaposlenici koji su još u prošlom sistemu započinjali svoj radni vijek, zajedno s novom 'digitalnom generacijom' koja radi tek nekoliko godina. Nagrada nam je izuzetno značajna jer nam daje dodatni poticaj da nastavimo putem kojim smo krenuli, odnosno da budemo još efikasniji i produktivniji. Taj put znači razvijanje jasnih vizija, formuliranje transparentnih ciljeva, uporan rad, želju i strast za učenjem", rekao je Dacić.

Trenutno "Standard" ima zaposleno oko 400 radnika. Dacić naglašava da su teškoće u poslovanju velike i uspješne firme uvijek, na neki način prisutne, a pogotovo ako se uzmu u obzir vrlo izazovni uvjeti u kojima se radi.

"Istovremeno, Poboljšanje tih uvjeta se trenutno, na žalost, ne može prepoznati. Za održavanje jedne velike i uspješne firme, potrebno je ulaganje, prvenstveno, u potencijal zaposlenih, jer je opće poznato da su ljudski resursi najveći kapital firme. Iz tog razloga smo inicirali suradnju sa Sveučilištem Bern, koji su za manje od godinu dana pripremili LSDT program koji je otpočeo u rujnu 2015. godine", istaknuo je Dacić.

Najveći dao svoje proizvodnje "Standard" izvozi. Najveći dio svojih proizvoda proizvodi i plasira za švedskog proizvođača namještaja IKEA-u, svjetskog lidera u prodaji namještaja.

Manje količine plasiramo za regionalna tržišta i to u Sloveniju, Hrvatsku. U BiH naše proizvode prodajemo u tvrtkama "FIS" i "DSM Trade" - naglasio je Dacić.

Dodaje da je konkurencija na inostranom tržištu vrlo izazovna i poticajna, jer stvara poticaje za inovacije i efikasnost.

"To nam pomažu bolje odredimo svoje pozicije i strategije za plasman naših proizvoda. Da bismo se izborili za svoje mjesto na tržištu, potrebno je da pratimo suvremene zahtjeve tržišta. To u najvećoj mjeri podrazumijeva konkurentne cijene, visoka kvaliteta proizvoda koji u potpunosti zadovoljava standarde kupca. Veoma je bitno i ulaganje u proces proizvodnje i primjena suvremenih tehnologija, kao i osposobljavanje zaposlenika kroz razne vrste edukacija uz kontinuirani rad", rekao je Dacić te dodao da to podrazumijeva da se poštuju svi socijalni i ekološki standardi.

POVEĆANJE PROIZVODA

"U ovoj godini, planiramo povećanje proizvodnje, kao i uvođenje novih sedam proizvoda, koji su razvijeni od strane našeg sektora razvoja i kupca. U planu imamo i proširenje kapaciteta, kao i povećanje lepeze postojećih proizvoda kroz ulaganje u novu lakirnicu. Nakon te investicije bit ćemo u stanju da koristimo pigmentne lakove. Naš kapcitet će porasti na operaciji lakiranja za oko 50 posto, a dodatnu proizvodnju planiramo prodamo IKEA-i", istaknuo je Dacić.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti