Pearson: Recept uspjeha DHL-a su motivirani zaposlenici i kvalitetna usluga

11.07.2017. 15:16 / Izvor: Akta.ba

U BiH primjenju istu formulu poslovanja kakvu imaju i u ostalim zemljama.

'Recept uspjeha DHL-a kako globalno, tako i u BiH, su motivirani zaposlenici i kvalitetna usluga', kaže u razgovoru za Akta.ba John Pearson, CEO DHL Express Europe, koji je ovih dana boravio u BiH.

Kada to dvoje spojite, navodi, možete računati na lojalnost kupaca što na kraju ima efekta i u profitabilnosti poslovanja kompanije.

''Kada imate dva milijuna pošiljki godišnje, bilo da idu iz BiH ili dolaze, morate imati platformu kvalitete. Kada tome dodate kvalitetne zaposlenike počinjete vidjeti benefite u odanosti kupaca'', objašnjava Pearson.

Kako je njihov recept za uspjeh dobar pokazuje i činjenica da je ova kompanija prisutna u više od 220 zemalja svijeta, što je čini 'najinternacionalnijom' kompanijom na svijetu.  

DHL PRIČA JE BAZIRANA NA KVALITETI

Govoreći o BiH Pearson kaže da primjenju istu formulu poslovanja kakvu imaju i u ostalim zemljama.

Ne vidi prepreke za razvoj njihovog biznisa jer postoji već dobro uspostavljena mreža koja uslužuje BiH kao što su centri u Leipzigu i Brusselu te drugi centri.

''Ne vidim prepreke, samo mogućnosti'', kazao je on.

Kako vide budućnost na tržištu BiH pokazuje i činjenica da su krenuli u izgradnju novog poslovnog objekta koji otvaraju ubrzo, a što će značiti proširenje njihovih kapaciteta kao i podizanje kvaliteta usluga.

Govoreći o prednostima koje postoje navodi da je e-trgovina velika mogućnost za sve one koji prave fantastične proizvode, bilo da se radi o pojedincima ili kompanijama.

''Bez obzira da li ga pravite u svojoj kuhinji ili u tvornici sada proizvod čim napravite možete postaviti online i odmah početi sa izvozom diljem svijeta. To je prije 30 godina bilo nezamislivo'', navodi on. 

FOKUS NA MALA I SREDNJA PODUZEĆA

DHL također koristi velike mogućnosti koje pruža e-trgovina.

''U posljednje dvije-tri godine vidimo veliki rast u ovoj oblasti. Naš posao je da pomognemo malim i srednjim kompanijama da svoje proizvode dostave do tržišta koja žele'', naveo je on. 

Objašnjava da je e-trgovina pokazala svoje prednosti i tijekom krize kada su ekonomije u Španjolskoj, Portugalu, Italiji i dr. zemljama pale pa su kompanije spas morale potražili na stranom tržištu.

''Tu je DHL Express dao svoj doprinos. Mi sebe zovemo stručnjacima za izvoz. To je ono što radimo'', kazao je Pearson.

Naglasio je da su mala i srednja poduzeća veoma važan segment njihovog poslovanja osobito kada se ima na umu da u velikom broju EU zemalja ove kompanije ostvaraju više od 70 posto BDP-a. To nije ništa drugačije u BiH.

Navodi da su svjesni da je kompanijama veoma bitno da im pošiljka bude dostupna što prije, te da oni to nastoje omogućiti. ''Nastojimo biti i konkuretni sa svojom cijenom prema njima kako bi i oni mogli nastaviti raditi svoj posao i biti konkurentni'', napominje Pearson.

Što se tiče usluge kao što je 'On Deman Delivery' ona je, navodi Pearson, jedan od najboljih alata na koji su kupci odlično reagirali jer im pruža brojne napredne mogućnosti. Tako recimo primatelji mogu zakazati dostave, organizirati dostavu do najbližeg DHL servisnog centra ili svoje alternativne adrese.

Na ovaj način DHL korisnicima nastoji omogućiti da na što jednostavniji način dođu do svoje pošiljke. Ova usluga omogućava korisnicima da dobiju svoju pošiljku tamo gdje im odgovora i da ona dođe u što kraćem roku.  

U BiH POSTOJI OGROMAN NEISKORIŠTEN POTENCIJAL 

Edin Emšo, direktor DHL BiH, kaže da ih je činjenica da rastu iz godine u godinu ponukala da krenu sa proširenjem svojih kapaciteta, a sve u cilju održavanja dosadašnje kvalitetu usluge, što je njihov glavni prioritet.

Izgradnjom nove poslovne zgrade u industrijskoj zoni Rajlovac kod Sarajeva će osigurati i poboljšanje usluga prema krajnijim korisnicima. Što se tiče e-trgovine navodi da u BiH postoje ogroman, neiskorišten potencijal. Iako postoje i prepreke, one će sa promjenama, koje će doći u BiH, smatra, postepeno nestajati. 

Govoreći o usluzi "On Demand Delivery" kaže da se u BiH primatelji već koriste benefitima ove usluge jer su brojni klijenti DHL-a širom svijeta, prije svega oni koji svoje proizvode prodaju putem popularnih web portala, već integrirali "On Demand Delivery" sistem kao integralni dio svoga načina dostave putem DHL-a. Takva opcija, naravno, stoji na raspolaganju i sličnim kompanijama u BiH koji svoje proizvode plasiraju ili namjeravaju plasirati na globalno tržište na isti način.

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti