Na sajmu voća i povrća u Riminiju 24 bh. kompanije

24.05.2017. 13:25 / Izvor: Večernji List
Na sajmu voća i povrća u Riminiju 24 bh. kompanije

Za 36 predstavnika iz 24 bh. kompanije koji su posjetili Rimini, sajam je bio uspješan jer su uspostavljeni kontakti s izlagačima na sajmu "Macfrut 2017".

Međunarodni sajam voća i povrća "Macfrut 2017" koji je održan u Riminiju u Italiji okupio je i predstavnike iz 24 bh. kompanije među kojima i Razvojnu agenciju Žepče. Organizator odlaska bh. predstavnika bila je Agencija za unapređenje stranih investicija u BiH-FIPA, koja je zajedno s ovogodišnjim organizatorom 34. međunarodnog sajma "Macfrut 2017" omogućila kompanijama iz BiH upoznavanje s najnovijim trendovima u poljoprivrednoj proizvodnji i razmjeni iskustva i praksa s drugim proizvođačima.

Bili su nazočni izlagači iz 40 zemalja svijeta s pet kontinenata.

Sajam je održavan u osam paviljona na površini od 50.000 m2. Sajam "Macfrut" je poljoprivredni sajam, koji je specijaliziran za sve segmente u lancu opskrbe voćem i povrćem. Sajam je omogućio ne samo da ostvarimo poslovne kontakte već i da steknemo nova znanja o međunarodnim iskustvima i dostignućima u poljoprivrednoj proizvodnji, kažu u RAŽ-u koji je u ime žepačkih poljoprivrednih proizvođača predstavio ponudu i potražnju u voćarskoj i povrtlarskoj proizvodnji.

Za 36 predstavnika iz 24 bh. kompanije koji su posjetili Rimini, sajam je bio uspješan jer su uspostavljeni kontakti s izlagačima na sajmu "Macfrut 2017". Uz B2B sastanak, za sudionike sajma organizirane su demonstracije rada najmodernije poljoprivredne mehanizacije i logistička rješenja. Predstavnici FTPA-e i bh. kompanija su za dva dana obavili više od dvije stotine razgovora s talijanskim kompanijama.Talijanske kompanije su pokazale zanimanje za BiH i u idućem razdoblju se očekuje ostvarivanje konkretne suradnje između talijanskih i bh. kompanija.

Predstavnici FIPA-e su tijekom sastanaka s talijanskim kompanijama prezentirali mogućnosti za ulaganje u poljoprivredni sektor BiH. Izuzetno smo zadovoljni viđenim i onim što smo naučili na sajmu, a to je kvaliteta proizvoda iznad svega, pakiranje i dizajn neophodni za uspjeh proizvoda na EU tržištu.

Moramo više raditi na uvezivanju i zajedničkoj ponudi jer svaki pojedinačni nastup bez količine nema šansu na velikom EU tržištu, mišljenja su predstavnici iz BiH koji su zadovoljni ostvarenim kontaktima.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti