* This article is available only in B/H/S language.

Počelo najveće istraživanje o najpoželjnijim poslodavcima u BiH

Izvor: Akta.ba, 19.4.2017 13:07:46

Počelo najveće istraživanje o najpoželjnijim poslodavcima u BiH

Vodeći portal za zapošljavanje u BiH – Posao.ba već jedanaestu godinu zaredom organizuje najveće istraživanje o najpoželjnijim poslodavcima na području BiH. Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca prethodi višemjesečno online istraživanje, pri čemu svi koji posjete portal www.posao.ba mogu glasati za kompanije koje su prema njihovom mišljenju i iskustvu najatraktivnije za rad.

Neke od najvećih kompanija u BiH bili su dobitnici priznanja "Najpoželjniji poslodavac" proteklih godina.Dosadašnji dobitnici ovog prestižnog priznanja predstavljeni su na www.poslodavac.ba

Kako glasati

Istraživanje je otvoreno za sve, a za najpoželjnijeg poslodavaca možete glasati putem ankete na www.posao.ba  ili www.poslodavac.ba Učesnike istraživanja očekuju i vrijedne nagrade.

Cilj istraživanja

Cilj istraživanja Najpoželjniji poslodavac jeste odati priznanje poslodavcima koji brinu o zaposlenima te nude dobre uvjete za rad, razvoj i edukaciju. Na taj se način kompanije i dodatno motiviraju da unapređuju svoje odnose prema zaposlenicima te da nude bolje uslove za rad i ulažu u razvoj zaposlenih kao i da izgrađuju brend poslodavca.

S druge strane, cilj je unaprijediti imidž privatnog sektora kao poslodavca, te podstaknuti osobe koje traže posao da se zapošljavaju u privatnom sektoru.

Šta je brend poslodavca i koliko znamo o njemu?

Istraživanja pokazuju da jak brend kompanije smanjuje troškove novih zapošljavanja za polovinu, kao i broj otkaza od strane zaposlenih za 28%. 83% stručnjaka za regrutaciju smatra da je snažan brend poslodavca presudan faktor u zapošljavanju vrhunskih talenata, dok je vjerovatnoća dva puta veća da će kandidati razmatrati zaposlenje u kompaniji koja ima dobro izgrađen brend.

Situacija na tržišu rada BiH nije mnogo drugačija u odnosu na globalne trendove, s obzirom da se kompanije  sve više susreću sa problemima pronalaska i zadržavanja odgovarajućih uposlenika. Problem postaje još veći prilikom pronalaska vrhunskih talenata i iznalaženja načina njihovog privlačenja i motivisanja za ostanak u kompaniji.

Kako priznanje "Najpoželjniji poslodavac" doprinosi izgradnji snažnog brenda kompanije?

Priznanje 'Najpoželjniji poslodavac' omogućuje kompaniji da se pozicionira u svijesti poslotražioca kao mjesto na kojem bi oni željeli raditi i napredovati, doprinosi jačanju atraktivosti kompanije i vrijednosti njenog brenda iz ugla javnosti i njenih budućih uposlenika, dok postojećim uposlenicima daje potvrdu da rade na najpoželjnijem mjestu na tržištu rada u Bosni i Hercegovini, što doprinosi njihovom opštem zadovoljstvu i povećanoj produktivnosti i motivaciji na radnom mjestu.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Slične vijesti

Prikaži još vijesti iz ove rubrike

Učitavanje...